Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ר'ינגר או תום-קאר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום...

רצתי לדעת מה יותר עדיף לי לקנות

בלי קשר למחיר ואני חייב לצין שאני לא יקנה חדש..

כי תראו

יש את הריגנד'ר שהוא 4X4 ואני אחד שנוסע בשטח ואפשר להסיע בו 3 אנשים אבל הוא לא בטיחותי,מכוער,חלש,ויש לו רעש מאוד מאוד חזק

ויש את התוםקאר שהוא 2X4 יותר מהיר אפשר להסיע בו רק 2 אנשים אבל הוא ממש יפה חזית שטח...והוא לא כזה חלש ויותר אמין...

אני באמת שלא יודע מה לקנות

האם תוכלו לאזור לי ולהגיד לי מה המאפינים של כול אחד ומה אתם ההיתם קונים

תודה עמרי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11

פורסם

יופי, עוד ילד דיטי משועמם לבלות איתו את הערב. :evil:

נו טוב... נתחיל בסקירה היסטורית:

 

אני עומרי הפטיש ויש לי טרקטורן פולריס

 

הודעתך מתאריך 11.11.07

אז אם אתמול היה לך טרקטורון פולריס, מה פשר השאלה שלך?

או שאתה קונה עוד אחד, בנוסף?

 

ועוד הערה: "עומרי הפטיש"? ברצינות כאילו? וואו... :roll:

 

שלום...

 

... ??? !!!

 

רצתי לדעת מה יותר עדיף לי לקנות

 

עדיף לדבר עברית.

יותר עדיף לדבר עברית תקינה.

 

בלי קשר למחיר ואני חייב לצין שאני לא יקנה חדש..

 

אני לא אקנה חדש. עכשיו תחזור אחריי...

 

כי תראו

 

:shock:

 

יש את הריגנד'ר

 

אם הבנתי נכון, מדובר במוצר כלאיים חדש, המשלב ריינג'ר ופריג'ידר.

או שאני טועה?

 

שהוא 4X4 ואני אחד שנוסע בשטח ואפשר להסיע בו 3 אנשים אבל הוא לא בטיחותי,מכוער,חלש,ויש לו רעש מאוד מאוד חזק

 

נראה שכבר החלטת #1.

 

ויש את התוםקאר שהוא 2X4 יותר מהיר אפשר להסיע בו רק 2 אנשים אבל הוא ממש יפה חזית שטח...והוא לא כזה חלש ויותר אמין...

 

נראה שכבר החלטת #2.

 

אני באמת שלא יודע מה לקנות

האם תוכלו לאזור לי

 

נוכל לעזור לך. אבל ת'אמת, לא ממש בא לנו...

תתייחס לתגובה הזאת כשיעור לחיים. זאת העזרה שלי לך.

 

ולהגיד לי מה המאפינים

 

יש מאפין עם שוקולד, מאפין עם ריבה ומאפין רגיל, בלי כלום.

או שמא התכוונת למאפיינים?

 

של כול אחד

 

כל אחד. אין לי כבר כח לפרשנות מתוחכמת...

 

ומה אתם ההיתם קונים

 

לא ההינו קונים כלום.

לעומת זאת, היינו קונים לך מילון.

 

תודה עמרי

 

אין בעיה, שמחנו לסייע. 8)

פורסם

Derish, אתה ענק! חייבים למנות אותך למנהל פה דחוף!

זה ממה עצוב לראות את זה ולדעת כמה שאתה צודק. :cry:

 

ואייל, הבנתי שיש התקדמות! גם אני מחכה בקוצר-רוח לסיום השביתה הזאת. :x

בוא נוסיף את "ילדי הלילה" שיושבים בשכונות הערים מדיי לילה עקב חוסר מעש ומפריעים לישון.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
Derish, אתה ענק! חייבים למנות אותך למנהל פה דחוף!

זה ממה עצוב לראות את זה ולדעת כמה שאתה צודק. :cry:

 

ואייל, הבנתי שיש התקדמות! גם אני מחכה בקוצר-רוח לסיום השביתה הזאת. :x

בוא נוסיף את "ילדי הלילה" שיושבים בשכונות הערים מדיי לילה עקב חוסר מעש ומפריעים לישון.

 

מחכה לסיום השביתה כדי להרכיב את הסמל GTI הקדמי שהגיע מחו"ל... :)

עם כזאת שוטטות של בני נוער ברחובות, עדיף שאני פשוט אעטוף אותו באריזת מתנה ולתת לעובר אורח. לפחות לא יהיה נזק בגניבה.

 

אגב, בדיוק לפני חצי שעה הגיע מולי תום קאר / ריינג'ר לא מבדיל ביניהם, עם 3 ילדים שיושבים בתוכו פלוס 2 שנתלים על הצד,

כל זאת בתוך רחוב צר בעיר ונגד הכיוון !

 

לדעתי צריך להוציא את הכלים הללו מחוץ לחוק.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...