Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחבי הפורום.

לאחר קריאת שרשורים בנושא, ברצוני לחדד ולבצע השוואה בין יצרנים של פילטר אוויר פתוח.

בשוק קיימים הרבה יצרנים, שכל אחד כמובן עם איתרונות וחסרונות משלו.

מהי החברה העדיפה? האם הפרש מחיר בין פילטר שנחשב לטוב לבין פשוט יותר שווה את ההשקעה.

מה דעתכם על JSV, AKA, SIMOTA, K&J...?

תודה מראש.

יגאל.

"אתה רוצה חתיכה זהב? - לא, אני הרגע אכלתי" :?

"בשביל מה שמו לשוטר כובע, אם לא בשביל לראות?" :shock:

פורסם

לי יש ניסיון של כמה שנים על K&N ועל SIMOTA.

 

שניהם טובים מאוד, עמידים מאוד, ו"עושים את העבודה".

 

לא ניסיתי מעולם פילטר זול, גם לא הייתי ממליץ לנסות.

 

אתה קונה פילטר שטוב לחמש וגם לעשר שנים, ומנסה לחסוך 100 - 200 שקל ? :?

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

בארץ, אך השאלה היא כללית. האם היתרונות של חברה שנחשבת לטובה יותר משמעותיים ושווים השקעה נוספת.

"אתה רוצה חתיכה זהב? - לא, אני הרגע אכלתי" :?

"בשביל מה שמו לשוטר כובע, אם לא בשביל לראות?" :shock:

פורסם

הכול תלוי במה שאתה רוצה (שואף, תיכנון עתידני).

אם ברצונך רק להתקין פילטר איכותי. אז אני ממליץ לך ללכת על הסימוטה. (חברה טובה ומספקת את הרצון).

אבל אם אתה רוצה היום להתקין פילטר איכותי. ומחר לעשות סעפת יניקה, ומחרתים פליטה. אז מומלץ יותר להשקיע טוב וללכת על K&N. (חברה ממש טובה בחו"ל + בארץ.)

 

סתם אם אפשר להציע משהו, אם אתה מתי שהוא הולך לעשות סעפת פליטה, יניקה, צנרת. אז תשקול כעת ללכת על ראם אייר. :wink:

פורסם

יש לך חברה בשם AEM שיש לה דגם פילטר F2 נחשב לטופ, רק לרחבי טורבו, משהו מדהים.

וממה שאני יודע K&N לא בדיוק משקיעים בתכנון סעפת, נכון הפילטרים שלהם איכותיים, אבל כדי שהאוויר יכנס בצורה המהירה ביותר בצורת הספילרה, צריך גם לתכנן לא מעט את מבנה הסעפת.

בתכלס זה מדע ממש, ואני אחרי שבערך חודש קראתי פה ושם ראיתי, ושמעתי (YOUTUBE כי אין פילטר וסעפת כמו שלי בארץ), החלטתי להזמין את הפילטר שלי, מהסיבה שלפי מה שהבנתצי הוא הכי מתאים לי לרכב, פשוט אחד לאחד.

גם בגודל הפילטר, גם ברמת הסינון, והכי חשוב הסעפת גם מותאמת.

 

לדעתי זה דיי צעקני ויומרני תמיד להציע רק על סימוטה או K&N כמו שתמיד קורה בפורום הזה מהסיבה שאין פה משהו אחר, לדעתי העניין הזה נוגע באופן פרטני לכל רכב אחרת, ולדעתי עליך להכנס לאתרים של "פנאטים" על דגם אוטו כמו שיש לך ופשוט לקרוא שמה.

 

אגב הפילטר והסעפת אצלי ברכב הם מחברה בשם FUJITA, אחת מהחברות המובילות בחו"ל.

פורסם

סתם שאלה,

 

כשאתם כולכם כותבים פה "והוא עושה מעולה את העבודה שלו", מה בדיוק המדד שלכם לכמה הפילטר עושה את העבודה ביחס לפילטר אחר ?

 

עוצמת הרעש ?....

 

המראה ?....

 

כמות הלכלוך ?....

 

 

נראה לי קצת יומרני להגיד "הפילטר עושה את העבודה מעולה",יכול להיות שאני גם טועה.......הרי זה לא שלמישהו מכם יש יכולת לבדוק יכולת סינון חלקיקים (זה התפקיד של פילטר).

 

אני גם נסעתי הרבה זמן על פילטר פתוח (K&N),נסעתי גם על פילטרים אחרים,לא חושב שאני יכול להצביע על פילטר מסויים שעשה את העבודה טוב יותר מאחר.

 

אני אישית חושב שבפילטרים ברמות של K&N ושאר החברות שצויינו פה יש הבדלים לא משמעותיים באיכות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

HKS ממש לא מצטיינים בפילטרים וזה ידוע, אנשים שקונים את הפילטרים שלהם קונים בגלל השם והמדבקה שבאה יחד עם הקיט, כנ"ל גם לבליטז, שבכלל לא נכנס בקטגוריה של פילטרים מחברות "טובות".

 

אם יש פה למישהו כסף להשקיע בקיט של APEXI אז בבקשה רק ממה שאני יודע מבחר הקיטים היעודיים שלהם למכוניות "רגילות", הוא עלוב ביותר.

פורסם

edan82, לי יש מחשב ניהול מנוע, שבודק (בין היתר), טמפ' אויר שנכנסת לסעפת היניקה, וכמות אויר שנכנסת לשנייה.

 

השילוב של שני המדדים האלו נותן לך תשובה די טובה לגבי מיקום הפילטר ויעילותו.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

לדעתי זה דיי צעקני ויומרני תמיד להציע רק על סימוטה או K&N כמו שתמיד קורה בפורום הזה מהסיבה שאין פה משהו אחר, לדעתי העניין הזה נוגע באופן פרטני לכל רכב אחרת, ולדעתי עליך להכנס לאתרים של "פנאטים" על דגם אוטו כמו שיש לך ופשוט לקרוא שמה.

 

מסכים ביותר, ככה"נ K&N וחברותיה לתחום אלופות (כביכול) בייצור פילטרים למגוון כלי רכב , החל מקארטינג 2 פעימות עד האמרים בעלי נפחים מרתיעים, בהחלט חברות איכותיות אבל מגלישה בפורומים מסוג זה באירופה

הנסיון של האנשים מדבר ובאתרים ספציפים ליצרן אתה יכול להשיג מידע ששווה זהב...

אני חושב שכמעט לכל רכב יש חברה שמתמחה בסוג הרכב הספציפי ויודעת לייצר לו חלקים המתאימים ביותר....

כפי שציינתי הדרך היחידה לדעת היא ע"י נסיון של אחרים.

כך גיליתי לפני קנייה בAUTODELTA של פילטר וסעפת, שהחלק עושה בעיות ומשבית סידרתי של מד כמות האויר.

אלפיסטים רבים מחו"ל ממלצים על הסט של BMC למי שמכיר...

פורסם

ההבדל בין הפילטרים בא לידי ביטוי בכמה השוואות.

 

-התנגדות לזרימת אוויר ביחס לסינון האוויר

 

-עמידות הפילטר לאורך זמן, ולנזק של חום ולחות

 

-עמידות הפילטר בזמן הניקוי והשטיפה התקופתית שלו

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

×
×
  • תוכן חדש...