Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפי דעתי בתקציב הנ"ל יהיה יותר קל למצוא לנסר שמורה יותר מהפז'ו .

 

כבעלים של לנסר 97 אני חייב לציין שהרכב מאוד אמין ומהנה לנהיגה.

 

בעניים עצומות אני הולך על המיצובישי!

 

 

דווקא לא יהיה בעיה למצוא XT שמורה גם בתקציב הזה.. תסתכל מה הולך בYAD 2.

 

כבעלים של קולט (ולשעבר 306 ו106) אני אומר שהדבר האחרון שאתה יכול להגיד על המיצו זה שהיא מהנה לנהיגה ובטח שביחס ל306.

 

בעיניים עצומות אני דווקא לוקח את ה 306, הרבה יותר טובה באופן כללי, רק מבחינת אמינות אין מה לעשות צרפתי זה לא יפני.. אבל זה לא אומר שעם ה 306 אתה תתקע כל שני וחמישי ממש לא.

כבר לא 205, גם לא 106...

Golf Generation 2002

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

צריכת דלק של 1-12.5 זה לא כזה מרשים בדרך לאילת.

לשם השוואה בסלדים ומהירות יותר גבוהה ממה שאתה נסעת , תוך נסיעה דרך מצפה רמון עם הנייבלה שלי (שעם מנוע 2000) ומזגן בחלקים הרגועים - 1-13.5

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

Liviur להזכירך מדובר בגיר אוטמטי ובמיצובישי סופר לנסר , 12.5 ק"מ לליטר זה צריכה נמוכה מאוד לרכב זה .

 

תאמין לי שאני לא נסעתי במהירות המותרת וסעתי עם מזגן.

פורסם

בדרך לאילת, דרך מצפה, פיז'ו 406.

גם אוטומטית כמו הלנסר, גם יותר כבדה מהלנסר, מנוע יותר גדול, 5 אנשים באוטו.

צריכת דלק 1:13.5

 

לגבי השרשור, ה 306 הרבה יותר מהנה לנהיגה.

ומצד שני הסופרלנסר האוטומטית אכן מרגישה חזקה בטורים גבוהים.

פורסם

אבל אתה קולט גם שאני מדבר על רכב באותו משקל אם לא יותר עם כמעט כפול כ"ס ונסיעה אקשנית ?

בא נשים את הדברים על השולחן - בנסיעה עירונית ופקקים - מה הצריכת דלק של הרכב שלך ?

של ה306 (1.8 כמדובר ולא שלי) היא בסביבות ה1-9-9.5 עבור האוטומט ובאיזור ה1-10 בידני.

מניסיון של סופר לנסר של חבר - אצלו הענין היה יותר באיזור ה1-8 (ושוב - לא נסיעה לאילת - אלא תנאים אמיתיים)

ולזה תוסיף את המחיר של שיפוץ גיר אוטומט שעלול לקרא (וקורה) בדגמים האלו , ולאן הגענו?

 

אין לי בעיה להגיד שה306 היא הרכב הכי אמין ומצוין בעולם - אבל אל תנסה לצייר את הלאנסר ככזו , כי כשאתה משווה עלויות תפעול (כי חוץ מלדבר על בתיאוריה הלאנסר די לא עדיפה בכלום - נו טוב - יש לה מחזיק כוסות כנראה) ברכב ישן - הם די מתאזנות

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

לפותח השרשור - קודם כל, כנראה שהסופרלנסר הידנית תהיה יותר חסכונית.

 

אני לא מאמין שה-306 1.8 ידנית תהיה יותר חסכונית מסופר לנסר ידנית. והאוטו לא כזה כיפי, ששווה לשלם עוד באחזקה בשבילו.

 

ואגב, לסופר לנסר ידנית יש שוק חזק. אגב, לדעתי הקורולה הידנית (93) יותר מומלצת - הרכב הראשון שלי :). רק בדוק חלודות, צריכת שמן מופרזת ובולמי זעזועים - המחלות של הרכב.

 

זו דעתי.

 

 

וליביו - צריכה יפה. יותר יפה מהוולקן. איך?

פורסם

Liviur שלא תבין אותי לא נכון , לפי דעתי ה-306 הוא רכב מעולה .

 

פשוט יש לי סופר לנסר כמעט 12 שנה וחוץ מטיפולים שותפים אין לי בעיות בכלל , אפשר להגיד שהתאבתי באוטו הזה

 

מבחינת צריכת הדלק , אכן בעיר בנסיעה רגועה המיצובישי אוכלת ליטר ל-9 ק"מ בלחץ.

 

כל הדיבורים על הגיר הם שטויות, רכב שלא מתוחזק כמו שצריך בין עם זה לנסר , 306 או סדרה 5 , יתחיל להתפורר בגיל מתקדם .

 

לכן עם תמצע רכב שמתוחזק כראוי עם היסטוריית טיפולים מלאה , ואחרי נסיעת המבחן תואהב אותו , זו תיהיה הקנייה המושלמת.

פורסם

שימו לב שמדובר כאן על סופר לנסר ידנית!

 

אגב, בסופר לנסר האוט' שהייתה להוריי - הגיר המקורי החזיק 200K ועוד היה במצב מצויין (העברות הילוכים חלקות ולא מורגשות) - הסוד הוא להתקין קולר ולהשתמש אך ורק בנוזל קירור מקורי!.

פורסם

לא אמרתם כלום - סה"כ להתקין קולר...

 

ולבחור עם הוולקן - זה לא ברור איך - אבל המנוע של הS16 יותר חסכוני מזה של הXSI/וולקן

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מה עוד צריך להגיד ?

התקנת קולר ושימוש בשמן ונוזל קירור עפ"י הוראות היצרן , מאריכה את חיי הרכב!

 

אצלי ברכב אותו דבר, העברת ההילוכים מתבצעת בצורה רציפה וללא בעיות.

 

לעומת זאת נסעתי בכמה סופר לנסרים שכנראה לא טיפלו בהם כמו שצריך , וכל העברת הילוך הייתה מן קפיצה כזאת.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

במידה ונגביל את הדיון הנ"ל לגיר ידני בלבד, מהם היתרונות והחסרונות של רכבים אלו בהשוואה אחד מול השני.

אמינות, תקלות אופיניות, הבדלי כוח (גם מומנט וגם הספק), אחיזת כביש, בטיחות, איכות נסיעה, גימור פנימי, עלות חלפים.

תודה מראש.

יגאל.

"אתה רוצה חתיכה זהב? - לא, אני הרגע אכלתי" :?

"בשביל מה שמו לשוטר כובע, אם לא בשביל לראות?" :shock:

פורסם

מבחינת נוחות, עיצוב (חיצוני) ,אחיזת כביש, בטיחות והנאה מנהיגה הפיג'ו לוקחת בגדול.

 

מבחינת אמינות, גימור פנימי , עלות חלפים המיצובישי עדיפה.

 

מבחינת מנוע - בגיל הזה של המכוניות זה תלוי איך הוא תוחזק.

 

היו ברשותי שני הרכבים (הלנסר לפני 10 שנים - רכב של ההורים שנהגתי בו לא מעט, ה306 היה הרכב הראשון שלי שנסעתי בו אחרי הלאנסר לפני כ8 שנים)

 

אם אתה שואל אותי : פיג'ו 306 בגיל הזה הוא משהו שלא הייתי מתקרב אליו אם הפרוטה לא היתה מצוייה בכיסי. (אלא אם כן הרכב נקנה מאחד מחברי הפורום שמקפיד לתחזק אותו ברמה גבוהה מהממוצע)

הוא ללא ספק כחבילה הרבה יותר מוצלח מהלאנסר , ואם יש סיבה כלשהי שהייתי מעדיף אותו היא רק בגלל בטיחות עדיפה.

עברתי עם הרכב תאונה קשה ויצאתי בחיים ויחסית בסדר, לעומת זאת ללנסר יש כוכב וחצי במבחני ריסוק ולא הייתי רוצה להיות בה בזמן תאונה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל, כמה כוכבים לדעתך קיבלה ה-306? אם בכלל נבחנה...

 

אני הייתי הולך לא על הסופר לנסר ולא על הפיג'ו. הייתי שוקל גם קורולה ידנית. יש לבדוק בולמי זעזועים, חלודות, צריכת שמן מופרזת (רכב מעשן) ומצב הגומיות בחלונות.

פורסם
חוסר ההסכמה שלך איתי אינו משנה את העיקר, ה 306 כרכב עדיף על הלאנסר.

התנהגות הכביש, ההיזון החוזר, ההגה האינפורמטיבי, ובכלל החבילה בכללותה עדיפה באופן מכריע על הלאנסר.

 

 

מסכים איתך על כל מילה.

ay-ahzakot.co.il


×
×
  • תוכן חדש...