Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני בערך שלושה חודשים היתה לי בעייה עם ההתנעה, כמובן שחשבתי שזה המצבר ולכן שילמתי ממיטב כספי והחלפתי אותו לאחר מכן האוטו עמד במשך יום וחצי בלי להתניע אותו ושנכנסתי לאוטו להתניע כל השעונים התאפסו ולא קיבלתי אפילו סטרטר(להזכירכם המצבר חדש) לאחר מכן החלפתי עוד הפעם את המצבר ולאחר שבוע שוב אותה תופעה, פניתי לחשמלאי רכב שבדק לי טעינה(תקינה) מתח על המצבר בזמן שהאוטו מונע 14 וולט ובדק גם זרם זליגה(ניתק את המינוס וחיבר מנורה בין כבל המינוס לקוטב השלילי של המצבר) ולא הייתה זליגה. הוא אמר שזה רק המצבר. אני פשוט מיואש לא יודע מה לעשות מהמוסך של המצברים בדקו לי את המצבר השני לפני שהחליפו אותו ואמרו שהוא תקין.

מישהו יכול לעזור לי מה צריך לעשות?

פורסם

ואורות רדיו בקיצור צרכני חשמל עובדים כאשר "המצבר מתרוקן" יתכן והמצבר תקין ויש בעיה אחרת.

 

מה שצריך לעשות זה לנתק את כבל המינוס מהמצבר כאשר הוא מלא ולבדוק בעזרת רב מודד את הזליגת זרם.

 

פשוט חבר בין הכבל לקוטב מינוס במצבר כמו שעשה החשמלאים עם הנורה אבל בימקום נורה תשתמש עם רב מודד כאשר הוא על מצב מדידת זרם.

 

חזור עם תוצאות מהרב מודד וכתוב אותם פה.

 

יש לבדוק אצל חשמלאי את האלטרנטור בעומס.

פורסם

זרם זליגה לא בודקים עם מנורה אלא עם מד זרם דיגיטלי רגיש שיכול לקרוא זרמים נמוכים של 50 מיליאמפר.

אלטרנטור צריך לבדוק גם את זרם הטעינה המירבי שלו (ע"י מד זרם השראתי) כשמעמיסים, רגעית, את המצבר ע"י מכשיר בודק מצברים, מהיאו החשמלאי שכך בדק?.

אתה צריך לגשת אל חשמלאי רכב אחר מקצועי.

מהיכן אתה בארץ?, כי אולי ניתן יהיה לכוונך למקום מתאים.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

מדידת זרם ע"י נורה- כל פעם שאתה חושב שאתה מכיר את רף הטמטום אתה מגלה ששברו את השיא שוב.

 

יכול להיות שהוא ספר את הפוטונים :?

פורסם

אכן לא יאומן, אמנם יתכן מצב חריג של מס' מצברים לא תקין, אולם זה יותר מנדיר. כפי שהציעו, יש לגשת לבעל מקצוע ראוי, שיודע ומבצע בדיקות מקצועיות, ומספק תשובות ראויות, לעניין של תקלה קלה כזו, תוך דקות.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
לפני בערך שלושה חודשים היתה לי בעייה עם ההתנעה, כמובן שחשבתי שזה המצבר ולכן שילמתי ממיטב כספי והחלפתי אותו לאחר מכן האוטו עמד במשך יום וחצי בלי להתניע אותו ושנכנסתי לאוטו להתניע כל השעונים התאפסו ולא קיבלתי אפילו סטרטר(להזכירכם המצבר חדש) לאחר מכן החלפתי עוד הפעם את המצבר ולאחר שבוע שוב אותה תופעה, פניתי לחשמלאי רכב שבדק לי טעינה(תקינה) מתח על המצבר בזמן שהאוטו מונע 14 וולט ובדק גם זרם זליגה(ניתק את המינוס וחיבר מנורה בין כבל המינוס לקוטב השלילי של המצבר) ולא הייתה זליגה. הוא אמר שזה רק המצבר. אני פשוט מיואש לא יודע מה לעשות מהמוסך של המצברים בדקו לי את המצבר השני לפני שהחליפו אותו ואמרו שהוא תקין.

מישהו יכול לעזור לי מה צריך לעשות?

תודה על העצות

היום סופסוף בדקתי את הזליגה עם רב מודד שלי מהבית.

ואלו התוצאות:

זליגה של כמעט 0.9A !

מישהו יכול לחשוב על מה זה יכול להיות?

והאם יש דרך לדעת זאת לפני שמתחילים ל"שחק" עם הנתיכים?

פורסם

האם הרדיו דיסק מחובר לסוויץ או ישירות למצבר. השאלה היא, האם כאשר המפתח לא בסוויץ אתה יכול להדליק רדיודיסק?

"אתה רוצה חתיכה זהב? - לא, אני הרגע אכלתי" :?

"בשביל מה שמו לשוטר כובע, אם לא בשביל לראות?" :shock:

פורסם

אני משער שבצעת המדידה נכון ואני חושד דבר ראשון בתאורת תא המטען שאולי נשארת דולקת.

אני הייתי בודק זאת עי" הרמת או הסרת המדף שמאחורי משענת המושב האחורי כך שניתן לראות אם האור בתא המטען דולק או כבה.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

קודם כל תודה לכל חברי הפורום,

תודה מיוחדת לMR VAS

עכשיו לתוצאות:

כמו שהנ"ל הציע ניתקתי את הרדיודיסק(הוצאתי את הפנל)

וכך קיזזתי 0.6 אמפר

נשאר לי 0.3A אז עדיין המשכתי לבדוק

הוצאתי נתיך נתיך וגיליתי שהנתיך הלפני אחרון(השני מימין למטה)

שרשום עליו SERVICES הוריד לי בעוד 0.2 אמפר

מישהו יודע מה מחובר לנתיך זה(הוא נתיך של 10 אמפר)?

×
×
  • תוכן חדש...