Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תראה עשיתי קצת בדיקה.. הוא קצת יותר יקר - בכיוון של ככמעט כפול מהJBL. אני לא חושב שאני מוכן להשקיע יותר מ700 ש"ח ולכן הוא יורד מהפרק. האם יש טעם לבדוק לגבי הדיצ'י?

וכמובן, שוב תודה על העזרה!

:wink: ". Alfa Romeo Alfetta 1982 :king: - "There are a lot of good sports cars on the road. I know, I pass them all the time"

!JBL

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה בטוח בזה ? כי חבר התקין אצל טומקאר מערכת, מגבר סיירה, סאב היי אנרגי קומפוננט אנרגי ופאנל של פיוניר בטיפה מעל 4

 

אני חושב שהאנרג'י מתומחרים פחות מזה, אבל אולי אני טועה

פורסם

תראה אני מאמין שהם פשוט נתנו לו מחיר טוב כי הוא קנה כמה דברים במכה.

דברתי איתו בטלפון, הוא בקש שאני לא אפרסם מחירים..

יכול להיות שהוא פשוט לא מוכר במחיר הזול ביותר.. (אני אפילו דיי בטוח בזה - לפי שאר הרכיבים)

אני אחפש בת"א במחיר נמוך יותר, יש המלצות לחנויות?

 

במקרה ככה יצא לי לרפרף בחוברת של המגבר (P80.2) ואני רואה את הדבר הבא:

Output 4 Ohms - 2x40W RMS

Output 2 Ohms - 2x80W RMS

Output 4 Ohms Brigged - 1x160W RMS

 

כרגע מחובר בגישור הסאב

והקומפוננט אמור להתחבר למגבר גם.

אבל חוץ מהJBL אף קומפוננט לא עובד ב2אום.. אז בעצם אני לא אנצל (אתן לסט רק 40W) לדוגמא את המורל או ההרץ וכו'..? האם אני צודק?

:wink: ". Alfa Romeo Alfetta 1982 :king: - "There are a lot of good sports cars on the road. I know, I pass them all the time"

!JBL

פורסם

צודק. ובנוסף המגבר שלך הוא 2 ערוצים.

אז אתה יכול לחבר או קומפוננט או סאב.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי


×
×
  • תוכן חדש...