Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם !

 

קיבלתי הצעה לרכוש אלפא 159 שנת 2007 (מעט ק"מ) במחיר אטרקטיבי.

אני ממש לא מכיר את הרכב.

 

הספקתי ללמוד שהוא רכב מהנה לנהיגה ספורטיבית

אשמח לדעת, האם הוא נוח לנהיגה, האם הוא שקט, האם הוא רכב סלון ?

 

כל בעל נסיון וידע מוזמן לסייע לי.

 

תודה מראש.

פורסם

"הספקת ללמוד" כלומר עשית עליו נסיעה, או למדת מקריאה בפורום? 159 מודל 2007 זה לא רכב בשני שקל ובכל מקרה דבר ראשון תבקש לעשות עליו סיבוב. זה גם יענה לך על השאלות לגבי נוחות (כרכב ספורטיבי הוא נוח, יש בסגמנט מכוניות יותר נוחות אבל פחות מהנות לנהיגה) ולגבי שקט (יש מי שיגיד שהוא שקט מדי, יש מי שיגיד שלא מספיק. תלוי אם אתה משווה לאלפא קודמת או ללקסוס).

 

על איזה דגם מדובר?

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

הרכב נוח לנהיגה, שקט, באופן אבסולוטי ובוודאי ביחס לאלפות קודמות, ובהחלט משרה אווירה סאלונית ומהודרת. פרט איזה דגם הוצע לך (מנוע, תיבה) על מנת שתוכל לקבל התייחסות מפורטת יותר.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

תודה על המענה

 

מדובר ב אלפא 159 שנת 2007 מנוע 3200 גיר אוטומטי.

רק קראתי מעט, טרם עשיתי נסיעת מבחן.

כיום אני נוהג בפיג'ו 407 ואני לא יודע למה לצפות.

פורסם

צפה למשהו אחר לגמרי.

 

ה-159 הרבה יותר חדה, יותר חזקה, ועדיפה ברוב המובנים. ייתכן בתחום הנוחות נטו, אם זה חשוב לך, לא תרגיש הבדל גדול; בכביש משובש ה-159 תעביר יותר את תחושת המהמורות בכביש, אבל לא תוך "התרסקות" אלא באופן הרבה יותר קשיח ומעורר בטחון.

 

ה-3.2 מכונית מעולה באופן כללי. אני מניח עם זאת שגם עלויות האחזקה יעלו - אולי משמעותית - בהשוואה ל-407.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

בנוסף, כיאה לאלפא שלא יודעת לשמור על הערך שלה (הם נמכרות באלפים גדולים מתחת למחירון בדרך כלל)

ראוי שתבדוק מהו המחיר האטרקטיבי שקיבלת. בשוק היד-שנייה יש הרבה אנשים שמפרסמים רכבי אלפא כבר

חצי שנה-אני מאמין שהם יהיו מוכנים בקלות לרדת העיקר להיפטר מהאוטו.

Lexus CT200H

פורסם

אני מקווה שכבר קראת את הכתבה הזאת:

http://www.auto.co.il/content/exams/CarTestDetails.asp?ExamManufactur=22&id=553&CG=0&Ref=1&i=1

 

בקשר לירידת ערך- הייתי מאוד מופתע לקרוא לפני כחצי שנה ב THE MARKER שהרכב הזה רשם ירידת ערך הכי נמוכה (באחוזים ולפי מחירון של יצחק לוי) בשנה הראשונה שלו לאחר הקניה בין רכבים משפחתיים יקרים .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מצטער להיות עוכר שמחות:

אני מציע לך לקרוא בעיון רב את השרשור הזה לפני שאתה מוציא ממיטב כספך על הרכב הזה.

 

נ.ב. חלק מהמגיבים כאן הגיבו גם לשירשור שצרפתי והם מכירים מקרוב את הסיפור.

חבל שהם בחרו להתעלם מכך ולא להציג את מלוא המידע בפני מישהו שעומד להוציא סכום משמעותי מאוד על רכב.

פורסם

אני מאוד מעריך את התגובות הרציניות של חברי הפורום.

העברת מידע אמין ומבוסס בהחלט תורם לכל אחד מאיתנו.

אני מאוד מעריך זאת.

 

תודה רבה,

 

בשמחות.

פורסם
מצטער להיות עוכר שמחות:

אני מציע לך לקרוא בעיון רב את השרשור הזה לפני שאתה מוציא ממיטב כספך על הרכב הזה.

 

נ.ב. חלק מהמגיבים כאן הגיבו גם לשירשור שצרפתי והם מכירים מקרוב את הסיפור.

חבל שהם בחרו להתעלם מכך ולא להציג את מלוא המידע בפני מישהו שעומד להוציא סכום משמעותי מאוד על רכב.

 

אני מציע שתפנה להנהלת הפורום ותתנה תגובה לרכישת רכב חדש (בייחוד מבית סמל"ת, צ'מפיון וקרסו) בפרסום כל הלימונים שיצאו משערי מגרש המסירות של היבואן, לרבות מספר רכב, וכן בתגובת היבואן לכל מקרה ומקרה. לדעתי, חוץ מיבואן טויוטה אף יבואן לא יצא נקי מהעניין.

 

למר בונזיקו - אם קראת את השרשור שאליו התכוון דורקי, אז מידע אמין ומבוסס בוודאי לא תמצא שם, בעיקר רצף הכפשות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אני מציע שתפנה להנהלת הפורום ותתנה תגובה לרכישת רכב חדש (בייחוד מבית סמל"ת, צ'מפיון וקרסו) בפרסום כל הלימונים שיצאו משערי מגרש המסירות של היבואן,

 

למר בונזיקו - אם קראת את השרשור שאליו התכוון דורקי, אז מידע אמין ומבוסס בוודאי לא תמצא שם, בעיקר רצף הכפשות.

 

אין שום צורך לפנות להנהלת הפורום, שכן כל מה שנדרש מהחברים הוא דבר שנקרא בעברית צחה - יושרה.

לא לחינם היית דווקא אתה זה שקפץ והגיב להודעה שלי.

 

לגבי השרשור שהפנתי אליו, יקרא הגולש וישפוט. לי נדמה שמדובר באירוע חמור שלא ניתן לעבור עליו לסדר היום ולקטלג אותו תחת הכינוי "לימון". לפיכך, רצוי שכל מי שחושב לרכוש רכב כזה שידע היטב מה יכול לצפות לו הן מהרכב והן מהיבואן.

 

נ.ב. למה אתה לא מספר לפותח השרשור שאתה חבר או יו"ר מועדון אלפא רומאו ושחוות הדעת שלך על הרכב באה גם מהפוזיציה שאתה נמצא בה?

פורסם
אין שום צורך לפנות להנהלת הפורום, שכן כל מה שנדרש מהחברים הוא דבר שנקרא בעברית צחה - יושרה.

לא לחינם היית דווקא אתה זה שקפץ והגיב להודעה שלי.

 

לגבי השרשור שהפנתי אליו, יקרא הגולש וישפוט. לי נדמה שמדובר באירוע חמור שלא ניתן לעבור עליו לסדר היום ולקטלג אותו תחת הכינוי "לימון". לפיכך, רצוי שכל מי שחושב לרכוש רכב כזה שידע היטב מה יכול לצפות לו הן מהרכב והן מהיבואן.

 

נ.ב. למה אתה לא מספר לפותח השרשור שאתה חבר או יו"ר מועדון אלפא רומאו ושחוות הדעת שלך על הרכב באה גם מהפוזיציה שאתה נמצא בה?

 

הטינה האישית שלך מעבירה אותך על דעתך. היית דורש את זה ממגיב שלא יצא בניגוד לעמדתך בשרשור קשה כמו זה עליו אנחנו מדברים? כי אם כן, בואו נעקוב אחר כל שרשור הנוגע במכוניות של צ'מפיון וקרסו ונראה אם גם שם תגיב בדיעה כה נחרצת. הגולש אכן יקרא וישפוט, ולא אני ולא אתה נהיה אלה שנשלוף את פנקס השיקים שלו ונחתום על הסכם הרכישה.

 

לגבי הנ.ב. שלך, אם טינתך, כאמור, לא הייתה מעוורת את עיניך, היית רואה שאני מזדהה בתפקידי במועדון בחתימתי, קבל עם ועדה, מאז נבחרתי לתפקיד, הרכב אשר נמצא בבעלותי גם הוא רשום שם ואף הסמלון שלי הוא סמל המועדון. על איזו הזדהות נוספת אתה מדבר?!

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

 

הטינה האישית שלך מעבירה אותך על דעתך.

 

לגבי הנ.ב. שלך, אם טינתך, כאמור, לא הייתה מעוורת את עיניך, היית רואה שאני מזדהה בתפקידי במועדון בחתימתי, קבל עם ועדה, מאז נבחרתי לתפקיד, הרכב אשר נמצא בבעלותי גם הוא רשום שם ואף הסמלון שלי הוא סמל המועדון. על איזו הזדהות נוספת אתה מדבר?!

 

 

1. כידוע לך, הפוסל במומו הוא פוסל.

אין לי טינה אישית כלפיך, אינני מכיר אותך וכל היציאה שלך ממש מיותרת.

 

 

2. אם נדמה לך שהזדהות תחת החתימה "אחראי ספורט מוטורי במועדון IAROC " אומרת משהו לאיש הממוצע מהרחוב - אז זו היתממות לשמה. תופתע בוודאי לשמוע ששמו של מועדון iaroc לא יצא למרחוק.

 

לסיכום - קרא שוב את השירשורים הרלוונטיים, ראה מה דעת הגולשים על התגובות שלך ולך עשה לך חשבון נפש, בהחלט כדאי לך ללמוד ולהפנים היכן טעית (וטעית רבות).

 

לי אין שום עניין בהמשך הדיון איתך.

יום טוב לך.

פורסם

אני שלם עם עצמי ועם כל תגובה מתגובותיי. חשבון נפש אני עורך עם עצמי יום יום, דקה דקה. זה שלאנשים נוח לשמוע דברים נוחים לעומת האמת, זה לא חדש. אני אחיה עם זה, כמו עם הרבה דברים אחרים ולמצוא חן בעיני גולש פורומים/כותב טוקבקים ממוצע בוודאי לא יגרום לי לוותר על האמת הפנימית שלי.

 

יום נפלא גם לך.

 

נ.ב. (עריכה)

 

פותח השרשור שאל על מאפיינים מסויימים של רכב מסויים. אני וערן ענינו, לאחר שפירט לעניין הדגם, הוסיף וענה ערן, לו יש ניסיון על הדגם, בניגוד אלי. לאחר מכן ענו אנשים שונים לעניין שמירת הערך של הרכב והציגו דיעות לכאן ולכאן. כן הועלה קישור למבחן דרכים לדגם הספציפי.

 

לאחר מכן, בחרת להעלות באוב שרשור הדן בדגם אחר של אלפא רומיאו (אם כי זהה מבחינת גיר-מנוע-מתלים) ובו, כשמו כן הוא, לימון, עם טענות להתנהלות לא נאותה של היבואן אשר מתבררות בעת זו בפני בית משפט מוסמך. הגדלת לעשות, וציינת שהיה עלי (שכן אני הוא אותו "חלק מהמגיבים"), להעלות שרשור זה והאשמת אותי בריש גלי בחוסר הגינות. אז אנחנו, ככה"נ, אכן לא מכירים, אבל בהחלט עולה מכאן ריח חריף של טינה, כמה פתגמים שלא תצטט בתגובה. הדבר הכי נלוז שאפשר לעשות זה להוריד ויכוח מגופו של עניין לגופו של כותב.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

חברים יקרים,

 

יש נתוני יצרן לכל רכב ורכב, לכל רכב יש או אין "שוק" שמושפע מתכונות הרכב ומהתנהגות היבואן/ נותן השרות ולכל רכב התכונות המיוחדות שלו.

יש תלונות על יבואנים, ויש תלונות על אמינות רכבים סציפיים, ויש רכבים שמזלם לא שפר וגם כחדשים הם אכזבו.

ליבי, עם כל מי שרכש רכב ולא קיבל תמורה לכספו ובמיוחד אם זכה ליחס מחפיר ונפגע כספית.

לצערנו, זה קורה ואולי גם יקרה ולא רק עם יבואן ספציפי, כי אז לא תהיה לו זכות קיום.

 

אני ביקשתי מעט מידע מנסיונכם, ולצערי נקלעתי ל"מאבק" בין חברים.

 

אני ממש מבקש ש"תשלימו" , בואו נעזור זה לזה , איש איש מנסיונו ומהבנתו.

 

תודה לכם,

×
×
  • תוכן חדש...