Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Winter MDC יוצא לדרך...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק לא לחנות על הכביש כי זה כביש ציבורי שעוברות בו מכוניות ומשאיות כבדות מהמחצבות.

יש חנייה מסודרת מרחק של 5 דק' הליכה, צפונית למסלול.

תודה על ההבנה ושיתוף הפעולה

  • תגובות 158
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גל

יש איזשהו אפשרות (והאמת לא נראה לי ) לסדר מקום עמידה לא על החצץ למתחרים בעלי צמיגי סליקס/סמי סליקס?

 

הירידה מהמסלול כאשר הצמיגים חמים לחצץ נראה לי בעיתי to say the least

פורסם

וואלה-זה אומר שכל הקטגורייה עומדת על האספלט בתוך שטח המסלול - לא נראה לי בטיחותי כל כך.

צר לי.

בכל מקרה תפנה למארגנים -אולי יהיה להם פיתרון.

פורסם

אריק, יש לי הצעה מצויינת לשמירה על הסליקס שלך - תשאיר אותם בבית... :wink:

אני בטוח שכולנו נשמח לפתרון, ודאי מי שזוכר את MDC 2006 באשדוד שם עלינו מהעפר, אבל מאחר ולפחות חצי מהמתחרים מגיעים עם צמיגים "דביקים", ספק אם ימצא פתרון טוב.

נקוה שכן...

שי

פורסם
אריק, יש לי הצעה מצויינת לשמירה על הסליקס שלך - תשאיר אותם בבית... :wink:

אני בטוח שכולנו נשמח לפתרון, ודאי מי שזוכר את MDC 2006 באשדוד שם עלינו מהעפר, אבל מאחר ולפחות חצי מהמתחרים מגיעים עם צמיגים "דביקים", ספק אם ימצא פתרון טוב.

נקוה שכן...

 

שי, אני לא מחפס לשמור עליהם - אני מעוניין שהם יהווה לי יתרון לא חסרון.

טוב נו... אני פשוט לא ממליץ לאף אחד להיות בקרבת מקום כאשר אעשה burnout קטן לפני הזינוק :shock:

 

africanduststorm.jpg

 

:lol:

פורסם

אריק, מילא העשן אבל מה עם מטח האבנים?

עם רוחב הצמיגים שלך וכמות האבנים שם נראה שתוכל לתת תחרות רצינית לתותח וולקן... :wink:

שי

פורסם

חברים יקרים , עידכונים על מצב ההרשמה חם מהתנור :

מפלצות : 20

פתוחה :15

1600: 12

 

יש רק מיאטה אחת רשומה , די מפתיע,לא? מה קורה בפתוחה וב1600 ? לא רוצים להתחרות?

יאללה ,משה ממסלולים מחכה לטלפון שלכם.

פורסם

אני מכון לעבור לפתוחה ולהשמיש את אחת הענתיקות לצורך העניין...

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם
אני מכון לעבור לפתוחה ולהשמיש את אחת הענתיקות לצורך העניין...

 

אתה נשאר איתנו ולא עובר לשום מקום... :wink:

שי


×
×
  • תוכן חדש...