Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדיוק יצא לי לחשוב על זה היום...

כרגע אני חייל אז יכול להיות שהפנטזיות קצת גדולות אבל יש בי תקווה!

המכונית המושלמת m3 convertible, גם במוו, גם הנעה אחורית, גם המון המון כוח, גם 4 מושבים, גם גג סגור קשיח, וגם גג נפתח.

או במקרה הפחות טוב קורבט הכי פשוטה שיש, ובמקרה הפחות טוב mini cooper s..

  • תגובות 387
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

קצת עליי, אני דיי חדש בפורום חובב רכב צעיר בן 24 חודש הבא,

הרכב הראשון שלי היה WRX2004 זה היה הרכב עליו חלמתי מאז שהתחלתי להבין מה זה רכב,

שנה עם הרכב והרבה הוצאות כספיות ,דלק טיפולים תיקונים (הרכב היה ונשאר סטנדרתי לגמרי).

הגעתי למסקנה שאני צריך משהו יותר "רגוע" ולא קורע כיס, בעזרת השם הרכב הבא הוא איביזה FR 2008 יש אחת ספציפית באופק.

 

ועכשיו לעניין!

רכב החלומות שלי הוא toyota supra 2002 כמו בסרטון שתכף תראו (אני יסתפק בהרבה פחות סוסים).

חיצונית, לדעתי, רכב פשוט יפה! היא מאלה שיפות גם בלי "איפור", היא מאלה שקמות בבוקר יפות,

פשוט יפה בלי משחקים ובלי התחכמויות מיותרות, אני מסתכל עליה והיא נותנת תחושה של "אני יפה אבל אל תתעסק איתי."

 

לגבי פנים הרכב, היא פשוט מחמיאה לנהג, נותנת לנהג את כל תשומת הלב שלה,

כל הדש פונה ומסתכל אל הנהג כאילו אומרת לך "אני החברה הכי טובה שלך קח את ההגה ותהנה!"

 

מנוע 3000 סמ"ק

6 צילינדרים בשורה

twinturbo

320 כ"ס 45 קג"מ

הנעה אחורית כמובן

 

הלוואי ויכולתי לאמר לכם איך זה מרגיש באמת לסוע על אחת כזאת.

אני יודע שהייתה אחת כזאת בארץ לבנה אבל היא כבר לא בין הכבישים, זה מה שאומרות השמועות.

מדהים איך רכב כל כך פשוט יחסית (זה לא פרארי אחרי הכל) מצליח למשוך כל כך הרבה אנשים חובבי נהיגה בכל העולם.

 

זה רכב הפנטזיה שלי, שאני יודע שהסיכוי שלי לנהוג באחת כזאת הוא אפסי ושלא נדבר על רכישה. מה שלכם?

 

לסיום סרטון יפה בעל מוסר השכל בסופו, אני אישית נהנתי מכל דקה, תהנו!

 

עריכה אחרונה על ידי Avi-Ash
פורסם

^

לא היית צריך, עכשיו הוא ישכח מהסופרה והפאביה תהפוך להיות רכב חלומותיו! :lol:

פורסם
אני לא אחשוף, אבל בהחלט אתן רמז:

[ATTACH=CONFIG]386870[/ATTACH]

 

נו באמת, חבר'ה. הוא בפרוש כתב רכב חלומות! זה אומר שמדובר במשהו בר הגשמה ומימוש. תתחברו למציאות.. פאביה אפשר אולי לקוות שיהיה לנו בעולם הבא; כרגע אנחנו מתעסקים בהבלי העולם הזה.

:idea:
פורסם

מסכים עם יותם. בכל מקרה, רכב חלומות? או אלינור 67 או איזו F12 חדשה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אחת מאלו בבקשה:

 

Ferrari-F40_1987_photo_31.jpg

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

c6 lingenfelter

אבל לא בא לי למות ממש :\

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

Camaro ss

Mustang 67

Mercedes a45 amg

Scirocco r

Bmw m3

תן לי אחת מהבובות האלה

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold


×
×
  • תוכן חדש...