Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן לזה התכוונתי ניראה טוב מאוד. בין התמונות הבודדות שהם לא רכב אספנות שכבר 3 ימים טפט במחשב שלי. בהגדלה זה נראה יותר מרשים.

  • תגובות 385
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום חברים

אני מחפש בהשאלה לכמה ימים שני שעוני ואקום זהים לכיווני הצתה וקרבורטורים .

אשמח לקבל את עזרתכם.

תודה

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם
מותר לשאול איך מבצעים כיוונים בעזרתם? ולמה דווקא 2 שעונים?

במיקרה שלי לרכב יש שני קרבורטורים כפולים כל זוג בוכנות עובד יחד .מחברים את השעונים לכל זוג בנפרד ומתאמים את הקרבורטורים בינהם עד להסגת ואקום זהה לאחר מיכן מכוונים את ההצתה עד להגעת לואקום מקסימלי.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם
במיקרה שלי לרכב יש שני קרבורטורים כפולים כל זוג בוכנות עובד יחד .מחברים את השעונים לכל זוג בנפרד ומתאמים את הקרבורטורים בינהם עד להסגת ואקום זהה לאחר מיכן מכוונים את ההצתה עד להגעת לואקום מקסימלי.

דורון ,

שעוני וואקום לא יעזרו הרבה כיוון שנתוני המנוע אינם זהים - לא כל בוכנה יונקת בדיוק אותו הדבר וכיוון הצתה אינו קשור כלל ליניקה ואינו נגזרת מפעולת המאיידים , לכן כמו שהבטחתי לך תגמור הכל ... את הכיוון הסופי -אני אכוון .

אודי .

פורסם
דורון ,

שעוני וואקום לא יעזרו הרבה כיוון שנתוני המנוע אינם זהים - לא כל בוכנה יונקת בדיוק אותו הדבר וכיוון הצתה אינו קשור כלל ליניקה ואינו נגזרת מפעולת המאיידים , לכן כמו שהבטחתי לך תגמור הכל ... את הכיוון הסופי -אני אכוון .

אודי .

אודי תודה

אני בסוף הגיע אלך כמובן לקבלת המגע האחרון.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם
היי דורון

אני מבין שקנית זוג שעונים. תתחדש.

 

זרוק לאבירם עצם לפני שהוא נושך מישהו.

כן אבי מצאתי שני שעונים תודה

אבירם נגמרו העצמות נשארו הסטייקים והם על המנגל מחכים לפסח.....

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם

דורון, הסתכלתי (שוב) על תהליך הפרוייקט וראיתי שהתחלת עם טמבונים שלמים, חתיכה אחת לכל אורך האוטו.

האם השתמשת בחתיכה ליצור 2 או שפשוט רכשת חדשות?

 

שי.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם
דורון, הסתכלתי (שוב) על תהליך הפרוייקט וראיתי שהתחלת עם טמבונים שלמים, חתיכה אחת לכל אורך האוטו.

האם השתמשת בחתיכה ליצור 2 או שפשוט רכשת חדשות?

 

שי.

אלו פגושים שנרכשו בחו"ל ונקראים "רבע" או ‏‎quarter‎‏ באנגלית

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

  • חודש מאוחר יותר...

×
×
  • תוכן חדש...