Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכבים החביבים עליי מהקטגוריות השונות (מוגבל לרכבים שנמכרים בישראל).

 

* מיני - פיאט 500

* סופר מיני - מיני קופר S

* קומפקטית - אלפא רומיאו מיטו

* משפחתית גדולה/מנהלים - סיטרואן C5

* מנהלים דינאמית - ב.מ.וו 335

* סאלון - ב.מ.וו סדרה 5

* פאר - פורשה פאנאמרה

* קבריולה - מרצדס SL

* רואדסטר - פורשה בוקסטר

* ספורטיבית - ב.מ.וו M3

* שטח אמיתי - ריינג'רובר

* שטח עאלק - ב.מ.וו X6/ אינפיניטי FX50

* היברידי - לקסוס LS600H

 

* רכבי החלומות - למבורגיני רוונטון ומקלארן F1

  • תגובות 387
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מיני: סמארט

סופרמיני: מאזדה 2

משפחתית: הונדה סיויק

משפחתית גדולה: הונדה אקורד החדשה

מנהלים: פאסאט

סלון: וולוו S80

פאר: בנטלי ארנג'

קבריולה: מרצדס SL

שטח: פולקסואגן טוארג

על: פרארי פיורינו 599

פורסם

מדברים על הריאלית?

אוקיי:

 

מיני - אין כרגע.

סופר מיני - פיז'ו 206.

משפחתית - אלפא 147

משפחתית גדולה - אלפא 156/סדרה 5 הקודמת (E39)

סלון - רובר 75

פאר - סיטרואן C6 (מי אמר ריאלי?)

קבריולה - S2000

שטח - אין.

על - מורצ'ילגו (לא משנה לי איזו, כל עוד היא לא כתומה/אדומה/כחולה או כל צבע שהוא לא צהוב:twisted:).

Insane things comes from insanely people.

פורסם

ספורט: לוטוס אליז\M3

רודסטר:Z4\SLK בעדיפות נמוכה BOXTER.

משפחתית:330 קבריולט.

סאלון: סידרה 5.

נינג'ה: R34\Z350\EVO

 

מכונית העל שהכי קרובה להיות ריאלית מבחינתי: FERRARI 355.

לבחור מעליי,

 

אחרי שתראה את המורצ'לגו ספיידר בצבע אפור כהה עם נגיעות של כתום (חצאיות\דיפונים וכו') אתה תחליט שזה ה-צבע.

 

אני מדבר על השלמות הזאת:

http://www.dieselstation.com/pics/2010-Lamborghini-Murcielago-LP650-4-Roadster-car-pictures.jpg

http://www.yosax.com/car_images/lamborghini-murcielago-lp-650-4-roadster-picture.jpg

http://www.yosax.com/car_images/lamborghini-murcielago-lp-650-4-roadster-interior.jpg

 

אני ישבתי באחת כזאת,לקח לאישתי חצי שעה לנקות את הרכב לאחר מכן...

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני לא יודע כמה ריאלי זה אבל..תמיד הייתה לי התלבטות בין כמה אבל אחרי שנסעתי על אחת של אבא של חבר באנגליה אני חייב להגיד שLancia Delta Integrale היא בהחלט החלום שלי עכשיו. פשוט מכונית מדהימה!

1024_delta_hf_integrale_evoII_final_edition.jpg

פורסם

יותר מסתם חלון בע"ה אחרי הטיול לחול(של אחרי הצבא) אני יעבוד טוב ויקנה יונדאי קופה\סובארו wrx\gt

זה אחת המטרות שלי בחיים.

פורסם

ידידי נירו,

 

תציב לעצמך מטרות הרבה יותר גדולות ונעלות לחיים.

 

תמיד תזכור שרכב,ולא משנה בכלל כמה הוא יפה\מהיר\ספורטיבי\יקר,הוא סה"כ קופסת פח על גלגלים.

 

זה לא אומר שאנחנו לא צריכים לשאוף להיות הבעלים של רכב מסויים,אבל זו בטח לא מטרה בחיים.

 

8)

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

יש מטרות בחיים,דברים מסויימים שהצבתי לעצמי להשיג במשך חיי-ראסטות,גילשה,צניחה חופשית...

בין היתר זה להיות בעלים של יונדאי קופה\סובארו gt\wrx

 

ויש את "המטרות"\ייעוד בחיים כמו יחידה ספציפית בצבא,הקמת משפחה...

 

כל דבר בחיים אצלי נלקח בפרופורציה המתאימה ובחשיבה לטווח הארוך והכי חשוב להשיג אותו,בכל זאת חיים פעם אחת.

פורסם
אני חושב שאסתפק לי במיאטה (לא חשוב הדור)

 

שמוליק

+1 :mm_yeah:

Uno Turbo כתב: לא יודע, לשמוע גבר אומר: אוטו קטו ואדום, עושה לי קצת צמרמורת :smile:. alexk כתב: כשאתה אומר צמרמורת אתה מתכוון לרטט במקומות מסוימים בגוף? כי אם כן, יש פורומים אחרים בשביל זה.

פורסם

B4 צורה לפני אחרונה (נראה לי שאפשר לקרוא לזה דור שני)

בתור אחד שנהג על כמעט כל רכב בתחום של עד 400 אלף שקל בשנים 2006-2009 אני פשוט מאוהב באוטו הזה

אין כזה דבר גנוב , יש כזה דבר נפל בטעות מהמשאית לידיים הלא נכונות ! D:

×
×
  • תוכן חדש...