Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתיאטרון העתיק של ציפורי התיישבנו לנוח, ולצפות "בהצגה" של המדריכה שלנו.

DSCN4374.JPG

DSCN4378.JPG

DSCN4380.JPG

DSCN4381.JPG

DSCN4382.JPG

DSCN4384.JPG

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אגב, היו בטיול שתי פצצות אנגליות, חבל על הזמן.

 

הנה אחת מהן.

DSCN4142.JPG

DSCN4144.JPG

DSCN4145.JPG

DSCN4150.JPG

DSCN4151.JPG

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

לסיום, (סוף סוף הא?)

 

הקדילאק הקטן והקומפקטי ...

DSCN4172.JPG

DSCN4174.JPG

DSCN4175.JPG

DSCN4176.JPG

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

הטיול היה מקסים, במיוחד נהנו מהעתיקות ורצפות הפסיפס בציפורי - מדהים ביופיו. יעל המדריכה עברה עימנו בין האתרים השונים והסבירה על התקופה ועל האתרים, היא העבירה לנו את המידע באופן בהיר וממצא כשההצגות שהציגה נתנו חיים לתקופה ולאירועים שהוצגו .

הראות הייתה מאד לקויה ומנעה מאיתנו להינות מהנוף,זה חבל אבל בשליטתנו, אבל הנוף האנושי היה מעולה, שיא הכיף היה במסעדה - הסלטים שזרמו ללא הגבלה ,הפיתות שהגיעו אחרי שגמרנו את הסלטים ,הבשר שהגיע באיחור קל ובמיוחד המנה של אנדי שבוששה לבוא במשך כ- 45 דקות, אבל בסך הכל היה כיף ולאלו שאכלו בדקה ה - 90 את כנאפה - ברכות!!

מצפים לטיול הבא, מקווים שיעל העבירה את שרביט ההדרכה למקורב מדרגה ראשונה !!

מצא משה

פורסם

ערב טוב לכולם,

 

הטיול אתמול היה מקסים, כמו כל הטיולים שיעל מדריכה, וכל מי שלא הגיע באמת הפסיד.

 

וכמה תמונות מהמצלמה שלי.

 

במפגש ברעננה, אכן הגיעו 2 יפיפיות, אחת יותר יפה מהשניה.

 

דניאל ליד אחת מהיפיפיות.

 

את עוגת היום הולדת של קליינמן כבר ראינו בהתחלה, כי כפי שידוע לכולם, קבוצת שישירון זו קבוצה שהתחביב השני שלה, אחרי המכוניות כמובן, זה לאכול. כולם דואגים לאוכל, שזה התדלוק לאנשים, וכמובן אם אפשר מלבד אוכל גם לעוגות - מה טוב, במיוחד שזו עוגת מרצדס.

IMGP2390k.jpg

IMGP2393k.jpg

IMGP2394k.jpg

IMGP2395k.jpg

IMGP2397k.jpg

פורסם

השיירה יצאה לדרך בסדר מופתי.

באלוני אבא כמובן - אכלנו, ולאחר הקינוח של עוגת המרצדס של קליינמן וההסברים של יעל על המקום התחלנו לטייל במקום

IMGP2399k.jpg

IMGP2400k.jpg

IMGP2402k.jpg

IMGP2403k.jpg

IMGP2404k.jpg

IMGP2405k.jpg

פורסם

ולבסוף קיבלנו הזמנות להצגה V.I.P. כולם שורה ראשונה עד שניה, מלבד אבי שהשקיף בצד הבמה, על יעל ועל כולם (נו טוב, לאבא מותר).

 

נהננו מאד, סעי בשלום יעל, תעשי חיים, שמרי על עצמך, ואנחנו נחכה לך שתחזרי. שנה זה נראה הרבה, אבל זה עובר מהר. נצלי כל רגע ותהני.

 

יונה ושלי

IMGP2445k.jpg

IMGP2444k.jpg

IMGP2447k.jpg

IMGP2448k.jpg

IMGP2450k.jpg

IMGP2451k.jpg

פורסם

היה מקסים, טיול מהנה, חברים אחד אחד...ומכוניות מדהימות.

שכחנו לציין את המסעדה שקינחנו בה את היום,

והמנות שהגיעו באיטיות מורטת עצבים.

תודה לכולכם,

קטיה גידי ובקס...

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554


×
×
  • תוכן חדש...