Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך אומרים על חומוס:

חומוס עושים באהבה או לא עושים בכלל.

 

אלפא זאת לא מכונית יפנית.

הרבה יותר כייף.

אבל הכייף הזה נכנס הרבה למוסך.

כמו שהבחור הזה גילה עם רכב זהה מכנית לרכב שאתה רוצה לקנות

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=192107

אייל

פורסם

דעתי האישית-

אם היה לי התקציב והיכולת האלפא היתה מדורגת גבוה גבוה בסדר העדיפויות שלי.

למרות הסטיגמה והמקרים המתוארים לעיל על ייחוד משלמים ולדעתי היא שווה את זה.

עידן - לא נציג של אף מועדון.

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

נהגתי ב-159 הזו מול יריבה חזקה שלה - ב.מ.וו 330. לא רק שהאלפא הייתה נוחה משמעותית, נעימה ושקטה יותר, מרווחת, מאובזרת, איכותית ומעוצבת בפנים ובחוץ הרבה יותר מהב.מ.וו - היא גם הייתה מהנה יותר לנהיגה על רוב הכבישים. זה שילוב של מתלים שעובדים נהדר עם מערכת הנעה כפולה שתורמת לתחושת בטחון (ולפחות במקרה של ה-159, עובדת לטעמי טוב יותר מבבררה). הב.מ.וו הייתה חזקה יותר ומהנה יותר ממש על המגבלות, אבל ביום יום האלפא היא פשוט נוסחה מנצחת - מכונית בכמה רמות מעל ה-407 שלך.

 

עם זאת, בפירוש צריך לתת אזהרה - כמו שאתה עתיד לקנות בהמון מתחת למחירון, כך צפה לקשיי מכירה כשתרצה להפטר מהרכב. דע גם שבהחלט יש סיכוי שהאמינות לא תהיה מושלמת ושזה יעלה לך כסף. אם אתה מוכן לדברים האלו - תהנה מ-א-ו-ד מהרכב.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
הגולש אכן יקרא וישפוט,
ובכן, יש דעות לכאן ולכאן.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
ובכן, יש דעות לכאן ולכאן.

 

ואין לי כל בעיה עם זה. יש לי בעיה עם הורדת שרשור לפסים אישיים.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אין כאן פסים אישיים יש כאן בעיה מצד היבואן שלא לוקח אחריות וזה דבר שצריך לקחת בחשבון לפני שרוכשים/ממליצים למישהו לרכוש רכב .

 

עם כל הרצון הטוב של "אחראי ספורט מוטורי במועדון IAROC " לקדם את המותג, לרוכש "הממוצע" לא תמיד יש רצון/חשק להתייחס ליריקות של היבואן כאל גשם כמו "שרק אלפיסט אמיתי יודע" :roll:.

 

 

לעניין "אלפא זה לא רכב יפני לכן תצפה ל......ירידת ערך...תקלות....בלה בלה"

 

מעניין שכשמדובר בBMW אף פעם המשפט הזה לא מופיע .....ולעניין זה לימון מוסיף המון למוניטין של סמל"ת

פורסם
אין כאן פסים אישיים יש כאן בעיה מצד היבואן שלא לוקח אחריות וזה דבר שצריך לקחת בחשבון לפני שרוכשים/ממליצים למישהו לרכוש רכב .

 

עם כל הרצון הטוב של "אחראי ספורט מוטורי במועדון IAROC " לקדם את המותג, לרוכש "הממוצע" לא תמיד יש רצון/חשק להתייחס ליריקות של היבואן כאל גשם כמו "שרק אלפיסט אמיתי יודע" :roll:.

 

 

לעניין "אלפא זה לא רכב יפני לכן תצפה ל......ירידת ערך...תקלות....בלה בלה"

 

מעניין שכשמדובר בBMW אף פעם המשפט הזה לא מופיע .....ולעניין זה לימון מוסיף המון למוניטין של סמל"ת

 

פסים אישיים יש בהחלט משהואשמתי בהתנהגות בחוסר הגינות משלא העליתי את דבר קיומו של השרשור. כל אימת ששרשור מוסט מדיון לגופו של עניין לדיון לגופו של כותב/מגיב, הדבר פסול בעיני.

 

לעניין היבואן - ידוע שלא הכל דבש, בלשון המעטה, אם כי בכל מקרה אף אחד לא יודע מה באמת קרה שם.

 

אגב, אף אחד, אבל באמת אף אחד, לא מתייחס ליריקות של היבואן כאל גשם. פשוט ישנם אנשים שמעדיפים לעשות מעשים בשקט, למטרת עשיה להבדיל מפרסום עצמי, ולא לשפוך מלל בפורומים בחמת זעם.

 

לעניין יבואנים באופן כללי - אפילו מאזדה, לאחר שפעלו כראוי והוציאו קריאה לריקול, זכו לקיתונות ביקורת, גם בפורום זה. כך שהכל צריך להילקח בפרופורציות הנכונות. התגובות בפורומים והטוקבקים אינם חזות הכל.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

תזכורת - כשאתה קונה רכב חדש אתה קונה גם שירות מהיבואן ומרשת המוסכים המורשים.

בצע חיפוש - או השתמש בלינקים שניתנו פה זה מכבר, ולמד לאיזו "משפחה" אתה נכנס.

 

לפעמים יופי ה"כלה" מעוור את עיני הרוכשים והם מוצאים את עצמם בעיקר בריבים אינסופיים....

 

אישית, אחרי מה שקראתי בשרשור ההוא, ולאור היכירותי האישית עם עבודה שלל המוסך המרכזי של סמל"ת [רמת החייל.] אני לא חושב שהייתי קונה בעצמי אלפא או ממליץ למי ממכריי לקנות אחת. לא ברמת השירות שמפגין היבואן או מי מנציגיו כרגע.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...