Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

??? תודה מראש

 

 

זה הטסט הראשון שאני עושה אני מנצרת עילית מי שמהאיזור איפה הכי מומלץ?

 

ומה הכי חשוב בטסט אל מה הכי מתמקדים

יש לי בפיאט גלגלי 14 ששמתי היה 13 יכשילו על זה ?

פורסם

אני לא יודע, אם אונו 1000 סמ"ק שייכת לקבוצת רישוי 1 או 2.

רוב הסיכויים, שלקבוצה 1.

עלות אגרת רישוי (כולל אגרת רדיו) לרכב קבוצה 1 משנת 97 ומטה - 708 ש"ח.

קבוצה 2 - 868 ש"ח.

תשלום למכון רישוי עבור בדיקה - 62 ש"ח.

 

אם הרכב שלך הוא משנת 1991 ומטה - אתה חייב גם אישור בלמים - עוד 100- 150 ש"ח בהנחה והכל תקין.

חשוב שכל מערכות הבטיחותיות יהיו תקינות - הגה, בלמים, בולמים, מערכת תאורה, צמיגים. זיהום אוויר -למודלים האלו מותר עד 3.5% CO בסרק. אם המנוע תקין וקרבורטור מכוון אין בעייה לעמוד בזה.

 

אם מידת הצמיגים החדשה לא מופיעה ברישיון הרכב - כן יכשילו אותך על צמיגים.

אני לא יודע, אם ניתן לאשר לאונו גלגלי 14 אינץ', כי לא היה שום דגם עם המידה הזאת, חוץ מטורבו.

 

בהצלחה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...