Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6793 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב המפרט כרגע:

 

מגבר 4ערוצים Cardinal v15 1500W

מגבר 4ערוצים redbox 800W

קומפוננט: HERTZ ENERGY

6X9: GBL GTO937

קבל:ROCKFORD 1F

סאב: TS124DVC ultimate titaium

HU: pioneer deh-3700mp

 

עכשיו אני רוצה לשדרג את המערכת זאת הייתה המערכת השנייה שלי סה"כ מה אתם חושבים על הדברים הבאים :

 

מגבר 4 ערוצים : 880.4 crunch GROUND POUNDER

מונובלוק : lightning audio 250.1

סאב : 12" Octane R10D4 פיניקס גודל

קבל: 2F power acustic

HU: פיוניר דולפינים דגם לפני האחרון 2006 (לא זוכר ממש את הדגם) 3 יציאות 4X50 וכו'...

קומפוננט:להשאר עם הקומפוננט שיש ולהוסיף לו טוויטרים של MOREL MT22

ולא להרכיב את ה6X9

 

יש לציין שהאוטו כרגע בלי חיווט ברמה אלא סתם RCA וסתם קבלים

ובלי איטום

וכמובן לפני הרכבת המערכת החדשה האוטו יעבור איטום ויועבר חיווט רציני

אשמח לשמוע הצעות לRCA וחיווט שהמחיר לא בשמיים!

 

תודה ולילה טוב

פורסם

למה דווקא את המגבר הזה ? יש יותר טובים בפחות כסף

קבל- אני בספק אם אתה בכלל צריך, וגם אם כן, מה שיש לך אמור להספיק

איזה דגם בדיוק של הר"ד ?

טוויטרים ומידריינג'ים שלא אותו סט (ובכלל לא קורבים אחד לשני באופי הצליל) יכולים ליצור "בורות", או טווחים חסרים של תדרים

 

הנקודה הכי חלשה פה זה המגבר, אין לי ניסיון איתו ספציפית, אבל עם החברה, ולא לטובה

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

עדיף שתשקיע בקומפוננט איכותי של מורל וסאב טוב ,

תמכור את המגברים שלך , ותקנה מגבר נורמלי

תחליף 2-3 דברים לאיכותיים , וזהו,

לא לקנות 20 דברים גרועים.

ZZR

פורסם

אוקיי אז קודם כל, תמכור הכל אלה אם אתה אוהב לשמוע עם שש תשע שהם היחידים שהייתי משאיר.

אנלא שום סיבה לשים קבל עם החלקים האלה!

המגבר של קראנץ הוא מגבר מאוד חמוד ויתן לך תמורה מלאה ומעולה לכסף.

תשדרג את הקומפוננט להיי אנרגי (ותקבל טויטר ברמה גבוה יותר) אם אהבת את הצליל של הרץ, אם לא הייתי פוזל לכיוון ההיבריד או DLS למינהם.

רדיו דיסק מה שאמור לעניין אותך זה החיתוכים ואפשרויות הכיוונים ולא הדולפינים!

סאב בחרת חמוד והמונו גם חמוד.

סה"כ בחרת בחלקים ברמה בינונית והם אמורים לתת לך תפוקה לא רעה בכלל כמובן עם חיווט טוב והתקנה ברמה.

פורסם

בתור אחד שהיה לו את הGP 880.4

המגבר הזה מעולה. תמורה נהדרת למחיר שלו.

מוציא כ-110 RMS לערוץ ויחזיק כל קומפוננט בלי שום בעיה.

גם סאבים ממש ממש אין לו בעיה להזיז.

 

אני לא הייתי שם רמקולים אחוריים ואין שום טעם בקבל במערכת בסדר גודל כזה, ואם יש לך כבר אז תשתמש בקבל הישן שלך.

הGP יחזיק את הקומפוננט בלי שום בעיה, ויוציא לR10 את המיץ של המיץ. אין שום טעם במונו.

אצלי הפעיל את הZR12 בצורה טובה מאוד, והR10 חלש ממנו משמעותית.

 

בהצלחה

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

×
×
  • תוכן חדש...