Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב לכולם !

 

זאת ההודעה הראשונה שלי אך חשובה מאוד לפני שאני הולך להוציא את הכסף..

 

רקע כללי,

יש לי פיג'ו 306 5 דלתות שנת 99' בצבע בורדו.. יפייפיה! (אך לא זה העיניין)

קניתי את הרכב לפני מס' חודשים עם המערכת:

(סוני אקפלוד mp3) + רמקולים (פיוניר ישנים) + מגבר 1180w של סאונדסטרים

 

בעקבות פריצה קטנה לרכב החלפתי את הרמקולים ל- JBL 6X9 GTO937 100W RMS

(הרמקולים הקודמים נקרעו בגלל הזכוכיות)

 

יש לציין אני דוגל בחברה ולכן אני מעוניין לשדרג את המערכת למפרט הבא:

מערכת PIONEER DEHP7950UB, מחיר: 1,500 ש"ח

רמקולים אחוריים JBL 6X9 GTO937 100W RMS 2 OHM, (כבר יש) מחיר: 550 ש"ח

רמקולים קידמיים קומפוננט 6.5" JBL GTO607C 70W RMS 2 OHM, מחיר 600 ש"ח

מגבר לרמקולים JBL CS-60.4 4X60W RMS IN 4 OHM / 4X80W RMS IN 2 OHM, מחיר: 800 ש"ח

סאב וופר JBL 12'' GTO1200B 250W RMS 2 OHM, (השאלה אם זה מגיע עם התיבה?!) מחיר 800 ש"ח

ולסאב יחובר המגבר ה"ישן" סאונדסטרים 1180W (שני ערוצים, לא יודע מה נתון ה-RMS)

 

סה"כ: 4,250 ש"ח

 

הרבה אמרו לי, תיקח פוקל, תיקח רוקפורד.. וזה.. וזה...

יש משפט שאומר: "תהיה זנב לאריות ולא ראש לשועלים"

הבעיה שאני אוטוטו סטודנט להנדסה והכסף פה משחק תפקיד ראשי.

זה הסכום בערך שאני מוכן להשקיע ולזה אני יודע שאני אקבל תמורה טובה, אבל את זה אני משאיר לכם - המומחים !

 

אתם בטוח יודעים שהסדרה של JBL - GTO היא סדרה של 2 אוהם התנגדות,

לכן גם ההספק עולה בתמורה לשקל מכל שאר מתחרה איכותי אחר.. ושוב, אני דוגל בחברה :-)

אם יש שינויים משמעותיים שאתם חושבים - אשמח לקבל הערות ושינויים.

ו... איך המערכת בכלליות ?

 

תודה מראש לכולם !

 

בברכה, אוהד.

פורסם

מערכת סבבה לגמרי, רק שים לב שהטויטרים של הסט הנ"ל (JBL) הם לא כמו סכין יפני אלה כמו סכין מטבח לבשר! והבשר שהוא חותך = אלה הם האוזניים ועור התוף שלך.

במילים אחרות - הטויטרים מאוד חדים ולא נעימים לאוזן בכלל.

שמעת כבר את הסט הנ"ל?

 

נ.ב. פתחת שני תרדים זהים - תמחק אחד לפני שינעלו את שניהם.

פורסם

לא..

 

יש חברה אחרת או רמקולים אחרים של אותה חברה שאתה מכיר...

לא רוצה לקנות "חתול בשק"...

 

תודה!

פורסם

אז לפני שאתה רץ לקנות ולהתקין, תבוא למפגשים ותשמע קצת סטים = פוקל V1, מורל פולס, דותק, אוביישן, הרץ אנרג'י, היי אנרג'י.

 

אתה חייב לשמוע סט קומפוננט לפני שאתה קונה. זה א-ב.

פורסם

ה"אריה" היחידי וה"זנב" היחידי שיש בת'רד הזה - נמצאים בסמל של הרכב שלך (פיג'ו).

 

לגבי JBL - שלא תבין לא נכון, אני משוגע על חלק מהמוצרים של החברה ובניגוד לדיעות של הרבה חברי פורום אני חושב שמדובר ביצרן נהדר (JBL או אינפיניטי = אותו הדבר, שתיהן חברות בת של הרמן קרדון (קונצרן הרמן תעשיות)). תשים לב לחתימה שלי אתה תראה שהסאב שלי הוא אינפיניטי (יש סאב מקביל לJBL) והמונו הוא מסדרת הCS, ביחס למחיר שלו, עושה עבודה נהדרת (אני מאוד מרוצה ממנו) וכרגע במקום המגבר של הקיקר בחתימה שלי (הוא בתיקון) אני משתמש במגבר ישן של JBL GTQ200 שעושה עבודה נפלאה ותשים לב לדבר נוסף - הסט שהוא מרים לא פראייר.

 

לגבי RMSים ווואטים ושמאטים אל תתייחס, אם אתה אוהב את הצליל של JBL אז זה באמת לא רע שאתה דובק בציוד שלהם.

 

אבל, שלי יחימוביץ' וזה אבל גדול - הטוויטרים של הסדרות הפשוטות שלהם (כנ"ל לגבי סדרת הרפרנס והקאפא של אינפיניטי) הם פשוט איומים, זבל טהור.

 

לפני שאתה הולך ומוציא כסף תלמד דבר אחד חשוב - רמקולים קונים עם האזניים ולא עם המוניטין של היצרן.

 

תיגש ותשמע רמקולים אצל מתקינים שיש להם "דוגמנית" סבירה עד טובה ותעמוד על ההבדלים בצליל שאתה שומע, כמות הבאס, חוזק ובהירות המיד, עוצמת הטוויטר וכו' וכו' או שתבוא למפגשים ותשמע מערכות - אני בטוח שאתה תגלה תובנות חדשות לגבי איך יודעים עם רמקול טוב או לא - התשובה - רק ע"פ שמיעה, כל השאר שזה נתונים טכניים ובלה בלה בלה של אנשים - שטויות במיץ.

 

אף אחד לא יכול לאמר לך אם אתה אוהב קובה, אתה חייב לטעום.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני חייב לציין שהטוויטרים ב-GTO החדשים הרבה יותר נעימים משל ה-GTO הישנים.

 

גם האנרג'י (הישנים. לא שמעתי את החדשים) די חדים.

 

אגב, הטוויטרים של פוקאל חדים הרבה יותר.

 

הכל תלוי בך ובאוזניים שלך - ואין מנוס מלשמוע את הסטים לפני הרכישה.

 

אני אישית לא סובל מהטוויטרים של ה-JBL או של ההרץ - אוהב את זה.

מצד שני, הטוויטרים של פוקאל גורמים לי לכאב ראש (ואוזניים) עצבני ביותר.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

תודה רבה על התגובות..

 

תראה, לשמוע, אני בטוח אבקש ממנו לפני שאחליט.

וגם אני מעוניין לקנות את כל המערכת בבת אחת (כמו כן, מישהו מכיר מישהו טוב וזול באיזור רחובות-ת"א ? )

ככה שהוא בטוח "ישקיע" קצת בלהראות ולהשמיע לי את המוצרים.

 

אבל הכל משחק של כיוון נכון של המגבר והמערכת, לא?

אני אוכל להוריד קצת מהווליום של הטוויטר..לדוגמא.

אז למה אני משלם למתקין ?!

 

אממ.. מפגשים נשמעים אחלה לבדיקות, מתי יש מפגש קרוב?

מקווה שאוכל להגיע..

פורסם

עם אתה אוהב את המוצרים והסגנון של JBL אז הייתי ממליץ לך לנסות את הקומפוננט והסאב של אינפיניטי מהסידרה קאפה פרפקט

לטעמי נישמע יותר טוב מהJBL אבל באותו הסיגנון

http://www.infinitysystems.com/car/products/product_detail.aspx?prod=KAPPA%20PERFECT6.1&cat=KAP&ser=KAP&Language=ENG&Country=US&Region=USA

 

http://www.infinitysystems.com/car/products/product_detail.aspx?prod=KAPPA%20PERFECT12VQ&cat=SUB&ser=KPE&Language=ENG&Country=US&Region=USA

פורסם

אם אתה רוצה משהו טוב, אל תחפש בזול.

 

זה נכון לגבי רמקולים וזה נכון לגבי מתקינים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...