Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט קורדבה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מפרסם את את הודעה בשם חבר שלי.

 

חבר שלי מעוניין לקנות קורדובה ידנית (דיזל)

ויש לו מספר שאלות שאמח עם תענו לי עליהם.

 

בממוצע מהי התצרוכת דלק שלה?

אמינות חלקים?

עלות ביטוח?

 

ומה הבדל בין גירסת הבנזין לדיזל מבחינת כוח ומהירות

 

ועם תוכלו לתת לי טיפים למה לשים לב בעת הבדיקה של הרכב (בעיות ידעות וכו)

 

נ.ב

פירסמתי את זה לאחר חיפוש שחלק משאלותי נענו.

תודה

פורסם

לגבי תצרוכת הדלק - האופטימלית שלי היא 1:21. בד"כ זה פחות, סביבות 1:18- 1:17.

אמינות חלקים- הקורדובה דורשת טיפול מוקפד, ואם תשקיע בחלקים מקוריים, וטיפולים שוטפים היא אמינה.

ביטוח מקיף אין לי, חובה וצד ג' לפי הנתונים הספציפיים שלך.

הדיזל חלשה , 68 כ"ס. משמעותי בעיקר בעליות.

בעיות מוכרות לי- ידיות הדלתות, חלונות קדמיים נופלים, לוודא שלמות פגושים, וזהו בערך.

חפש בדביקים למעלה את טופס הבדיקה לחובבנים שמישהו העלה פעם.

פורסם

תודה רבה על התשובה המנומקת

אשמח עם תוכל לענות על עוד מספר שאלות.

 

מבחינת כוח אמרת שבעליות שהיא חלשה (דיזל)

השאלה היא כמה חלשה, באופן סביר או מיגע?

 

ושוב תודה

פורסם

לדעתי - סבירה מאוד.

אני עולה את העליות לירושלים סביבות ה80 -100.

זה לא רכב לפתיחות, אלא רכב נוח, שנוסע רגוע.

היתרון בזה שהוא לא טורבו דיזל, הוא חיסכון בדלק ובתיקונים של הטורבו - רכיב רגיש ויקר.

החיסרון הוא הכח.

צריך להכיר רכבי דיזל, לדעת שמותר "ללחוץ" בהם ולהגיע גם ל4K סל"ד בעליות, ולהכיר את הרעש האופייני למנוע.

מעבר לזה - הרכב מצויין. ממליץ בחום. (בפרט ביחס למחיר- תמורה).

פורסם

אני הייתי בעלים של פולו קלאסיק דיזל(רכב זהה לקורדובה) ורוצה רק להוסיף:

ביטוח מקיף לא יקר (בין 2000-2500 ש"ח ללא נהגים חדשים או צעירים ובלי תביעות ).

צריך לשים לב בבדיקה למצב של משאבת סולר (יקרה להחלפה) ולמצב של מערכת מיזוג.

למיטב זיכרוני מנוע דיזל באה עם 64 כ"ס. אני מסכים שהיא חלשה באופן סביר. רועשת מדי( בידוד גרוע).

1:21 זה אופטימי מדי. 1:18 ממוצע -תוצאה מעולה.

אצלי קלאצ' מקורי עבר 240 אלף ק"מ.

נהגי מוניות עברו 400-500 אלף ק"מ על הרכבים האלה-אומר משהו על העמידות של הרכב בעומסים.

בהחלט תמורה טובה למחיר.

אני ממליץ רק להתעזר בסבלנות בחיפושים אקזמפלר פרטי (לא מונית או חברה), שמור ועם קילומטראז' נמוך מ30 אלף לשנה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כשכתבתי אופטימלי= נהג יחיד, בין עירוני ללא עליות , מזגן, ובלי לחיצות . כלומר השיא .

לגבי הקילומטרז' - בעיני הוא פחות קריטי. אם רכב עשה את המרחקים מחוץ לעיר, אך טופל כראוי, בחלפים מקוריים - לא הייתי פוסל אותו. שנת 2002 לדוגמא, עם 240K נשמע לי סביר.

פורסם

לגבי הקילומטרז' - בעיני הוא פחות קריטי. אם רכב עשה את המרחקים מחוץ לעיר, אך טופל כראוי, בחלפים מקוריים - לא הייתי פוסל אותו. שנת 2002 לדוגמא, עם 240K נשמע לי סביר.

 

240K לרכב שנת 2002= 40 אלף בשנה שלדעתי זה המון. גם ברכב אמין ומטופל טוב יהיה בלאי טבעי בכמות הנסיעות כזאת.

דרך אגב בקילומטראז' הזה התחלתי לתקן כל מיני דברים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

סבבה אני אמסור לחבר שלי את המידע

ועם היו לו שאלות אני אפרסם

אז בבקשה לא לנעול

תודה רבה על התשובות (עזרתם לי מאוד)

×
×
  • תוכן חדש...