Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בלאדה סמרה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאאלום

 

אז ככה..הוצאתי רשיון לפני חודשיים (בן 17) לדודה שלי יש לאדה סמרה 95 GLX (שזה נחשב הדגם המפואר)

היא הסכימה להביא לי את האוטו וזה יהיה הרכב הראשון שלי.

 

עכשיו אני יודע שלאדה זה רכב שמתקלקל בלי סוף והכל, ובגלל זה אני רוצה לדעת אם מישהו פה יודע איפה אני יכול למצוא:

א.חנות שמוכרת חלקי חילוף ללדה סמרה

ב.מוסך שמטפל בלאדה סמרה

 

תודה :)

פורסם

שלום רב וברוך בואך לפורום, ולציבור בעלי הלאדה.

א= אין חנות חלקי חילוף ללאדה.

ב- ציין את מקום מגורייך בארץ , על מנת שיקל לכוון אותך למוסך המתמחה בלאדה, והמחזיק חלקי חילוף ללאדה,

בשני המקרים יש בעייה מוסך המטפל בלאדה, וחלקי חילוף זמינים ללאדה.

מומלץ שתכנס לפורום גיפולוג,כנס לקטגורייה רוסיה, שם תמצא אינפורמצייה ואנשים המתמחים אומנפ בגיפ לאדה ניבה, אך אני מאמין, שתקבל שם פרטים רלבנטיים גם לגבי לאדה סאמרה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

הייתי מציע לך למצוא דרך חברים, עולה מרוסיה שיש לו משפחה שנשארה שם, ולבקש מהם להזמין חלקים באם צריך.לחבר טוב שלי הייתה לאדה שנת 93, ודוד שלו ז"ל הכיר מישהו שאחת לחצי שנה היה נוסע לרוסיה, אז כל פעם היה מזמין ממנו חלק זה או אחר, ואם החלק היה דרוש בדחיפות, הוא היה מבקש מקרוב משפחה לשלוח לו.אגב, הרכב מאוד בסיסי מבחינה מכאנית, כל מכונאי טוב יוכל לטפל ברכב ללא שום בעיות.נ.ב. רמת הגימור של החלקים הקוסמטיים על הפנים, אפילו חלקים מקוריים של היצרן לא מתאימים בול לרכב.

פורסם

אבא שלך (או מי שמציג את עצמו ככזה), התעניין בשאלה דומה בפורום של YNET.

 

נשאלת השאלה - איפה הדודה הנחמדה שנוסעת כבר 13 שנה על אוטו, שלדבריך - "מתקלקל בלי סוף" - מתקנת את הרכב שלה?

 

מהיכן היא משיגה חלקים, שאמורים להתקלקל כל הזמן?

 

 

בקיצור - לך תשאל אותה ותחזור אלינו עם התשובה. אני בטוח שה"דודה" תדע לענות.

(זאת לא תמיד בושה לומר שאתה קונה לאדה ב-1000 ש"ח מאחד השכנים)

פורסם

בפירוקיה "חרמון" ברמלה עומדת לאדה סמרה כמעט מושלמת.

קניתי ממנה את המפלג לגיפ' לאדה ניבה.

יש ברשותי מס' חלקים כולל שני מפלגים ללדה סמרה. אם אתה צריך צור קשר בה"פ.

יש לצביקה שני קרבורטורים שמתאימים ללדה.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

דוד אצלי ההקרבורטורים שייכים לגיפ לאדה ניבה.

המפלגים שקנית, לא זהים בלאדה סאמרה וניבה כמדומני..

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צודק, נידמה לי שאורך הציר לא היה זהה. אני כבר לא זוכר.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...