Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

בפולו של אחותי החלה הבוקר הבעיה הבאה:

 

עפ"י התאור שלה, לקח לה זמן עד שהרכב הניע, ולאחר מכן הוא מעט גמגם ונדלקה הנורה כפי שמתוארת בצילום מספר הרכב.(דולקת קבוע בצבע צהוב)

הבעיה חזרה בהנעה נוספת היום בערב.

 

השאלה היא : מה עלולים להיות הגורמים לבעיה, עלות משוערת והאם ניתן לנסוע עם הרכב עוד יום יומיים במצב זה. (עד שאגיע אליה ואבדוק עם VAGCOM איזו תקלה נרשמה)

(התאור בספר הרכב דיי ברור, אבל אני לא ממש סומך על זה.)

 

הרכב הוא פולו שנת 2003 מנוע 1400 מדגם BBY , גיר אוטומטי עם כ80 אלף ק"מ.

מטופל בחברה בלבד. סתם בשביל הרקע: לאחרונה הוחלף סליל הצתה (לפני מספר חודשים) ומאוורר מנוע.

 

תודה.

polo.JPG

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אתה יכול להיות רגוע ולהמתין יום יומים עד שתגיע למוסך. האפשרויות רבות ומגוונת:

1. חיישן חמצן

2. ממיר קטליטי

3. תקלת חיווט

איזה כייף לי :)

  • ספונסר פורום
פורסם

לי נראה שהלך לה עוד סליל הצתה אחד .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

אהלן ,

 

יש לי את אותה הבעיה ברכב.

דייהו אספרו שנת 96 , אוטומט.

 

כאשר הנורה נדלקת האוטו לא סוחב, אני מדביק את הדוושה כמעט עד הסוף והוא מאיץ באיטיות.

הבעיה נעלמת לכמה ימים ואז חוזר לכמה ימים.

 

ככה זה כבר שבועיים - שלוש שבועות.

פורסם

טוב ,

הרכב היה במוסך מורשה והתגלתה בעיה בחיישן חמצן.

כמו כן התגלו ברכב בוקסות משולשים קרועות.

 

הרכב לא הושאר לטיפול במוסך , אלא רק אובחן שם במקרה.

 

העלויות שנאמרו הן : כ970 ש"ח לחיישן חמצן (לא בטוח שהוא תקול, ייתכן שצריך ניקוי בלבד, אבל זה המחיר לחיישן)

בוקסות משולשים : 700 שקל + 300 עבודה ( לא הצליחו לומר לי אם מדובר בהחלפת משולשים קומפלט או רק הבוקסות)

 

האם העלויות סבירות ?

מהו מחיר נורמלי לחיישן חמצן לרכב זה?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • ספונסר פורום
פורסם

העלויות לא סבירות בעליל ,חיישן חמצן מקורי מחירו כ900 שח

והעבודה להחליף אותו עוד כ150 שח .

תותבים למשולשים מחירם כ 120 שח לזוג ואתה צריך רק זוג אחד,

והחלפה של התותבים 300 שח .

סהכ כ 1470 שח לפני מעמ .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

היי רון,

 

האם ניתן להחליף את התותבים ללא החלפת המשולש עצמו?

לפי מה שהבנתי , נאמר להם שמדובר על החלפת צמד משולשים קומפלט (הבוקסות גמורות בשני הצדדים) ובמקרה זה , למען האמת זה נשמע קצת זול מדי.

כמו כן נאמר להם שיש לבצע כיוון פרונט לאחר ההחלפה.

 

אייל.

 

עריכה: מישהו יודע כמה חוטים יש לחיישן למבדה של פולו?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • ספונסר פורום
פורסם

מחליפים רק את התותבים של המשולשים ,בכל משולש תותב אחד (האחורי)

ואין צורך בכוון פרונט .

 

החיישן במנוע הזה BBY בעל חמש חוטים חיישן יפני ,היצרן המקורי הינו NTK .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

אייל,

 

אחותך במקרה עולה על מדרכות ללא אבחנה ובפול גז ? (בת כמה אחותך :-)).

 

האמת לא נראה לי סביר שאחרי 80K הלכו הבוקסות, אני ממליץ לך לבדוק זאת במוסך שאתה סומך עליו.

 

בפולו קיימים 2 חיישנים:

אחד מותקן אחרי הממיר ואחד מותקן על סעפת הפליטה מצד המנוע.

איזה כייף לי :)

פורסם

ממש לא... דווקא היא נוהגת ממש רגוע.

אולי הבעלים הקודם.

 

בקשר לחיישנים : אני אחבר את הרכב ל VAGCOM בסופ"ש ואעלה את קוד התקלה.

 

היום התברר שהמצבר הלך, אז הם יטפלו בזה קודם.

אגב, בפולו הולך מצבר כמו בגולף , כלומר 60AH או שמספיק 55AH?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

טוב העניין נפתר במוסך מורשה פולקסווגן.

הוחלפו התותבים בלבד למקוריים ב120 ש"ח + 450 עבודה (הרבה יותר יקר מרון)

בוצע כיוון פרונט (220)

 

הוחלף מצבר ב690+מע"מ (וולטה 60 אמפר שעה 20 חודש אחריות) + בדיקה ממוחשבת לעניין חיישן החמצן 200 ש"ח , שהתברר כתקין. התקלה נמחקה לאחר החלפת המצבר

 

על הדרך זוג מגבים מקוריים (AERO) ב46 ליחידה.

 

תודה לכולם.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...