Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6723 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום חמישי הקרוב בנסיכות הקטנה והממש לא צנועה של מונטה-קרלו תיפתח אליפות העולם בראלי לעונת 2008.

זוהי הפעם ה-76 שנערך ראלי מונטה-קרלו, אחד מאבני היסוד של עולם הראלי העולמי.

 

לאחר היעדרות מהראלי הקודם חוזר אחד הקטעים המפורסמים - טוריני- השנה הוא חוזר בגדול .

נתחיל את ההכנות לראלי בצפייה IN-CAR של אחד שניצח את הראלי כבר 4 פעמים וממש רוצה עוד...

- 2002 וסבסטיאן לואב ליד ההגה של הקסארה .

 

 

 

תהנו, יהיה עוד הרבה אקשן בהמשך.

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ראלי מונטה-קרלו יצא לדרך ביום חמישי בערב עם 2 קטעים מיוחדים רשמיים בלילה ולמעשה ישנה את הפורמט של השנים האחרונות שבהן ראלי היה מבוסס על 3 ימי תחרות בלבד.

 

הראלי הוא הסיבוב הראשון בסבב של 15 מרוצים שכולל 5 יבשות ואין ספור סוגי משטחים עליהם יסעו הצוותים.

 

היחודיות הגדולה של מונטה-קרלו הינה מזג האויר ההפכפך שקיים באזור ואין שנה שתנאי הראלי זהים לשנה שקדמה לה.

לעיתים השינויים גדולים כל כך שהצוותי מתחילים את היום בנסיעה על כבישי אספלט יבשים ומהירים ומסיימים בתוך קרח חלקלק, שכל-כך אופייני לראלי הזה.

 

גורם משמעותי בראלי הזה בכל שנה הוא בחירה נכונה של הצמיגים והשנה יותר מתמיד ראלי מונטה-קרלו מהווה מעין חידה לכולם ולו רק בגלל השינוי בתקנון- שימוש בצמיגים של יצרן אחיד, פירלי.

הצוותים יאלצו לבחור את הצמיגים "הנכונים" מתוך מבחר מצומצם מה שאולי במידה מצומצמת ימזער את הנזקים במידה של בחירה לא נכונה .

גורם נוסף, שוב מבחינת הצמיגים הוא כמובן האיסור בשימוש בחומר נגד תקרים ולאטבלה, הנהג החדש של קבוצת פורד אמר שהוא מתכוון לפחות בראלי הקרוב לבחור בגישה פשרנית ולא אגרסיבית, בכדי להימנע מתקרים מיותרים.

כמובן שאסור לשכוח כי במידה של קרח או שלג בראלי יאלצו כולם להשתמש בצמיגים עם מסמרים עליהם, מה שיוסיף עניין.

 

האתר הרישמי של הראלי - http://www.acm.mc/ramc/ramc_main.php

 

 

diapo_304.jpg

 

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

ההתרגשות מהעונה הקרבה ובאה גדולה...

וזה הזמן להתחיל את ההימורים!

 

ראשון, שני ושליש...האם כצפוי - לואב, הירבונן ומישהו אחר? או שהעונה תתחיל עם טבלה משוגעת?

 

אני מחכה בקוצר רוח :shock: (ככה נראה קוצר רוח?)

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

בוקר טוב

 

קצת נתונים על הראלי שעומד להתחיל מחר .

 

- הצוותים יעברו 362 ק"מ של קטעים מיוחדים

- הראלי כולל 19 קטעים מיוחדים

- סבסטיאן לואב השיג את נצחונו הראשון בשנת 2003, במדי סיטרואן כמובן וניצח סה"כ 4 פעמים,בינתיים...

- גם טומי מאקינן ניצח במונטה-קרלו 4 פעמים, הוא עשה זאת עם מיצובישי החל משנת 1999.

- לנצ'יה ניצחו בראלי מונטה-קרלו 12 פעמים עם 5 דגמים שונים (פולביה, סטראטוס, 037, S4 ודלתא ).

 

הנתונים ימשיכו לזרום במהלך היום .

 

קחו מטרייה יש גשם בחוץ

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

מעניין מה ההיגיון מאחורי ביטול החומר נגד תקרים.

 

לגבי הצופים לפחות - עדיף לנו שהנהגים יהיו עסוקים בלתת את הכל כל הזמן, ולא לחשבן אם הנהיגה שלהם יכולה לגרום פנצ'ר. לא ?

פורסם
מעניין מה ההיגיון מאחורי ביטול החומר נגד תקרים

 

 

ה"מוס" נגד תקרים הוא המצאה של מישלין שהייתה ספקתית הצמיגים הבלעדית שנה שעברה (למרות שרשמית הצמיגים היו של בי.אף. גודריץ'). בעונה הקרובה ספקית הצמיגים הבלעדית היא פירלי שלא רוצה להשתמש בפטנט של מישלין שהיא אחת המתחרות החזקות שלה בשוק הצמיגים ה"אזרחי".

 

אסף

פורסם

אני לא מצאתי שזו הסיבה או ההיגיון שמאחורי ההחלטה ולו רק מפני שבשנה שעברה היו מתחרים שהשתמשו בצמיגי פירלי והיה להם את החומר נגד התקרים בצמיגים.

קשה לי להאמין שיש למישלן בלעדיות על הפטנט או משהו דומה.

 

אבל מצד שני לחפש היגיון בהחלטות של ה-FIA ...

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם
היו מתחרים שהשתמשו בצמיגי פירלי והיה להם את החומר נגד התקרים בצמיגים.

קשה לי להאמין שיש למישלן בלעדיות על הפטנט או משהו דומה.

 

אבל מצד שני לחפש היגיון בהחלטות של ה-FIA ...

 

למישלין אין פטנט על המוס ולכן פירלי יכלו להשתמש בו, בלעדיו הצמיגים שלהם היו בלתי תחרותים בעליל.

 

הסיבה שפירלי לא רוצים להשתמש במוס היא שהפיתוח שלו מזוהה עם חברת מישלין.

 

דובי ממך הייתי מצפה שתדע שהיגיון בחלק לא קטן מהחלטות ה FIA הוא מסחרי נטו!

 

לדעתי, בשנה הבאה נראה הרבה קרבות מוכרעים על פנצ'רים (אולי חוץ מהמקום הראשון :wink:).

 

 

אסף

פורסם

שלום לכולם

 

 

החלטה מטופשת ובלתי הגיונית, אני השתמתשתי בחומר הזה לפני יותר מ30 שנה מה השתנה הלילה הזה ? לי נראה שהם מחפשים כל מיני סיבות לעשות את הראליי יותר מעניין וזה ממש לא קשור למי יש את הפטנט על החומר. הייתי מוכן לראות סוף עונה כשלוב מוביל ב 4 נקודות ונתקע עם תקר בגלגל בשלב המהיר האחרון ומפסיד אליפות אולם, מה הקובצה תגיד אז ??

 

 

 

בברכהה זלמן

פורסם
שלום לכולם

 

 

החלטה מטופשת ובלתי הגיונית, אני השתמתשתי בחומר הזה לפני יותר מ30 שנה מה השתנה הלילה הזה ? ל

 

 

בברכהה זלמן

 

אתה בטוח שאתה מדבר על אותו החומר?

לדעתי הספוג הזה שהם קוראים לו מוס הוא פיתוח חדש יחסית (שנה, שנתיים) ואתה מתכוון לספריי FAST לתיקון תקרים...

אני טועה?

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

לסלי המוס הזה נמצא בשוק החופשי כבר יותר מ30 שנה עוד בהיותי בארהב השתמשנו בו, הוא מגיע בספרי שמתחבר לגלגל ונכנס בלחץ לתוכו, הוא דומא לקצף גילוח, והוא דביק וסותם חורים קלים של כניסה ויציאה של חומרים חדים.

 

 

בברכה זלמן

פורסם

מוס או ספריי הראלי החל ותנאי מזג האויר עונים לציפיות - קרח וטמפ' של 2 מעלות בלבד. קררררר.

 

SS-1

דני סורדו ממשיך את המהירות שלו מה-SHAKEDOWN בבוקר וקובע את הזמן המהיר בקטע הראשון, 3.8 שנ' לפני סבסטיאן לואב.

הירבונן כרגע שלישי , 16 שנ' פיגור.

 

פטר סולברג, ידידנו מהשרשור השכן..., הספיק להסתבסב בקטע הראשון ולאבד זמן, כמו גם מתיו ווילסון.

לאטבלה מאבד 4 דק' כבר עכשיו לאחר שפגש סלע ופינצ'ר את הצמיג והחלפת הצמיג התארכה מכיוון שאקדח הברגים שלו לא היה מוטען...

צמד הסוזוקי החלו את הראלי עם בעיות מכניות .

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .


×
×
  • תוכן חדש...