Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רעיון נחמד, נזרום.

מיני- 106 ראלי דור ראשון

סופר מיני- היית איזה SWIFT נחמדה של איזשהי סדנה שהוציאה ממנה 13X.

משפחתי קומפקטי- רנו מגאן קופה החדשה/ A4

מסחרי- F450 SUPER DUTY

היברידי- לא ממש מעניין אותי

מנהלים- סופורב

מיניוואן- Gmc Vandura 83

סלון\פאר- אודי RS4

ספורטיבי\קבריולט- מיאטה/מוסטנג

שטח קטן\בינוני- סוזוקי סמוראי שאוהב להתגלגל :lol:

שטח גדול- לאנדקרוזר V8

שטח יוקרתי- X6 שחורה+מעקב משטרתי

רכב חלום אחד- GT500/Z06/ LP670

לבחור רחב חלום אחד זה כמו לבחור בין אבא ואמא.

  • תגובות 387
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
גולף GTI חדשה. בשבוע הבא אני רוכש TSI חדשה, התפשרות מסויימת שעדיין מעלה לי חיוך על הפנים שאני חושב על זה. :)

 

איזה TSI הזמנת?! כי ה 2.0TSI לא נופלת בכלל מ GTI...

 

 

והחלום זה איוו.

תוך 4 שנים בעזרת השם נגשים גם אותו:)

~!!~Scirocco~!!~

פורסם

ריאלי זה כסף.

במקום כל ההתקשקשויות אפשר לרדת למציאות לרגע ולהגדיר לפי קטגוריות תקציב שונות:

 

30,000 ש"ח (פחות מזה מבזה את מושג מכונית החלום)

60,000 ש"ח

100,000 ש"ח

200,000 ש"ח

עד כאן ריאליטי, פה מתחילים החלומות

300,000 ש"ח

500,000 ש"ח

1 מיליון

5 מיליון.

 

לטעמי :מיאטה דור 2.5 , מיני קופר S, איוו בין 8 ל- 10, ב.מוו 330IS

M3 E36 או E46.

חלומות באספסת :טסלה,אליז,אקסיג', דונקרוורט D8, פורשה 911 טורבו, פרארי סקודריה, פרארי 599.

פורסם

קשה לי להגדיר את רשימת ה"הכי הכי", אבל אני אסתדר בכיף עם כל הסלט שלהלן

 

* מיני - מיני

* סופר מיני - אלפא מיטו? סיטרואן ויזה? סיטרואן C2? אוסטין מטרו?

* משפחתית - אאודי A3

* משפחתית גדולה/מנהלים - אלפא 159, אאודי A4, סיטרואן BX, רנו 16, לנצ'יות חלודות

* סאלון - סיטרואן: DS, CX, XM, C6. ואם נשאר מקום בחניה אז אאודי 100 V6.

* פאר - יגואר XJ, כל הדורות לא כולל הדור החדש המעאפן. פולקסווגן פייטון.

* ספורטיבי - אלפא GT, אאודי RS4

* מסחרי - סובארו טנדר 4X4, שברולט סילברדו, רנו פורגונט משנות ה-50'

* שטח קטנצ'יק - סיטרואן דה-שבו סהרה עם 2 מנועים

* שטח בינוני - דיפנדר

* שטח גדול - ריינג' רובר

* שטח עצום - האמר H1

* שטח יוקרתי - הפופ-מוביל

*היברידי - :sleeping:

פורסם

* מיני - פיאט 500 ABARATH

* סופר מיני - פז'ו 207 GTI

* משפחתית - A4

* משפחתית גדולה/מנהלים - אלפא 159

* סאלון - סיטרואן C6 FULLY LOADED

* פאר - A5

* ספורטיבי - פורשה קיימן

* מסחרי - MITSUBISHI HUNTER

* שטח קטנצ'יק - RAV4

* שטח גדול - ריינג' רובר

* שטח יוקרתי - infiniti fx50

* היברידי - הונדה סיוויק

* רכב חלום אחד - שברולט קמארו החדשה באיזה גירסה עצבנית שלה

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

ה-BX בהחלט נכנסה לקטגוריה של משפחתית גדולה, מה שמכנים בארץ "מנהלים".

אמנם לא יוקרתית ולא יקרה (גם לא בזמנו), והמנהל שנוסע בה הוא כנראה נוסע לכונס נכסים, אבל זה לא משנה את הקטגוריה.

ב-94' היא הוחלפה בקנסטיה שבהמשך הוחלפה ב-C5, שתיהן משפחתיות גדולות ללא עוררין.

פורסם

מה עם הוטהאצ'ים למיניהם? אחת הקטגוריות האהובות בארצנו, מעניין שאף אחד לא הכניס אותה.

(קליאו\מגאן ספורט, טייפ R, גולף GTI, סובארו STI, אודי S3, פוקוס RS וכו')

פורסם

* מיני - Mini Cooper S

* סופר מיני - Fiat 500 Abarth

* משפחתית - Volvo S40

* משפחתית גדולה/מנהלים - אלפא 159

* סאלון - Audi A6 3.0T

* פאר - Audi A8 4.2 V8

* ספורטיבי - Alfa Brera

* שטח קטנצ'יק - Tuscon

* שטח גדול - Range Rover Sport

* שטח יוקרתי - Infiniti FX 50S

* בהמה אמריקאית - Mustang או Camaro

פורסם

היום הגשמתי חלום ילדות. רכשתי ב.מ.וו ספורטיבית.

תמיד רציתי, אבל זה היה מחוץ להשגתי. הרכב האחרון היה אינפיניטי g35x,יש בו את כל מה שחיפשתי בהנאה מנהיגה אבל אין בו את העידון שיש בב.מ.וו.

אז היום החלפתי את האינפיניטי במתחרה הישירה שלה, הב.מ.וו 335 עם ההנעה הכפולה. לקחתי את הרכב עם כל התוספות למעט החבילה הספורטיבית.

חלום ! , הרכב אמנם לא יותר מהיר מהאינפיניטי, אבל הכל יותר חלק ויותר נעים. המנוע מדהים מכל בחינה ולמרבה ההפתעה, גם הגאדג'טים יותר מוצלחים. פנים הרכב מרגיש יותר איכותי מאשר ברכב היוצא. לב.מ.וו הזו יש אולי את האחוריים הכי מכוערים בכביש כנראה אבל זה לא מפריע לי.

אני בהחלט מאושר כרגע, ממש מאושר :-D .

ולעניין אחר, החבר עם הפרארי הזמין את הפרארי קליפורניה ויקבל אותה בקרוב. אני אקבל אותה להתרשמות ואסקר כאן כפי שעשיתי בעבר. לא מצפה להתרגשות בנוסח האנזו או הסקודריה, אבל פרארי זה פרארי...

מאחל לכולכם הגשמת חלומות.

מני

photo.jpg

פורסם

מני,

תוכל לחלוק איתנו את ההבדל בין ה-335 ל335X?

האם יש שינוי משמעותי בהתנהגות של כפולת ההנעה? ההיגוי מעורפל יותר?

 

אני תוהה מהם החסרונות של הגרסאות כפולות ההנעה של BMW לעומת ההנעה האחורית.... (למעט משקל עודף וצריכת דלק נחותה יותר)

פורסם

רוב החלומות פה דיי ריאליים מדיי

אני החלום הריאלי שלי זה AUDI S5 בצבא אדום בוהק! עם מערכת סאונד ב- 50K+

נכון שמדובר בחצי מליון ש"ח+

תמיד אפשר לייבא מחו"ל וסה"כ שבשביל ילד בן 21 שעוד לא התחיל את חייו נשמע חלום דיי ריאלי ושווה לשאוף אליו.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
מני,

תוכל לחלוק איתנו את ההבדל בין ה-335 ל335X?

האם יש שינוי משמעותי בהתנהגות של כפולת ההנעה? ההיגוי מעורפל יותר?

 

אני תוהה מהם החסרונות של הגרסאות כפולות ההנעה של BMW לעומת ההנעה האחורית.... (למעט משקל עודף וצריכת דלק נחותה יותר)

 

לא נהגתי בגרסה האחורית מאחר ואני גר בניו ג'רסי ורכב כפול הנעה זה עניין חיוני. עם הנעה קדמית אפשר להסדר, אבל אחורית זו בעיה.

אני משוכנע שגרסת ההנעה האחרורית יותר טהורה בנהיגה תובענית. הרכב יותר קל, יש פחות מערכות אלקטרוניות שמתערבות בנסיעה. באינפיניטי למשל, ידוע שגרסת ההנעה האחורית יותר מקנה ריגושים מהבחינות שציינתי.

השיקולים שלי היו בטיחות ועבירות בתנאי מזג אוויר קשים. מבחינת הנאה מנהיגה, הדגם כפול ההנעה יקנה לי ריגושים מספקים.


×
×
  • תוכן חדש...