Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6745 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחי עשה טיפול לרכב וזה מה שיצא לו הוא רוצה לדעת אם המחירים סבירים ולהמשיך טיפול במוסך הזה?

אז ככה:

עבודות : טיפול 10000+החלפת אטם מכסה שסתומים 250 ש"ח

פו"ה סנדלי בלם אחורי+נבה אח' שמאל 200 ש"ח

 

חלקים: שמן מנוע סינטטי מלא *4 128

פלטר אויר *1 45

פלטר שמן *1 27

פלטר דלק הזרקה *1 60

פלגים *4 70

אטם מיכסה שסתומים *1 68

נבה אחורית שמאל *1 496

סנדלי בלם אחורי +חריטה *1 180

 

 

סה"כ עבודות: 450 ש"ח

סה"כ חלקים: 1074.2ש"ח

 

הנחה כללית -35.02

סה"כ לפני מע"מ : 1489.18 ש"ח

מע"מ: 230.82

 

סה"כ 1720 ש"ח

 

מה אתם אומרים מחיר הוגן ?

אשמח לתגובות וכל הכבוד על הפורום המקצועי ביותר .

תודה מראש.

 

כמעט שכחתי הרכב זה יונדאי אקסנט 96' אוטו'

פורסם

מוסך מורשה או כללי ? השתמשו בחלפים מקורים או תחליפים ?

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם
נישמע שוד לאור היום.

ליונדאי,אין מוסך זול יותר?

האם הכל היה הכרחי?

עד כדי כך "שוד" נראה לי שהיה הכרחי לא אם הוא החליף, לא שאני טמבל אבל אין לו בגלל אינטרס לעבוד עלי וגם לא ממש משתלם כי אני יכול להפיל לו הרבה אנשים אם זה יקרה .

השאלה אם העבודה והחלקים זה מחירים הגיוניים או ממש "שוד"?

פורסם

מחירי החלפים סבירים בהחלט ומאוד דומים לאקסנט דור קודם (2005)

 

חוץ מהנאבה וחריטת סנדלים אח', שלא ממש הבנתי מה הענין. אם אתה בטוח שהיה צריך לבצע את זה, אז המחיר הכללי הוגן. אולי יש פה קצת משחק, אבל בהחלט סביר. המחירים לחלפים לפני מע''מ הם בערך המחירים הריאליים כולל מע''מ.

 

אני מדבר מתוך נסיון רב בהחזקה של כמה אקסנטים.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
מחירי החלפים סבירים בהחלט ומאוד דומים לאקסנט דור קודם (2005)

 

חוץ מהנאבה וחריטת סנדלים אח', שלא ממש הבנתי מה הענין. אם אתה בטוח שהיה צריך לבצע את זה, אז המחיר הכללי הוגן. אולי יש פה קצת משחק, אבל בהחלט סביר. המחירים לחלפים לפני מע''מ הם בערך המחירים הריאליים כולל מע''מ.

 

אני מדבר מתוך נסיון רב בהחזקה של כמה אקסנטים.

לגבי הנאבה אני לא מבין בזה אבל הבנתי שיש רכבים שאפשר להחליף רק חלק ממנו ובאקסנט צריך להחליף את כולו .

וחריטת סנדלים זה לא משהו רגיל?

הבנתי שהורידו לי מחיר בעבודה ושנגיד האנבה זה בדרך כלל עבודה יקרה .

אתם פה אנשים עם ניסיון והרבה ידע בדברים האלה בגלל זה מעניין אותי לדעת מה אתם חושבים ולא שאני אומר שהוא בסדר גמור והכל טוב.

פורסם

קצת יקר.

 

כלומר, זה מחיר סביר למוסך מורשה יבואן שעובד לפי הספר ומחיר יקר למוסך שאינו מורשה. מחירי החלפים יקרים יחסית לחלפים תחליפיים.

 

מה זה נאבה אחורית ולמה החליפו את זה?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
קצת יקר.

 

כלומר, זה מחיר סביר למוסך מורשה יבואן שעובד לפי הספר ומחיר יקר למוסך שאינו מורשה. מחירי החלפים יקרים יחסית לחלפים תחליפיים.

 

מה זה נאבה אחורית ולמה החליפו את זה?

 

נאבה לפי מה שהבנתי זה משהו שקשור למייסבים אבל בטח יש פה מומחים שיסבירו מה בדיוק.

לגבי המחירים אשמח אם מישהו מכיר מוסך ליונדאי באיזור כ"ס רעננה שהיה לוקח לכזה טיפול פחות ועושה עבודה טובה ?

פורסם

רוב הדברים פה אפשר לעשות לבד ולקנות רק חלפים ב 2/3 מחיר כולל מע''מ

 

לגבי חריטת ברקס אח': סט בלמים עולה בסביבות 150-200, לא מבין למה היה צריך לחרוט את הישנים. זאת עבודה מיותרת

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

×
×
  • תוכן חדש...