Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אני מחפש עבודה (צריך לממן איכשהו את הרישיון נהיגה, לא?) באיזור רמלה לוד.

אם אתם צריכים מישהו שינקהישטוף כלים/יסחב/או כל דבר אחר, מצאתם את האיש הנכון :]

לגבי מקדונלדס ובסגנון, לא מעוניין.

 

 

מסנג'ר:

[email protected]

 

0547466680

 

*מנהלים,בבקשה אל תמחקו/תנעלו, זה חשוב לי. לא ידעתי לאן עוד לפנות*

פורסם

אתה לפני גיל 18, ז"א, לפני צבא ?

 

במקדונלד'ס זה אומנם שכר מינימום לעובד מתחיל (אחראי משמרת מקבל שקל או שניים יותר), אבל אם תטחן משמרות כפולות, אתה יכול בכייף להגיע למשכורת נאה של 3500-4000 וגם תאכל לא רע (לא כל היום המבורגרים, כן?)

 

הכל תלוי בכוח רצון שלך ובזמן הפנוי שלך.

פורסם

תעבור פשוט באזורי התעשיה השווקים והמרכזים המסחריים שהכי קרובים אליך, אפילו באופן רגלי, כנס ותציע את עצמך לבעלי העסקים שם.

 

סיכוי טוב שתמצא משהו. ככה מצאתי לי עבודה למשך 9 חודשים עד הגיוס.

 

 

בהצלחה.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

עבודה במפעל מצות מתאימה לך ? בכפר חבד .

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם
העיניין הוא שמק יש רק ברמלה, ואמרו לי שם שהם לא מקבלים לפני 17.אני לפני צבא. 16.5.

 

אני הייתי במקדונלדס בפ"ת לפני גיל 17. אמנם עברו איזה 3-4 שנים מאז ויכול להיות שדברים השתנו, אבל תנסה לבדוק אולי בסניפים נוספים בקרבת מקום.

פורסם

נסה רשתות מזון, תמיד דרושים שם עובדים.

קצת קריעת תחת ושכר מינימום, אבל דופקים הרבה שעות ומביאים כסף טוב.

רק אל תלך למחלקות הירקות ותנסה להימנע ממחלקת מזון.

אני אישית עבדתי קצת ביוחננוף בצומת ביל"ו.

התפטרתי אחרי שבעויים כי ואללה, זה גמר לי את החיים.

אולי אתה תמצא משהו יותר חברותי.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
אני הייתי במקדונלדס בפ"ת לפני גיל 17. אמנם עברו איזה 3-4 שנים מאז ויכול להיות שדברים השתנו, אבל תנסה לבדוק אולי בסניפים נוספים בקרבת מקום.

 

 

מקדונלד'ס מקבלים עובדים מגיל 15.

×
×
  • תוכן חדש...