Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה דעתכם על הרכב הזה?

פיאט פונטו שנת 2000

מנוע 1700 טורבו דיזל

יד 2 (01 בעלים)

ידנית

דורש עליה 18,500.

 

אמינות? עלות במוסך? כמו שהבנתי מחבר שהפונטו דיזל היא כמו לגו ועושה מלא בעיות...

חיסכון בדלק?

 

כנ"ל לגבי רכב נוסף, מחפש ייעוץ:

רנו מגאן 1997

מנוע 1900 דיזל

יד 3 (02 בעלים)

דורש עליה 14 אלף.

נראה לי קצת הזוי המחיר, לא?

 

כל חוות דעת תתקבל בברכה, תודה :)

 

עריכה:

אם אפשר בבקשה לתקן בכותרת ל"פיאט" במקום "פואט".

פורסם

לגבי המגאן: בדוק מי היה הבעלים הראשון של הרכב.

בשנתונים האלה, הצבא רכש כמויות גדולות מדגמי הדיזל של המגאן ויתכן שיש בכך כדי להסביר את המחיר הנמוך.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

במקרה הספיציפיה הזה, המגען עדיפה.

 

פונטו דיזל זה רכב נדיר בארץ, המנוע הזה לא נמצא בשום רכב אחר, מנועים מפירוק מקומי אין, טורבו משופץ קשה להשיג, מוסכים לא מכירים טוב את הרכב.

 

לעומת זאת, מגאן הרבה יותר נפוצה, המנוע זהה למנוע של קנגו שנמכרה בעשרות אלפים, למוסכים יש יותר ידע וניסיון איתה.

 

הרכב עצמו (מגאן) נוח ובטיחותי יותר, הביצועים בפונטו כנראה עדיפים, לא בהפרש ענק.

 

 

פורסם

לדעתי הביצועים יהיו דיי שווים בין פונטו 1700 טורבו דיזל למגאן 1900 דיזל, לא?

 

האם הרכב דיזל של מגאן הוא בעייתי? כמו שהבנתי הצריכה שלו מתחת לאדמה, 1-19 למרות מנוע ה1900.

בכל מקרה, אשמח לשמוע תגובות לגבי המגאן 1900 דיזל.

פורסם

רק כדי לוודא: המגאן עם או בלי טורבו?

אם זה אותו המנוע שמותקן בקנגו, כלומר: ללא טורבו (טפו!), דע לך שהרכב יהיה עגלה ואפילו צריכת הדלק שלו לא תהיה מדהימה כמצופה (האמן לי, במהלך השירות הצבאי שלי טחנתי קילומטרים בנהיגה באחת כזאת).

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

מצטרף לשוללי הפונטו דיזל - מעט מאוד נמכרו, אין מנועים וטורבואים. לא כדאי. גם המחיר מאוד גבוה לדעתי.

המגאן דיזל (שבטח היא לא טורבו) עדיפה אם היא לא צבאית, למרות עגלתיות מה.

 

לדעתי גם המחיר שמבקשים על המגאן גבוה מדי, היא צריכה לעלות 10-11 לדעתי.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
לדעתי הביצועים יהיו דיי שווים בין פונטו 1700 טורבו דיזל למגאן 1900 דיזל, לא?

 

האם הרכב דיזל של מגאן הוא בעייתי? כמו שהבנתי הצריכה שלו מתחת לאדמה, 1-19 למרות מנוע ה1900.

בכל מקרה, אשמח לשמוע תגובות לגבי המגאן 1900 דיזל.

 

במכוניות בסדר גודל מחיר כזה הביצועים לא צריכים לעניין אותך.

מה שכן צריך לעניין אותך - שהרכב יסע, שלא תצטרך להשקיע בו אלפים רבים מייד אחרי הרכישה, שהמנוע יהיה במצב תקין, שהחימום והמיזוג יעבדו, ורצוי שגם כריות אוויר יהיו עדיין במקום שלהן.

 

לא ניתן במגאן להגיע לצריכה משולבת של 1 ל 19, כי המנוע חלש, ובשביל לעמוד בקצב התנועה, אתה לוחץ הרבה על הגז, צריכה משולבת סבירה לרכב תקין - באיזור 1 ל 16.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...