Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כשאמרים איכות, אתה ישר חושב ספורטיבי. אני התכוונתי לצמיג נורמלי (לא יותר מזה) עם אורך חיים טוב.

 

צבי.

יוקוהמה צמיגים מעולים ולא יקרים

 

שווה

 

לך על זה

 

ניצן

  • שנתיים מאוחר יותר...
  • תגובות 240
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא מחליפים קדמיים שחוקים עם אחוריים תקינים.

אם הקדמיים שחוקים, מחליפים אותם.

צמיג הכי טוב --> לשים מאחורה.

 

זהו ציטוט של רוי מאיזה שרשור אחר (עם כמה יציאות די הזויות אני חייב לציין).

 

ומה שהוא אומר כאן לא גמרי ברור.

 

אצלי זה נפל בדיוק על מקרה ספציפי שאלדן היו צריכים להחליף לי זוג צמיגים וקצין רכב שלנו החליט לשים חדשים מקדימה ואת מישלן הקיימים לדחוף לאחורה.

 

אמרתי לו "לא כדאי לשים את ROASDTONE החשודים האלו (מזל שנגמר לאלדן מלאי של federal) לאחור את המישלן שנראים "רציני" (לא יודע מה זה אומר - אבל שיהיה :lol:) עם סוליה לא סימטרית מקדימה כדי להבטיח היגיוי כמה שיותר טוב?"

 

אז הוא אמר את סיסמאת הקציני רכב - לצמיג ישן יותר יש סיכוי רב יותר להתפוצץ תוך כדי נסיעה - ופיצוץ של צמיג אחורי זה פחות חמור - לכן חדשים הולכים רק קדימה.

 

אז מה דעתכם על הסוגיה הזו?

איפה לשים צמיגים הכי טובים או/ הכי חדשים?

מאחורה או מקדימה?

 

גנאדי

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

תחשוב על מה קל יותר לנהג הסביר להשתלט - תת היגוי או היגוי ייתר??

 

תחשוב מה היית מעדיף שיקרה לך במהירות של 100+ קמ"ש

 

ובקיצור, צמיג מפוצץ הוא צמיג שאיינו אוחז, בפיצוץ צמיג קדמי אתה תסטה הצידה ותאבד חלק ניכר מיכולת הבלימה, בפיצוץ צמיג אחורי אתה יכולח להסתבסב בקלות ומי יודע איך לגמור.

 

והכי חשוב, בדוק את תקינות כל ארבעת הצמיגים, צמיג תקין, זוג דומה על כל ציר ולחץ אוויר כשורה זה שילוב שלא מתפוצץ בקלות ...

פורסם

לא עדיף בכלל ואם אם כבר אז תלוי בסוג ההנעה שלך.

אם ההנעה היא קידמית - החדשים מקדימה.

הנעה אחרוית? החדשים מאחור.

4X4? רק רביעייה חדשה!

 

ובכלל אני ממליץ לשים רביעייה חדשה מאותו דגם ואתו סוג.

יותר בטוח!

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

צמיגים חדשים מומלץ לשים מאחור.

יש הררי חומר ודיונים מעניינים מאוד בענין במנוע החיפוש של הפורום.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

מאחור, חד משמעית.

כשהיו לי על הפז'ו זוג יבשים מאחורה כל כיכר הייתי בהחלקה.

 

עריכה:

מקדימה היו חדשים אם זה לא ברור

"I teach the fools some basic rules"

פורסם

אם זכרוני איננו מטעה, בתאוריה רשום שאם יש פנצ'ר מקדימה, מוציאים את הגלגל האחורי ומכניסים אותו למקום מקדימה, ואת הרזרבי מכניסים מאחור.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

אבל מצד שני, לא לכל מה שכתוב בתאוריה יש קשר כלשהו למציאות...

 

עם כל הכבוד לספר הכחלכל (ככה כותבים?), אני אישית סומך על החבר'ה כאן יותר.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
אבל מצד שני, לא לכל מה שכתוב בתאוריה יש קשר כלשהו למציאות...

 

עם כל הכבוד לספר הכחלכל (ככה כותבים?), אני אישית סומך על החבר'ה כאן יותר.

 

בדיוק. זה שאת הטובים צריך לשים מאחורה, זה לא מה שאומר החוק. זה מה שמומלץ. בתאוריה זה בתאוריה.

Xbox12341

פורסם
אם ההנעה היא קידמית - החדשים מקדימה.

לא נכון ידידי:

 

עזבו אותכם תאוריה, כמו ש-senda ציין, היגיון פשוט- מקדימה יש היגוי, בזמן פיצוץ צמיג אפשר לתמרן (על הג'אנט) את הרכב עד לעצירה בטוחה.

ב-100 קמ"ש עם פיצוץ בצמיג אחורי ההגה לא יעזור לכם לאזן את הגלגל המפוצץ מול האחר הלא מפוצץ- ומכאן הסיכוי לאיבוד שליטה גבוה יותר!

פורסם

אמנע להגיד את דעתי, אבל עברתי כמה תקרים בגלגל האחורי תו"כ נסיעה במהירות גבוהה יחסית.

זה בכלל לא קריטי מבחינת שליטה כמו תקר בגלגל הקידמי, שגרם לי לספין מידי.

 

אביחי

פורסם

לחלוטין מסכים עם אביחי.

הצמיגים הטובים מקדימה ללא ספק (ללא קשר להנעה)

שמים בטיחות בעדיפות ראשונה.

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

בכלל בכלל לא מסכים.

שוב,

כשהרכב יאבד אחיזה יהיה יותר קל ובטוח לצאת מתת-היגוי.

היגוי יתר (שלא תחת שליטה) הוא מצב הרבה יותר מסוכן וקשה לשליטה.

 

בעבר הסתובב כאן סרטון בנושא של אחת מחברות הצמיגים הגדולות.

"I teach the fools some basic rules"


×
×
  • תוכן חדש...