Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיר קופץ בעיקר בין 1 ל2 בסיטרואן סי4 2007


סיטרו-אן
שימו לב! השרשור הזה בן 2834 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתה לא נוסע על מרגרינה עם כל הכבוד!

מי אמר שההיסטוריה חוזרת?! תהיה גם מתישהו C4 וחצי....

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במיוחד עכשיו בחורף כשהאוטו מתקרר מהר, האוטו עובר בין ההילוכים 1-2-3 בקופצנות לא נעימה.

אחרי שהמנוע מגיע לטמפרטורת עבודה תקינה, הבעיה נעלמת ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 8 שנים מאוחר יותר...

יש גם יש ידנית רק שמי שרצה כזה היה צריך לבקש הזמנה מיוחדת בלובינסקי כי בישראל כמו בישראל מי לא נוהג באוטומט?

אני כיום הבעלים של C4 2009 ידנית שלקח הרבה זמן למצוא עקב נדירותן בארץ ומבסוט מאוד מהרכב - כל העניין הבעייתי במכניקה (גיר ה AL4) לא בטווח שלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

חבר יקר, שים לב, זה שירשור משנת 2008...

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2834 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...