Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לשאול האל מישהו יודע מהי ההעלות של הרחבה וההעלות של הגבהה מ-6.5 במגש האחורי מפח ל-6X9 ?

והאם מיישהו עשה את זה ויש לו המלצה למקום מסויים שמבצע עבודה יפה ?

 

תודה מראש.

פורסם

אם אתה מתכוון גם לחיתוך הפח עם ניבלר

להערכתי 250-350 ש"ח לעבודה טובה

אם ישנה באמת אפשרות לבצע ב-150 ש"ח כולל הכל אני לא הייתי מהסס

D.C

earthquake sound frik

 

פורסם

תודה לעונים ורציתי לשאול גם כמה עולה הגבהה כי זה יכול להיות פתרון יותר טוב שכשנמכור את האוטו נוכל להוריד תהגבהה ולחבר את ה-6.5 שהיו , דבר שני זה אם יש למישהו המלצה על מקום כי לא מצאתי בחיפוש שעושה הגבהות וחיתוכים יפים :

 

עם עדיפות לאחד מהמקומות האלה כי משם אני אקנה את ה-JBL :

 

http://www1.zap.co.il/model.asp?model_id=417684

פורסם

אצלינו יש הגבהות מפלסטיק.

בחנות הם עולות 80 ש"ח אבל אחי השיג בחינם.

 

הן מאוד נוחות, מחבר עליהם את הרמקולים ונגמר העינין.

עבודה של 5 דק' ואתה לא מבזבז הרבה כסף על חיתוך.

 

גם עדיף לך, כי אם תמכור את הרכב שתוכל לשים רמקולים 6.5 בלי בעיות.

Kia Sportage, 2014 

 

×
×
  • תוכן חדש...