Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ידוע לי שהחימום באוטו פועל על רדיאטור חימום מהמים החמים מהרדיאטור,

ואם נגיד הרדיאטור חימום דולף או נהרס ניתקו אותו אז אין חימום באוטו בכלל?

אם מפעילים A/C גם אין חימום? כי המזגן בבית שפועל גם עם גז ומדחס כמו באוטו

מחמם בלי רדיאטור חימום לפי מה שידוע לי, אז מישהו יכול להסביר לי קצת על הנושא הזה?

 

תודה מראש לעונים,

פורסם

אין דבר יותר גרוע למזגן בבית מאשר העברה מחום לקור ומקור לחום-זה הורס את המדחס. לכן תכנאי מזגנים ממליצים לפעמים לאלה שלא מחממים באמצעות מזגן לנתק אופצית חימום בכלל במיוחד במזגנים ישנים. באוטו יש אופציה של חימום אחרת מאשר מזגן.לכן אין שום סיבה לסכן את המדחס שגם בלי זה מתקלקל לפעמים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

יש לי תופעה מענינת אצלי באוטו שאם מפעילים חימום על השמשה הקידמית

נורית ה A/C נדלקת ומרגישים מבחינת סחיבה שהמדחס עובד ואין אופציה להפסיק את פעולת המדחס כלומרי לחיצה על

כפתור ה A/C לא מכבה את נורת ה A/C

ההסבר היחידי שאני יכול לחשוב למה זה ככה זה שזה אביזר בטיחותי ויש צורך בפעולה מהירה של חימום אפילו כאשר הרכב קר.

 

מה אתם חושבים?

למכירה - ספר היינס מקורי לפולקסווגן פולו

2000-2002 כחדש ! ! !

פורסם

זה קורה כך בכמה רכבים (גם בקוואליר לדוגמה).

הסיבה היא שהמזגן מעלים מהר את הלחות/רטיבות שיש על השמשה במזג אויר קר, במקום שתיאלץ לנגב אותה כל פעם עם סמרטוט או משהו.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

אני לא יודע איזה רכב יש לך אבל זאת הפעולה שאני עושה כאשר אני רוצה להפשיר אדים ביעילות מירבית:

חימום על שמשה קידמית ומזגן ביחד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בדיוק לזה התכוונתי. זה כלל לא טריוויאלי.

רוב האנשים יודעים שמזגן ברכב הוא לקירור, ונראה להם הזוי ביום חורף קר להפעיל מזגן ע"מ להעלים אדים.

חלק המיצרנים החליטו לפתור להם את הדילמה בכך שתכננו את המערכת כך שתפעיל את המזגן באופן אוטומטי כאשר יש צורך להפשיר אדים.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

הרדיאטור של המזגן שישוב בתוך הרכב, מתקרר מאוד בעקבות ההתפשטות של הגז הדחוס בתוכו.

 

כאשר האוויר שיש בו אחוז מסויים של לחות, עובר דרך הרדיאטור של המזגן נוצר תהליך של עיבוי.

 

הלחות שבאוייר המוזרם ,נוגעות ברדיאטור הקר והופכת לנוזל (מים). (זה המים שמטפטפים מתחת לאוטו בהפעלת המזגן)

 

כרגע האוויר הרבה יותר יבש, בעקבות איבוד הלחות שהיית בו.

ברגע שהאוויר היבש פוגע בשמשה העשירה ב""אדים"", הוא קולט איתו את הלחות על השמשה ומסיע אותה מחוץ לשמשה.

 

ככל שהאויר שיפגע בשמשה יהיה יבש יותר, ככה הוא יוכל לקלוט יותר ביעילות את הלחות.

 

אחת מתוצאות הפליטה של הנשימה היא לחות, וברגע שהלחות פוגעת בשמשה הקרה היא נהפכת לנוזל שמפריע לנו בראות.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

מאוד חמים, וגם כובע וצעיף, ואם אין גם מזגן בנוסף אז כדאי כבר חרמונית, כי אז בקור מקפיא תצטרך לנסוע עם חלונות קצת פתוחים אחרת יהיו לך המון אדים ומים בשמשה.

גם נייר סופג/טואלט או סמרטוט לניגוב השמשה לא יזיקו.

תאמין לי, זה סיוט.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

×
×
  • תוכן חדש...