Jump to content

activa

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי activa

  1. נורת ה STOP התחילה ללדלוק לי סתם..פעם נכבת ופעם נדלקת. יש למישהו מושג מה אומרת נורת ה STOP? אולי משהו עם הברקסים שהם כבר "דקים"?
  2. שאאלום אז ככה..הוצאתי רשיון לפני חודשיים (בן 17) לדודה שלי יש לאדה סמרה 95 GLX (שזה נחשב הדגם המפואר) היא הסכימה להביא לי את האוטו וזה יהיה הרכב הראשון שלי. עכשיו אני יודע שלאדה זה רכב שמתקלקל בלי סוף והכל, ובגלל זה אני רוצה לדעת אם מישהו פה יודע איפה אני יכול למצוא: א.חנות שמוכרת חלקי חילוף ללדה סמרה ב.מוסך שמטפל בלאדה סמרה תודה
  3. האים CASTROL LONG LIFE COOLANT מתאים לסקודה אוקטביה 1600. נ.ב צבעו של נוזל הקירור אדום תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...