Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיר קופץ בעיקר בין 1 ל2 בסיטרואן סי4 2007


סיטרו-אן
שימו לב! השרשור הזה בן 2824 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם!

בסי4 שלי יש תקלה שלא מוצאת עדיין פתרון במוסך המורשה. הגיר נוהג "לקפוץ"/לתת מכה כשהוא עובר מהילוך ראשון לשני, במיוחד כשהאוטו קר ועוד יותר בולט כשמתחילים נסיעה בירידה. במוסך ניסו כמעט הכל (בהיוועצות עם היצרן) - תכנות מחדש של הגיר, הוספת שמן גיר, החלפת מוח לגיר, החלפת גיר קומפלט (!) - וכל זה במקביל לבדיקה בנסיעה ע"י מחשב. יש לציין שגם מחשב הרכב וגם המחשב הנייד שמחברים בנסיעה - לא מגלים שום דבר (כאילו הכל תקין).

ובכל זאת, במיוחד עכשיו בחורף כשהאוטו מתקרר מהר, האוטו עובר בין ההילוכים 1-2-3 בקופצנות לא נעימה.

 

 

אשמח להתייחסויות,

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעייה מוכרת. גם אצל אמא שלי בC4 יש מעט קיק בין ההילוכים 1-2. אני מצאתי שהפתרון הוא פשוט ברגל. לא לרמוס את הדוושה, במיוחד שאוטו עוד קר.

שאני מאיץ במתינות ההעברות חלקות ואין בעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאני אבין - החליפו גיר ויש עדיין את התקלה? ואתה חושב שהתקלה מהגיר? נשמע לי הזוי.

בכל מקרה יש בחור מומחה באיזור הצפון שיוכל לעזור, מהיכן אתה?

בריאות לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה למגיבים על העזרה! אני לא מומחה, ולא מתיימר לדעת מאיפה הבעיה. אני רק יודע שהיא מתבטאת בגיר שנותן קיקים חזקים למדי במעבר בין ההילוכים הראשונים, ושזה עדיין קורה למרות החלפת הגיר. במוסך מזמינים מחשב גיר חלופי בכדי לבדוק האם הבעיה היא במחשב עצמו. בנוגע למומחים שאינם מורשי סיטרואן (הרכב הרי עדיין באחריות יצרן), במוסך טוענים שממילא בבני ברק יש ללובינסקי את המכשור הטוב ביותר בארץ לדיאגנוסטיקה של הגיר. אגב, אני מכרמיאל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזוב שטויות, נכון שיש למוסך בבני ברק את המכשור הטוב ביותר, אבל כשהם משפצים גיר - הם לא עושים זאת בעצמם אלא שולחים את הגיר לשיפוץ במכון שמורשה על ידם (לפחות כך אמר לי מנהל עבודה שם כשלאמא שלי הלך הגיר ב C4 אחרי 15K ק"מ..)

במקומך הייתי ניגש אל הבחור (בנצרת עלית) ולפחות מבקש את דעתו. אתה יכול רק להרוויח מזה.

 

העובדה שיש להם את המיכשור הטוב ביותר אינה עוזרת כשהם לא יודעים אפילו מהו מקור הבעיה, הבעיה אינה במיכשור אלא באנשים שמעדיפים להחליף גיר ולהחליף מחשב רק כי הם לא מוצאים את הבעיה.

 

בעצם אולי זו טעות לשפוט את פעולות המוסך מרחוק, אולי אני טועה לגמרי.

עדיין הייתי נוסע אל הבחור בנצרת עלית כדי לקבל חוות דעת.

 

אלעד.

בריאות לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"הבעייה" מוכרת היטב בדגמים אלה. זו בסך הכל האינטרקציה בין מחשב הגיר לגיר, ככה תכננו אותו , מה לעשות.

חוץ מזה הרכב באחריות אז תן ללובינסקי לשבור את הראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד, ללובינסקי יש מעבדה לשיפוץ של ה AL4 בתוך המוסך המרכזי, מעבדה שעלתה למעלה ממליון שקל להקימה. של נעליך מעל רגליך לפני שאתה כותב שלובינסקי משפצים בחוץ!

ולעניין הגיר - יש פיתרון לבעיה, אך עלותו די גבוהה.

צור קשר בה"פ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשנהגתי ברכב של אמא שלי ( C4 מנוע 2,000 מודל 2008 ) הרגשתי בזה .

ניגשנו למוסך מדינה ביהוד וגם לשרודר בבני ברק .

שני המוסכים בדקו את הגיר ונמצא תקין ( גם במחשב ) .

 

כנראה שזה תכנון "מוצלח" של הגיר .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד, ללובינסקי יש מעבדה לשיפוץ של ה AL4 בתוך המוסך המרכזי, מעבדה שעלתה למעלה ממליון שקל להקימה. של נעליך מעל רגליך לפני שאתה כותב שלובינסקי משפצים בחוץ!

 

ספי צודק. אבל כל אחד מכם צרך לשאול את עצמו למה שלובינסקי יעשו כזה דבר...

כנראה שהיה להם ברור מאד שהמליון ש"ח יחזרו מהר. אחרי הכל גם אחריות של מספר שנים סופה להסתיים.. ומקל וחומר שההשקעה תחזור אם בעיות לא נפתרות במהלכה...

 

אותי מדהים כל פעם מחדש איך עם ישראל נוהר בהמוניו לרכוש רכבים מתוצרת אירופאית המצויידים בגיר אוט', כאילו שהלוקש הזה לא נמכר כאן כבר 20 שנה. רוצים אירופאית - קחו אותה ידנית, ככה זה באירופה אחרי הכל - "ידע צדיק נפש בהמתו"

HFturbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל אני מתנצל, כנראה שללובינסקי כן אכפת.

דבר שני, המליון שקל אולי יחזרו מהר - אבל כמות התקלות שהם מטפלים בהן במסגרת האחריות היא די גדולה.

מעניין כמה יחייבו אותי על בדיקה וכיוון לגיר שלי אצלם, אולי שווה לנסות..

בריאות לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו שאני רואה שזה בעיה נפוצה, זה גם אצלי יש לי הודנה סיוייק שנת 95, וזה קורה רק שהאוטו קר !

על הבוקר שאני מניע את האוטו, אז קודם כול יש לו רעש איום ונורא מאוד חזק ומעצבן.. וכמובן החלקות של הגיר בין ההילוך הראשון לשני ורעש מאוד חזק ומעצבן, וכמובן כמו כן אני גם הלכתי למוסך, והוא אמר לי שזה לא דבר רציני ואפשר לסחוב אם זה עוד הרבה מאוד זמן ולא כדי לתקן את זה..

אבל אני מדגיש לא הלכתי למוסך המורשה ואני לא יודע, אם להשאיר את זה ככה, או באמת ללכת למוסך המורשה !

וזה באמת מאוד לא נעים ההרגשה של הנסיעה שהאוטו קר, כאילו שאתה נוסע על טרקטור !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב לציין שגם אצלי קיימת בעיה דומה.

אני נוהג ב307 XS מודל 2002 ואני מכיר את הקפיצות בהילוכים הנמוכים.

המכות בגיר מתבטלות כאשר אני שומר לחיצה קבועה על דוושת הגז ולא בטעות עוזב את הדוושה לפני שמועבר הילוך...

האם מדובר באותה בעיה?

מתי תבוא הVTS?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיות של ההונדה ושל הדייהטסו אינן דומות לבעיות של הסיטרואן/פיג'ו, באחרונות ישנו גיר 'חכם' מסוג AL4 אשר יוצר במטרה להציק לבעלי רכבים אלה באופן שיטתי. למעשה ניתן לומר שהסיכוי שמחר תעלה השמש קטן מהסיכוי שבעל סיטרואן/פיג'ו אוטומטית מעל שנת 98 לא ייתקל בבעיות...

בריאות לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא הייתי מרוצה מאוד מהפיז'ו 205 וה206 הידניות שהיו לי, אלא שכשרציתי רכב גדול יותר העדפתי את הסי4 בגלל גרסת החמש דלתות והאלמנטים הבטיחותיים בתמחור אטרקטיבי בזמנו, וכשביקשתי דגם ידני נאמר לי שאין כזה (או לא מייבאים כזה). נאלצתי להתפשר על אוטומט. פרט לבעיה המייאשת בגיר, אני די מרוצה ממנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2824 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...