Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6791 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה עברו עליי יומיים של חוסר חיים מוחלט אבל זה נגמר ונגמר טוב למזלי בלי הרבה נזק חוץ מידיים מלא שריטות וכיס ריק אבל היה שווה את זה התקנה ראשונה שלי מקווה שיהו תגובות חיוביות....נשמע נחמד אבל חסר איטום ועוצמה...

ויש לי גם איזה שאלה ככה על הדרך... מה עדיף שהגיין יהיה בסביבות המקסימום וינגן חזק כשברדיו זה בערך על 2/3 או עדיף גיין יותר נמוך וברדיו הווליום עד הסוף.???

PB200001.JPG

PB200002.JPG

PB200004.JPG

PB240029.JPG

PB240030.JPG

PB240033.JPG

פורסם

אחלה התקנה, תתחדש.

 

אגב, הסאב של פוקל, ובכלל סאבים שלהם.

איפה אפשר לקנות בארץ? פשוט חיפשתי ולא כל כך מצאתי, יש לך אולי אתר אינטרנט של חנות מהארץ שיש להם סאבים של פוקל?

תודה.

פורסם

יפה יפה רק חבל שהחוטים לא מוסתרים ככה ההתקנה תיראה יותר מקצועית ובכללי יותר אסתטי

בנתיים?

Panasonic CQC5401W

JBL GTO936 6*9

ההמשך יבוא...

פורסם

אז ככה המפרט הוא כזה:

HU- Pioneer P5800

Amp - hifonics ZXI 6406

Comp - hertz Hi Enargy

Sub - Focal 30A1

 

וכמובן ששכחתי לציין את עזרתו של בוריס (GTI1980) שייעץ לי ועזר הרבה בתיכנון תודה תודה רבה.... וסליחה ששגעתי אותך קצת יותר מידי

 

BigMak: ההגה כבר נוקה זה צולם קצת לפני

Tokotoko: יש הרבה שעובדים אם החברה אני מאשקלון ויש אפילו פה כמה מתקינים שעובדים איתם ובמרכז יש הרבה יותר אפשרויות אני מאמין שיש פה מלא חברה שיודעים לענות על זה הרבה יותר טוב ממני

פורסם

אליהו היקר! דבר ראשון מצטער שלא הייתי נוכח בהתקנה עצמה אלה רק ביעוץ, אתה יוד אשה - מחוייבות :?.

 

יש לך אחלה סט, אחלה סאב ואחלה מגבר.

 

תתחדש ידידי, ואת הכיוונים של הגיין תשאיר לי :wink:.

 

בברכה.

 

בוריס.

×
×
  • תוכן חדש...