Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם חיברתי את מסך המחשב לטלוויזיה, הכל עובד מצויין אך יש לי 2 בעיות.

 

1. שאני מחבר את הטלוויזיה למחשב, נוצרת בעיה כזאת:

או שרואים את מסך הטלוויזיה, או את מסך המחשב. אי אפשר להפעיל את שניהם ביחד (?)

אני יודע שאפשרי כי לחבר שלי יש את זה, וזה הרבה הרבה יותר נוח.

 

2. רואים מטושטש, אי אפשר להבין את מה שכתוב בכלל ! מה לעשות?

 

אשמח לכל עזרה בנושא !

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כנראה הטלויזיה שלך לא תומכת בחיבור למחשב וגם אין לך אופציה שנקראת PIP שהוא מסך בתוך מסך

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

זה שלחבר שלך יש את זה, זה יפה, השאלה היא אם יש לכם את אותו כרטיס מסך?

 

ב-Nvidia שלי אני פשוט מגדיר את התצוגה כ-DualView ואני רואה בו זמנית גם על הצג מחשב, וגם בטלוויזיה...

ברזולוצייה שונה בכל מסך.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

מה זאת אומרת?

הטלוויזיה שלי היא טלוויזיה של GRAETZ ויש לי כרטיס מסך RADEON 9600

מה אני אמור לעשות כדי שיראו גם וגם?

 

ואגב, לחבר שלי יש טלוויזיה הרבה יותר פשוטה וקטנה משלי ואצלו זה עובד.

פורסם

זה לא קשור לטלוויזיה, זה קשור ליכולות כרטיס המסך שלך, ואני מאמין שהוא יכול...

 

לא מכיר את התפריטים של ATI, אז לא אוכל לעזור.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם
זה לא קשור לטלוויזיה, זה קשור ליכולות כרטיס המסך שלך, ואני מאמין שהוא יכול...

 

לא מכיר את התפריטים של ATI, אז לא אוכל לעזור.

 

אמרו לי שיש תוכנה בשם Nvidia TV TOOL שפועל על כל כרטיסי המסך. זה נכון? והיא מצויינת לשימוש עם המסך והטלוויזיה.

פורסם
מותקן לך על המחשב ATI catalyst control center? אם כן כנראה שאוכל לעזור. אם לא, תוריד, ואז אוכל לעזור :-D.

אם תחליט להוריד, הנה קישור:

https://a248.e.akamai.net/f/674/9206/0/www2.ati.com/gamesite/8-1_xp32_dd_ccc_wdm_enu_57717.exe

 

זה קישור ל RADEON 9600 עם WINDOWS XP.

 

כן, כמובן שמותקן לי.

מה הלאה ? :-D

1.JPG

פורסם

נראה קצת שונה מאצלי. בכל מקרה, תוודא שאתה במצב ADVANCED (אין לי מושג איך משתמשים במצב הפשוט). אתה עושה את זה ע"י זה שאתה נכנס ל VIEW ובודק שמסומן ADVANCED. כשאתה במצב ADVANCED (גם אם זה המצב שאתה נמצא עליו עכשיו) תכנס ל DISPLAYS MANAGER, צלם ותעלה.

אצלי, אגב, זה נראה ככה:

untitled.JPG

"ai motoare capul doare"

פורסם

בסדר, תלחץ קליק ימני על הטלויזיה שאתה רוצה לראות גם בה, ותבחר clone main with TV.

אגב, כמה יציאות יש לך בכרטיס מסך? ה LCD מחובר דרך DVI?

ועוד דבר- כשאתה מחבר את המחשב לטלויזית CRT יראו מטושטש, אין מה לעשות בקשר לזה.

"ai motoare capul doare"

פורסם

השאלה על ה LCD היתה בלי קשר, הבנתי שאתה מנסה לחבר לטלויזיה הרגילה.

מה קורה אם אתה פשוט גורר את הטלויזיה למקום הנכון (המלבן הריק שמימין למלבן שבו מופיע המסך main)? רואים רק בטלויזיה?

"ai motoare capul doare"

פורסם

מה גדול הטלויזה שאתה רוצה לחבר אליה?

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7


×
×
  • תוכן חדש...