Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

על כמה חום הרכב עבד בלי הטרמוסטט?

 

על כמה חום הרכב עובד עכשיו במצב רגיל \ במצב מאמץ?

מתיי בדיוק הרכב מתחמם לך ? בעליות,במישור,בעמידה,עם מזגן?

 

לפי דעתי זו ממש לא משאבת מים,ובטח לא ראש מנוע,כיס אויר.... וכאלה סיפורים,מתיי הרכב מתחמם לך?

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
צביקה, לא צריך להוריד את המשאבה כדי לבדוק.

כבר הסברתי פעם בפורום כיצד לבדוק בלי לפתוח את הטיימינג.

דוד.

 

דוד חברי ,האם אתה מוכן לחזור על ההסבר בבקשה?

GL10-הרכב ללא תרמוסטט הגיע לשיא של חצי שעון וקו נוסף אחריו, ואז המאוררים נכנסו לפעולה ושמר על התחום הזה כל הזמן, גם במאמץ ובשימוש במזגן.

עכשו לאחר הרכבת תרמוסטט מקורי, וניקוז אוויר( ליפ עדות המוסך) הרכב מתחמם ומגיע כמעט לסוף הסקאלה.

במוסך טוענים שקיים כיס אוויר במערכת החימום בתא הנוסעים, האומנם?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום.

 

בסוברו לגסי הטרמוסטט מורכב על צינור המים התחתון בכניסה למשאבת המים ולא כמקובל ברוב המכוניות.

הדבר יוצר קושי רב בניקוז האויר והרבה פעמים יורקים דם עד שהמערכת מתחילה לתפקד כראוי.

ניקוז האויר הוא לא פשוט ובעיתי ביותר.

לדעתי לבד לא תצע בראש ואתה אלול לגרום נזק מיותר וחבל.

הטרמוסטט חייב להיות מורכב!!!

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

זה אותו סידור כמו בקווליר.הטרמוסטט בצינור התחתון, יש שלוש ברזים להוצאת אוויר. אני מניח שבמוסך הוציאו אוויר כראוי.

צביקה לבקשתך השיטה הישנה והטובה לבדוק את משאבת המים ללא פירוקה.

פרק את הצינור העליון של הרדיאטור, הרכיב צינור באורך 1.20 מ' לפלנג' ביציאה מהמנוע.החזיק אותו לכיוון למעלה (לגובה ).

סתום את יציאה העליונה של הרדיאטור, ומלא את הצינור מים. הניע את המנוע ותן גז בבת אחת.

אם המים עפים לגובה, המשאבה תקינה. אם לא יש להחליפה. יש לבצע בטמפ' העבודה, כדי שהטרמוסטט יהיה פתוח.

או במנוע קר ללא הטרמוסטט.

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
שלום.

 

בסוברו לגסי הטרמוסטט מורכב על צינור המים התחתון בכניסה למשאבת המים ולא כמקובל ברוב המכוניות.

הדבר יוצר קושי רב בניקוז האויר והרבה פעמים יורקים דם עד שהמערכת מתחילה לתפקד כראוי.

ניקוז האויר הוא לא פשוט ובעיתי ביותר.

לדעתי לבד לא תצע בראש ואתה אלול לגרום נזק מיותר וחבל.

הטרמוסטט חייב להיות מורכב!!!

 

 

בברכה בני ל.

בני ערב טוב איך אני אמור לנקז אוויר אים זה כל כך בעייתי במוסך לא הקדישו לזה הרבה זמן פתחו רק את פקק ניקוז אוויר ברדיאטור ברגע שיצאו מים מישם סגרו ואמרו לי לינסוע בבקשה אולי יש לך עצה או בעל מיקצוע שיכול לטפל בזה ומה ההשלכות של נסיעה בלי טרמוסטט איך אוכל לדעת אים לא הלך לי ראש מנוע בלגאסי תודה יש לציין שבלי טרמוסטט האוטו לא מיתחמם והטמפרטורה עומדת על 86 87 לפי הבנתי

imprza new age

פורסם

שלום.

דבר ראשון יש לפרק את הטרמוסטט ולקדוח שתי חורים [צריך לדעת היכן] ולהרכיב אותו בחזרה.

לאחר מיכן למלות נוזל קרור לאט ובסבלנות עד אשר יהיה מלא הראדיאטור לחלוטין וזה לוקח זמן.

ליסגור את מכסה הראדיאטור להניע את הרכב עד אשר המאוורר ידלק ויכבה.

לתת לרכב לנוח מעט ולאחר מיכן לפתוח את מכסה הראדיאטור בזהירות ושוב למלות נוזל קרור.

יש לבצע את התהליך לפחות פעמים ואחרי נסיעה לתת לרכב להתקרר ולבדוק אם צריך להוסיף נוזל.

אין טעם להניע את המנוע כאשר המכסה פתוח כי אופן פעולת מערכת הקרור תיגרום לנוזל קרור לצאת מהראדיאטור.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

1. בדוק שהטרמוסטט מתאים לרכב (טמפ' שבו מתחיל התרמוסטט להפתח 76-80 מעלות צלזיוס).

לאחר הבדיקה הזו חזור לדווח ואני הסביר לך כיצד לבצע ניקוז מבלי לקדוח...אולי !!

ראה שרטוט מצורף למיקום פתחי הניקוז ואופן הרכבת התרמוסטט.

 

האם בתרמוסטט שלך קיים שסתום במקום שסימנתי לך בכחול ?

2.JPG

1.JPG

איזה כייף לי :)

פורסם

בעניין: התקנתי טרמוסטט והוא מתנהג באגרסיביות יתרה לדעתי, 205

כנראה ששניכם צודקים !!

יש את שני סוגי הטרמוסטטים.

גודל החור הקטן. שבתוכו הפין הוא כ 10 - 5 מ"מ. והוא בחלקו העליון.

הוא מאפשר זליגת נוזל חימום קלה .מראש המנוע לכיוון הרדיאטור.

אפשר שהוא מאפשר גם לאויר לכוד לצאת. כאשר הטרמוסטט עוד סגור.

וזליגת הנוזל לכיוון הרדיאטור.מחממת קלות את הנוזל קירור ברדיאטור.

וכאשר הטרמוסטט ניפתח נכנס נוזל יותר חמים.ואין שינוי מהיר בחום הנוזל בראש.

- אייל .

 

את התשובה הזאת. נתתי בדיון לפני כ חודש וחצי .

דפי ההדרכה של מרק 10 נכונים .

אבל - כדאי לבדוק את הרעיון של בני ל .נראה כפיתרון הגיוני .

בהצלחה - אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

ערב טוב לכולם. הייתי רוצה בבקשה לדעת אים הבדיקה שאני ממלא מים ברדיאטור עד למעלה כשפקק רדיאטור פתוח ונותן סטרטר אים המים קופצים אז הלך אטם ראש ואים לא אז הכל תקין אים הבדיקה הזאת באמת קובעת לגבי ראש מנוע ואים בזמן שיש טרמוסטט ברכב אז החום מגיע לנקודת רתיחה ואז הסדק בראש ניפתח ואז הרכב מיתחמם הרכב כרגע בלי טרמוסטט האים יש קשר בין שניהם יש לציין שכרגע הכל מצוין אין איבוד מים ולא מיתחמם מדובר בלגאסי 1.8 שנת 90 אוטומט תודה לכולם .

imprza new age

פורסם

חגי שלום רב!

יש להבדיל בין מנוע קר, ופריצת מים מהרדיאטור בעת מתן סטרטר, לבין מנוע חם, ובין חשש לראש מנוע או תרמוסטט תפוס:

במנוע קר בעת מתן סטרטר , פריצת מים מהרדיאטור, מעידה על מעבר קומפרסייה למערכת הקירור, דבר המחייב פרוק ראש מנוע, ובדיקת חשד לאטם ראש שרוף, ו/או ראש מנוע אכול באזור מעבר מי קירור.

לעומת זאת במקרה של תרמוסטט תפוס, מאוורר חשמלי, שמסיבה כלשהי לא נכנס לפעולה,פתיחת מכסה רדיאטור תגרום לפריצת מים מהרדיאטור, ואינה מעידה על אטם ראש או בריחת קומפרסיה למים, אלא רתיחת יתר.

ויש הבדל בטיפול בין שני המצבים שהזכרתי.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

ערב טוב... תנסה לבדוק אם בזמן שהאוטו מונע יש לחץ בצינירות של המים, אם אתה לא מצליח ללחוץ על הצינור (יש כזה לחץ כמו בכדור) עם היד אז יש בריחת קומפסיה למערכת הקירור.

וזה היה מתבטא בעיבוד הכוח של המנוע, התנעה קשה,ועשן מהאגזוז.

MAX'S -- Tuning

פורסם

ערב טוב לכולם. ברצוני לבצע במוסך בדיקת לחץ הפוך כדי לשלול בעיה בראשים אני חושש מהבדיקה כי המנוע עשה 300000 קמ מה אתם אומרים כדאי או לא זה בגלל שהאוטו מיתחמם לי אים טרמוסטט ואני חושש מבעיה בראש כרגע אני נוסע בלי ואין תופעה של היתחממות תודה לכולם. מדובר על לגאסי 1.8 אוטומט שנת 90 והאוטו לאחר רדיאטור חדש תודה.

imprza new age

פורסם

אם אתה מאזור רחובות, בוא אלי לבדיקת CO במערכת המים חינם. הזדמנות בשבילי לבדוק את המכשיר החדש שקניתי היום.

צור קשר בה"פ.

דוד.

בדיקת CO 001.jpg

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

בשיחת טלפון שקיבלתי עכשיו מגיי מתברר, שבמוסך שהוא מתקו כבר הרבה זמן,

הרכיבו לו טרמוסטט תחליפי תמורת 180 ש"ח. לאחר שיחה איתו התברר לי שלא הוציאו אוויר כמו שצריך פתחו לו את פקק הרדיאטור לכמה שניות וסגרו. לאחר שהרכב התחמם הוציאו את הטרמוסטט והחזירו לו את הכסף, אמרו לו תסע כך זה בסדר, במקום לפתור לו את הבעיה. בכל אופן קבענו ליום שישי לבדיקת CO במערכת המים.

צביקה מנתניה, אני מזהיר אותך לא למסור את מס' הטלפון שלי , אחרת אשלח לך את האנשים שלי מנתניה.

אתה יודע אלה שקודם יורים, ואחר כך שואלים. לא בסתם. :-P

צביקה גיי הילל ושיבח אותך על העבודה המקצועית שביצעת במכוניתו.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך


×
×
  • תוכן חדש...