Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן..

יש לי התלבטות בין שתי הרכבים הנ"ל

רציתי לדעת מה הם היתרונות והחסרונות ,ומה ההבדל בעליות האחזקה שלהן(דלק,ביטוח,טיפולים..)

לאחר חיפוש מקיף הבנתי שלסופר לנסר בעיות קשות בגיר אם כי ראיתי שהבעיות נפוצות בדר"כ בגיר האוטומט מה שלא רלוונטי כלפי... ובעיות חשמל בפי'גו..

מישהו יוכל לעזור לי עם עוד פרטים ולעזור לי האם רכישה של רכב זה משתלמת בכלל?

לא אתנגד לעוד הצעות לרכב סביבות 15-17K

נתונים תבקשים:אמין ככל שאפשר,זריז,נורמלי לאחזקה

חשוב לי שיהיה טיפה יותר זריז מהממוצע לכן כל הסוברו ג'סטי,שרייד,פיאט אונו והשאר לא מעניינות אותי

תודה רבה ושתהיה שבת שלום

מתן

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כפי שעניתי בשרשור לגבי הקולט, אני הייתי מעדיף את ה306 (במקרה יש לי גם XT). חוץ ממנוע חזק, היתרונות הם של ה306. אם תבצע חיפוש, אני בטוח שתמצא שפע של מידע.

PUG-306 XSI MK2

פורסם

בעיות חשמל בפיג'ו?

לא שנתקלתי בהן, ולא שמעתי ממכרים שהתלוננו על הנושא.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

כמו שאמרו קודמי, מנוע חזק יותר ועדיף. שנית, אין שום בעיה בגיר הידני. הבעיה הההזוייה ביותר היא: שישנם מס' אנשים שדורשים מחירים מוגזמים על הס. לאנסר שלהם.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

לפי דעתי בתקציב הנ"ל יהיה יותר קל למצוא לנסר שמורה יותר מהפז'ו .

 

כבעלים של לנסר 97 אני חייב לציין שהרכב מאוד אמין ומהנה לנהיגה.

 

בעניים עצומות אני הולך על המיצובישי!

פורסם
לפי דעתי בתקציב הנ"ל יהיה יותר קל למצוא לנסר שמורה יותר מהפז'ו .

 

כבעלים של לנסר 97 אני חייב לציין שהרכב מאוד אמין ומהנה לנהיגה.

 

בעניים עצומות אני הולך על המיצובישי!

אבל רק גיר רגיל!

פורסם

כבעלים של לנסר 97 אני חייב לציין שהרכב מאוד אמין ומהנה לנהיגה.

 

מהנה ? :roll::roll::roll:

יחסית לקאיה אולי ...

מקרר

 

ה306 מתעלה בכל תחום כמעט על הסופר לאנסר הכ"כ משעממת ..

וגם ניתן יהיה למצוא שנתון הרבה יותר גבוה מהלאנסר (ובמיוחד לעומת לאנסר קצוצה).

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

נסעתי על 306 ידנית עם בגאז' , ואני חייב לציין שלא התלהבתי במיוחד !

 

לפיז'ו שני יתרונות לפי דעתי , אחיזת כביש ומתלים יותר רכים .

 

Meishar84 אני מוכן לקחת אותך סיבוב על המיצובישי שלי , למרות שהיא אוטומט , אתה לא תאמין איך הרכב טס.

 

המיצובישי שלי אוטומט ולמרות כל התלונות על הגיר , לי אין בעיות .

 

אני מסכים עם קודמי לך רק על ידני בכל רכב שתבחר.

פורסם

לא אמרת כלום...

אחיזת כביש טובה יותר..

ה 306 טובה בכול הפרמטרים מהלנסאר, אין השוואה כלל.

הלאנסר היא רכב ישורת קלאסי, כשהכביש מתחיל להסתלסל לו קלות, הרכב מבהיר היטב שזה לא השטח שלו.

 

ממליץ לחפש בסבלנות 306 שמורה, יש כאלה בשוק, ועם גיר ידני מדובר על עיסקה לא פחות ממעולה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

CX25GTI בנוגע למנוע אני לא מסכים איתך, למיצובישי מנוע חזק יותר !

 

לפני שבוע נסעתי עם הרכב לאילת דרך מצפה רמון , כשהדרך הסתלסלה עדיין נסעתי 130 בכיף .

 

בקשר לתצרוכת דלק: באותה הנסיעה בדקתי כמה הרכב "אוכל" , הגעתי ל-12.5 קילומטר לליטר באוטומט !

 

לפי דעתי במבחן הזמן המיצובישי תשרוד יותר מהפיז'ו.

פורסם

חוסר ההסכמה שלך איתי אינו משנה את העיקר, ה 306 כרכב עדיף על הלאנסר.

התנהגות הכביש, ההיזון החוזר, ההגה האינפורמטיבי, ובכלל החבילה בכללותה עדיפה באופן מכריע על הלאנסר.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 


×
×
  • תוכן חדש...