Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם.

רציתי לשאול את דעתכם על קליאו RSI שנת 97 דור שני.

האם שווה לשלם עליהם מעל המחירון?

כמה RSI דור שני יש בארץ להערכתם?

חסרונות ויתרונות, בקיצור כל מה שאתם יכולים לשפוך על האוטו זה יהיה מעולה.

תודה.

פורסם

הדור השני של ה-RSI מאוד נדירה בארץ.

להערכתי יש כמה בודדות.

 

אני מאוד אוהב את האוטו הזה.

מה גם שהוא נהנה משיפור באמינות ואיכות מהדור הראשון ומצויד בחישוק מגנזיום, במקום הברזל "כאילו" מגנזיום הכבדים של הדור הראשון.

 

חבל רק שעם מתיחת הפנים קרסו לא אירגנו לנו את ה-RSI 16V, היא עושה שימוש במנוע כמו של הדור הראשון.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
הדור השני של ה-RSI מאוד נדירה בארץ.

להערכתי יש כמה בודדות.

 

אני מאוד אוהב את האוטו הזה.

מה גם שהוא נהנה משיפור באמינות ואיכות מהדור הראשון ומצויד בחישוק מגנזיום, במקום הברזל "כאילו" מגנזיום הכבדים של הדור הראשון.

 

חבל רק שעם מתיחת הפנים קרסו לא אירגנו לנו את ה-RSI 16V, היא עושה שימוש במנוע כמו של הדור הראשון.

תיקון- אין דגם כזה בארץ ובעולם RSI 16V, אם כבר CLIO 16V או CLIO WILLIAMS.

 

 

GETZ הרנו קליאו RSI לפי דעתי אחלה רכב , אני מקווה בשבילך שתמצא אחת שמורה , בקשר למחיר שאלת האם שווה לשלם מעל המחירון אם הרכב באמת שמור אז אני חושב ששווה לך להשקיע עוד טיפה מאשר להשקיע את זה אח"כ על רכב לא יפה ושמור. תבדוק טוב טוב את הסאנרוף והמזגן ברכב זה מחלה של הדגם.

פורסם
שלום לכם.

רציתי לשאול את דעתכם על קליאו RSI שנת 97 דור שני.

האם שווה לשלם עליהם מעל המחירון?

כמה RSI דור שני יש בארץ להערכתם?

חסרונות ויתרונות, בקיצור כל מה שאתם יכולים לשפוך על האוטו זה יהיה מעולה.

תודה.

 

* לפי דעתי שווה לשלם מעל , אבל לקחת רכב שמור .

* פחות מ- 50 יחידות .

* לרוב נזילות בסאן רוף (יש לבדוק בשטיפה חיצונית במכונה) , צמת המזגן נוהגת להשתחרר (נמצא מתחת לתעלת ניקוז של השמשה הקידמית) , לא שותה הרבה דלק , מהירה , נוחה ביותר , חדה וכו' .

 

×
×
  • תוכן חדש...