Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6705 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

יש לי דייהו סופר רייסר 95 ואני צריך להמלצה על רמקולים בגודל 4' ו-6.5' בתקציב 400ש"ח(כולל שני הזוגות).

כעקרון חשבתי ללכת על זוג רמקולים(4') של MAGNAT דגם Power Plus 102 ב-199ש"ח כי המליצו לי על החברה.

הבעיה היא עם ה-6.5' אני לא יודע כל כך מה לבחור, אשמח לעזרה בבחירת הרמקולים?

בתודה אורון

פורסם

יש לך מגבר/מתישהו יתווסף מגבר?

אם כן תשקיע קודם ב 6.5 קומפוננט ( במידה וזה הרמקוליים קדימה )

אם אין לך ולא יהיה לך מגבר.. תקנה קנווד/פיונר למינהם זה מספיק להגברה שנותן הרדיו דיסק

פורסם

אין לי מגבר ורוב הסיכויים שלא יתווסף מגבר כך שגם קומפוננט ירדו מהפרק.

ה-6.5' הם מאחורה ולא מקדימה.

חשבתי אולי להשים מאחורה רמקולים חזקים ומקדימה רק טווטרים מה אתם אומרים?

 

נ.ב.

הרדיו דיסק שלי הוא panasonic CQC1405W אם זה עוזר לבחירה.

פורסם

יש לך אפשרות להרחיב קצת את התקציב?

 

ההיפך, צריך להשקיע בקידמיים יותר מאשר באחוריים, אני ממליץ לך לשים קידמיים ואח"כ עם הזמן להוסיף את האחוריים.

 

אם אתה רוצה רמקול פשוט וטוב לקדימה שיהיה נציל ע"י הרדיו דיסק,

http://zap.co.il/model.asp?model_id=581758

שמעתי עליו כמה פעמים בפורום.

×
×
  • תוכן חדש...