שלום...
רצתי לדעת מה יותר עדיף לי לקנות
בלי קשר למחיר ואני חייב לצין שאני לא יקנה חדש..
כי תראו
יש את הריגנד'ר שהוא 4X4 ואני אחד שנוסע בשטח ואפשר להסיע בו 3 אנשים אבל הוא לא בטיחותי,מכוער,חלש,ויש לו רעש מאוד מאוד חזק
ויש את התוםקאר שהוא 2X4 יותר מהיר אפשר להסיע בו רק 2 אנשים אבל הוא ממש יפה חזית שטח...והוא לא כזה חלש ויותר אמין...
אני באמת שלא יודע מה לקנות
האם תוכלו לאזור לי ולהגיד לי מה המאפינים של כול אחד ומה אתם ההיתם קונים
תודה עמרי
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11