Jump to content

עמרי12

  • הודעות

    18
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי עמרי12

  1. עמרי12

    טרקטורונים

    אני יודע שבחברת ביטוח!!! אני לא מטומטם. והתכונתי איזה חברה ביטוח,אתה לא רוצה לעזור על תעזור,אז על תגיב גם... ותודה למי שאמר לי
  2. שלום לכלום. רציתי לדעת,איפה עושים ביטוח לטרקטורון פולריס,ואני מאזור השרון. אז איפה עושים?ואיפה הכי זול
  3. למכירה ג'יפ טיריוס צבע לבן מאוד יפה אמין שנת 98 יד 4 לבן החלפו צמיגים לא מזמן 0505488111-דליה
  4. אז זה אומר שאם אני קונה רכב שרשום כטקרקטור אני לא יכול להעביר אליו בעלות....והוא יהפוך להיות עוד פעם מה שהיה לטרקטוןרון...?
  5. טוב אז בכול זאת. אם ראיתי ר'גינגר עם רישיון טרקטור... אני יכול לקנות אותו והוא יחשב כקטרקטור,ואני יכול לנהוג אליו?
  6. למישהו יש רעיון... כי בכול זאת,אני חושב שיש דרך.
  7. לא חח הם קנו את זה ככה
  8. שלום... רצתי לדעת מה יותר עדיף לי לקנות בלי קשר למחיר ואני חייב לצין שאני לא יקנה חדש.. כי תראו יש את הריגנד'ר שהוא 4X4 ואני אחד שנוסע בשטח ואפשר להסיע בו 3 אנשים אבל הוא לא בטיחותי,מכוער,חלש,ויש לו רעש מאוד מאוד חזק ויש את התוםקאר שהוא 2X4 יותר מהיר אפשר להסיע בו רק 2 אנשים אבל הוא ממש יפה חזית שטח...והוא לא כזה חלש ויותר אמין... אני באמת שלא יודע מה לקנות האם תוכלו לאזור לי ולהגיד לי מה המאפינים של כול אחד ומה אתם ההיתם קונים תודה עמרי http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11
  9. לא... אני יודע את הדבר הזה..יש את זה ל5 חברים שלי יש להם רינג'ר שברישון רשום להם טרקטור והם יכולים לסוע אליו... יש דרך לשנות את זה אבל אני לא יודע מה היא
  10. כה מכוניות אזרחיות...שנגמרות במספר 63...או 64....זה אומר שהרכב חדש שנת 2006 או 2007 או שהרכב ישן משנת 80 עד 89 אז שנת היצור שלו מופיע בסוף המספר לדוגמא:23-555-87 :אז שנת יוצר של הרכב היא 1987
  11. שלום שמי עמרי. יש לי רישון של טרקטור ואמרו לי שאפשר לסוע על ריגנ'גר בכביש עם משנים לו את הרישיון מטרקטורון לטרקוטור... ועכשיו רציתי לדעת איך אני יכול לשנות לו את השם ברשיון מטרקטורון לטרקטור
  12. עמרי12

    רישיון לנהוג על באגי

    56uyy
  13. עמרי12

    נהיגה בידני

    סליחה אבל אני חדש פה... איך אני פותח פורום חדש כמו זה?
  14. עמרי12

    נהיגה בידני

    אמממממ תקשיבו אני די חדש פה וזה הפורם הראשון שראיתי...ורציתי לפתוח פורום משלי ויש לי שאלה... אתם יכולים להגיד לי איך אני פותח פורם חדש כמו זה באתר?
  15. אני עומרי הפטיש ויש לי טרקטורן פולריס
  16. עמרי12

    רישיון לנהוג על באגי

    על באגי אתה יכול בכל גיל אפי לו בגיל שנה...ועל טרקטורן או בגיל 17.5 או 16
×
×
  • תוכן חדש...