Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תהליך שיפוץ ה - MGA


koral7
שימו לב! השרשור הזה בן 5891 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני ממליץ לך לנסות לעבוד עם מברג דפיקה (יש לו שם מיקצועי אחר) הוא יעזור לך בהרבה מיקרים והוא ממש זול.

 

עריכה, ניזכרתי, מברג אימפקט.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ידוע גם בכינוי מברג רוסי.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שאמרתי - "יכול להיות". לא בטוח. אם האינץ' האמריקאי טוב - הרווחת. אבל לעניות דעתי עדיין היה אז ברכבים האנגליים הקלאסיים אינץ' בריטי. בכול מיקרה, ישנם מידות חופפות אבל הרוב לא. אני קצת מבין בענין בגלל ה- BSA שלי. שם זה פשוט טירוף. איבדתי הרבה עור ממפרקי האצבעות עד שארגנתי לי כלים תואמים במקום האמריקאיים.

עריכה: בקשר לענין האינץ' הוא אינץ' בשתי המידות: לא כך הוא הדבר. יש הבדלים, יש Withworth , יש BSF ועוד הרבה BS אחרים ומעצבנים (BS=British Standart). יש הבדל בפסיעות, בעומק ובזוית שלהן (מעלות) ועוד ועוד.

יש לא מעט סוגים של תבריגים אינצ'ם אמריקאים ואינצ'ם אנגלים, כמו שיש לא מעט סוגים של תבריגים מילימטרים.

כמו שאתה כותב, שיש הבדל בפסיעות וכו' זה נכון, אבל ראש הבורג אם הינו משושה או אלן אינצ' זה אינצ' ומילימטרי זה מילימטרי.

ישראל

:roflmao: הבודי בעבודת פחחות והשילדה כבר במערומיה 1958 MGA Roadster :roflmao:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממליץ לך לנסות לעבוד עם מברג דפיקה (יש לו שם מיקצועי אחר) הוא יעזור לך בהרבה מיקרים והוא ממש זול.

 

עריכה, ניזכרתי, מברג אימפקט.

במיקרה שלי מדובר בבירגי פח קטנים שמחברים שני פחים דיי דקים, אין אפשרות לדפוק על ראש הבורג בלי לגרום נזק לפח.

מה שכן, הזמנתי מברגה אימפקט נטענת של בוש עם מומנט 125Nm, לפי דעתי יעשה את העבודה ואם לא היא תהיה שימושית בהמשך.

תודה,

ישראל

:roflmao: הבודי בעבודת פחחות והשילדה כבר במערומיה 1958 MGA Roadster :roflmao:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה הכייף שבשיפוץ עם היה הולך קל ונגמר מהר?

את התחום הטכני אני נושם עוד מיינקות, במכונאות לא היתה לי ממש נגיעה עד היום, אבל זה כל הכייף, לעשות דברים חדשים.

ליעד, אין אפשרות לרתך על ראשי הברגים כי הם קטנים, בקוטר של כ 3.0 מ"מ. מה שכן, במידה ולא יפתחו (ויש סבלנות) אני פשוט יקדח אותם. המטרה להשאיר את חלקי הפח הלא חלודים ללא פגע.

דרך אגב, בשיפוץ ארוך טווח יש לי נסיון. בתחילת שנות ה 90 קניתי יאכטה מפרש+מנוע לא קטנה, 11 מטר אורך,

ששכבה שנים במרינה בחיפה מחוץ למים והבעלים שלה רצה לזרוק אותה. שיפצתי אותה לבד למצב כמו חדש.

אני אצרף 2 - 3 תמונות בהמשך.

 

ישראל

הבטחתי,

אני רק רוצה לציין שהיאכטה שופצה לרמה כמו שיצאה מבית היוצר, ולא מדובר רק בתיקוני פיברגלס. יש לא מעט מערכות חשמל,

משאבות, עץ מהגוני, ריפודים, מנוע דיזל בוכנה אחת של YANMAR שעבר אוברול מלא ועוד.

ישראל

scan.jpg

s.jpg

sc.jpg

2.jpg

:roflmao: הבודי בעבודת פחחות והשילדה כבר במערומיה 1958 MGA Roadster :roflmao:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק בוכנה אחת?

נראה שיפוץ נהדר!

 

בפתיחה ידנית של אימפקט לא צריך לדפוק חזק, בברגים כאלו אפילו אפשר עם מברג רגיל ולא ייעודי לאימפקט בתנאי שקצהו קשיח.

דופקים בעדינות מספר דפיקות גבוה כדי ליצור רטט , ויחד עם הפעלת כוח לכיוון הסיבוב הוא אמור לצאת.

בדוק שבמקרה גם לא מדובר בהברגה הפוכה ו"יצאת טמבל", מנסיון...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק בוכנה אחת?

נראה שיפוץ נהדר!

 

בפתיחה ידנית של אימפקט לא צריך לדפוק חזק, בברגים כאלו אפילו אפשר עם מברג רגיל ולא ייעודי לאימפקט בתנאי שקצהו קשיח.

דופקים בעדינות מספר דפיקות גבוה כדי ליצור רטט , ויחד עם הפעלת כוח לכיוון הסיבוב הוא אמור לצאת.

בדוק שבמקרה גם לא מדובר בהברגה הפוכה ו"יצאת טמבל", מנסיון...

הברגים תפוסים כאילו שהם מרותחים לפח והם לא. ניסיתי בהתחלה עם מברגה חשמלית, ראש הפיליפס לא נטחן אבל קצה הביט נשבר.

ניסיתי גם עם דפיקות ולא זז.

אני רואה את הצד השני של הברגים וההברגה ימנית ולא שמאלית.

במידה ולא יצאו עם האימפקט אני פשוט אקדח אותם.

תודה,

ישראל

:roflmao: הבודי בעבודת פחחות והשילדה כבר במערומיה 1958 MGA Roadster :roflmao:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לא מעט סוגים של תבריגים אינצ'ם אמריקאים ואינצ'ם אנגלים, כמו שיש לא מעט סוגים של תבריגים מילימטרים.

כמו שאתה כותב, שיש הבדל בפסיעות וכו' זה נכון, אבל ראש הבורג אם הינו משושה או אלן אינצ' זה אינצ' ומילימטרי זה מילימטרי.

ישראל

אז אם כך אתה חושב, חכה עד שתגיע לברגים המשושים. ההבדל הוא גם בראש.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שב BSA שלך יש ברגים מייצור מיוחד.

עד היום פתחתי ב MGA ברגים ראש משושה בגדלים שונים ללא בעיה, הבוקסות + מפתחות פשוט מתאימים.

ישראל

:roflmao: הבודי בעבודת פחחות והשילדה כבר במערומיה 1958 MGA Roadster :roflmao:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז לדעתי כדאי כבר לקדוח אותם עכשיו , נסיונות הפתיחה האלו עוד יגרמו נזק...

בנוסף , בכל מקום שאפשר( ללא יצרת הברגה חדשה/הברזה וכו , רק איפה שזה פשוט ) , לדעתי שווה לנסות "להמיר" חזרה למידות מילימטריות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שקלתי לעשות את זה אצלי, אבל אז נוצרת ערבוביה רבתי, ואתה לא יודע מה לפתוח עם איזה מפתח. היה אינצ'י, נשאר אינצ'י.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש בזה משהו , אבל אם את הרוב ניתן להמיר הייתי עושה את זה.

אני לא מוצא שום סיבה לשנות את סוג התבריגים. לא צריכה להיות בעיה אחרי שכל הברגים יצאו.

זה גם לא מציאותי! ב MGA יש גוף חיצוני, גוף פנימי, שילדה ועוד מלא חלקים כמו בכל רכב. מדובר במאות ברגים

בגדלים שונים.

צירפתי שתי תמונות של הגוף, חיצוני ופנימי להמחיש את כמות חלקי הפח. כל החלקים מחוברים עם ברגים בלבד (אינצ'ים במידות שונות).

ישראל

10.jpg

11.jpg

:roflmao: הבודי בעבודת פחחות והשילדה כבר במערומיה 1958 MGA Roadster :roflmao:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך ברנר? קח אותו חמם את הבורג הוא יוצא!

כך אני עשיתי.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך ברנר? קח אותו חמם את הבורג הוא יוצא!

כך אני עשיתי.

 

ישראל, שים לב לא לחתוך, אלא רק לחמם(מניסיון..).

 

אם אתה צריך ברנר, אולי אוכל לעזור לך.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5891 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...