שלום לכולם!
בסי4 שלי יש תקלה שלא מוצאת עדיין פתרון במוסך המורשה. הגיר נוהג "לקפוץ"/לתת מכה כשהוא עובר מהילוך ראשון לשני, במיוחד כשהאוטו קר ועוד יותר בולט כשמתחילים נסיעה בירידה. במוסך ניסו כמעט הכל (בהיוועצות עם היצרן) - תכנות מחדש של הגיר, הוספת שמן גיר, החלפת מוח לגיר, החלפת גיר קומפלט (!) - וכל זה במקביל לבדיקה בנסיעה ע"י מחשב. יש לציין שגם מחשב הרכב וגם המחשב הנייד שמחברים בנסיעה - לא מגלים שום דבר (כאילו הכל תקין).
ובכל זאת, במיוחד עכשיו בחורף כשהאוטו מתקרר מהר, האוטו עובר בין ההילוכים 1-2-3 בקופצנות לא נעימה.
אשמח להתייחסויות,
תודה!