Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

העדיפות היא ל 4 צמיגים זהים.

כל דגמי הצמיגים שרשמתי יתנו לך נהיגה בטוחה (לא בסגנון ספורטיבי).

תעשה סקר פנצ'ריות לגבי המחירים, המלאי ותאריכי הייצור (מודפסים על הצמיגים בצורה של 4 ספרות: מספר השבוע ושנה - 1210= שבוע 12 שנת 2010. מומלץ לקנות צמיגים משנת ייצור 2010).

למאזדה 3 הייתי בוחר ב YOKOHAMA C.DRIVE, אבל לא לכל פנצ'ריה יש את הדגם הנ"ל.

זאת העדפה האישית שלי, אתה אוהב את המותג מישלין - תרכיב רביעיה של מישלין ותהיה בראש שקט.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

  • תגובות 240
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למה אתה הולך סחור סחור?!.

כמו שהמליצו לך רכוש רביעייה איכותית מאותו הדגם(ולאד נתן לך רשימה יפה של חברות טובות).

אם אין לך בעיית תקציב המישלין אנרג' הם אופצייה טובה מאוד, אחרת צמיגי קלבר גם כן נותנים תמורה טובה (אם הם קיימים במידה של הרכב שלך).

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם.

רובנו מכירים את הרעיון להרכיב זוג צמיגים חדשים על הסרן האחורי שבו אין היגוי ויש צורך במקסימום בטיחות להתפוצצות צמיג.

החלטתי להחליף לקראת החורף זוג צמיגים חדשים ליאריס ועלתה בי מחשבה:

בעוד שברכבי המשפחה אני שומר על הקו ומעביר צמיגים חדשים וטובים יותר אחורה, ביאריס יש תחושת היגיון אחרת.

 

ביאריס העברות המשקל חריפות הרבה יותר מאשר ברכבי המשפחה והמיני הסטנדרטיות.

כרגע מורכבים מאחורה זוג טויו t1r יחסית חדשים (פחות משנה ופחות מ-5000 ק"מ שננהגו בצורה עדינה לגמרי אצל אבא שלי).

השלדה הקלה(מאוד) עם מנוע נמרץ ומתלים מוקשחים יוצרת מצב שבו בלימה חריפה מעבירה במכה אחת את המשקל קדימה ומשחררת בפרעות את החלק האחורי.

בהאצה זה כמובן הפוך , המשקל טס אחורה והסרן הקדמי מטפס למעלה.

בצמיגים הסינים העכשיווים (שהגיעו עם הרכב) יש איבוד אחיזה גבוה מאוד בחלק הקדמי בזמן האצה- על אחת כמה וכמה בחורף הרטוב (כמובן שהטויו מאחורה מרגישים מעולה).

כיוון שאני ממעט לנהוג ברכב ואבא שלי הוא הנהג העיקרי (כ-600 ק"מ בחודש) אני רוצה שיהיה לו מקסימום בטיחות ואחיזה ומינימום סיכוי לאיבוד שליטה ברכב (כמעט כל הנסיעות זה עירוני או בין עירוני קל מאוד במהירויות נמוכות).

לאור כל זה חשבתי שאולי עדיף להרכיב את החדשים על הסרן הקדמי ובכך לשפר את אחיזת החלק הקדמי של הרכב לכל האצה או לכל תנועה כזאת או אחרת בכביש, אז גם יהיה מקסימום אחיזה בחלק הקדמי לבלימה והאצה.

 

מה דעתכם?

פורסם

הקילומטרז' והגיל של ה T1R הנוכחיים זניח ביותר.רכוש זוג T1R חדשים לקדימה, גש לכיוון פרונט במעבדה לרכב ותגלה רכב חדש :wink:

אם אתה רוצה להיות יותר צדיק מהאפיפיור העבר את הישנים קדימה ואת הזוג החדש שים מאחור.

 

אגב, עד היום לא הופתעתי מאיבוד אחיזה כזה או אחר בגלל בלימה או האצה. רק כאשר הצמיגים קרים האחיזה גבולית, לאחר מכן האחיזה מספקת ביותר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אהלן איתמר,

שים לב שהתייחסתי לאפשרות שדווקא ביאריס, ובגלל הנתונים הקיימים, אולי עדיף להרכיב את הצמיגים דווקא קדימה.

ברור ששתי האופציות רלוונטיות, השאלה איזו עדיפה?!

 

אתה רכשת את הרכב עם ברידג'סטון ישנים (שעדיין טובים ועדיפים על סינים ישנים) ועברת מיד לטויו.

אם היית נוסע בדרך על זוג סינים goride יבשים בני שנה וחצי מקדימה, היית מרגיש כמה קשה זה לצאת מהמקום בלי לאבד אחיזה (וברטוב בכלל).

פורסם

לדעתי עדיף שתשים את החדשים מאחור. אם הרכב ננהג רוב הזמן בידיו של נהג לא מיומן ולא מתגרזן, עדיף שאחיזת הכביש בסרן האחורי תיהיה טובה יותר כיוון שאיבוד אחיזה בסרן זה קשה יותר לתיקון.

כאן זה קצת פחות קריטי, כי גם הצמיגים הישנים בעצם די חדשים ובשרניים (אני מקווה, אפשר לגמור צמיגים גם בפחות מ-5000 קילומטרים), אבל זה לדעתי הכיוון בגדול.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

כל צמיג סיני היה עדיף על הבריג'סטון המקוריים שהיו מותקנים, איבוד אחיזה היה מורגש גם בהילוך שלישי.

ה T1R היוו שיפור עצום ואיבוד אחיזה הפך למאורע נדיר ביותר :wink:

 

בכל מקרה ולאחר מחשבה, את הצמיגים החדשים הייתי שם מקדימה ולו רק בגלל הסיבה שהצמיגים האחוריים כבר קיבלו "פאזה" בשל צורת המתלה האחורי. ההמלצה לגשת למכון כיוון פרונט מקצועי לאחר ההחלפה עומדת בעינה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

חדשים מאחורה. אני בהלם שעוד לא החלפת את הGOODRIDE הג'אנק האלה עד היום.

 

נ.ב. איתמר, איזה מהפך כבר יכול להיות אחרי כיוון פרונט? אם הפרונט היה מכוון , אין רעידות וכלום, אז למה כבר אפשר לצפות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לפי מה שידוע לי עד 10K ק"מ של נסיעה רגועה לא תרגיש הבדל בין הצמיגים הישנים לחדשים.

לכן אין חשיבות למיקום של הצמיגים ה"חדשים".

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

תודה לכולם על התגובות.

אני ארכיב את החדשים מקדימה ולו רק בגלל שבאמת האחוריים חדשים לגמרי!

הרכב עובר כיוון פרונט שבוע הבא ועל הדרך מיד לאחר מכן נכנס לטסט השנתי.

 

אייל, הרכב בילה את מחצית השנה האחרונה אצל אבא שלי שנסע כ-3K ק"מ על הרכב בחצי שנה.

הרכב חוזר אלי לטיפול ולמקצה שיפורים עד שאזדקק לו באופן מוחלט.

 

שוב תודה לכולם.

 

אגב- מחיר צמיג טויו T1R במידה של היאריס 185/55/15 עלה מ-340 ש"ח ל-400 ש"ח! לידיעה כללית.

 

שבוע טוב.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

שלום חברים ,

בעקבות שחיקת הצמיגים הקדמיים ברכבי אקנה בקרוב זוג צמיגים חדשים . השאלה שלי היא כזו , האם עדיף יהיה לשים את הצמיגים האחוריים הקיימים שהם במצב טוב לכל הדעות ( אבל לא חדשים ) מקדימה ואת החדשים מאחורה ?

אופן נהיגה באוטו סופר רגוע אם זה משנה משהו .

 

תודה לכל העוזרים !

פורסם

במקרה חרום בגלגלים הקדמיים עדיין יש לך איזו שליטה ע"י ההגה, אך בגלגלים האחוריים אין לך כלל שליטה ולכן שם צריכים להיות הצמיגים הטובים.

דרך אגב, גם הוראות משרד התחבורה לצמיגיות (פנצ'ריות) הנן להתקין צמיגים חדשים או טובים יותר מאחור.

בברכה - רפי לין


×
×
  • תוכן חדש...