Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בניתי לי מערכת לאוטו ורציתי לדעת מה אתם אומרים עליה:

פאנל פיונר 5950

רמוקלים מקידמה קומפוננט של מוראל

מאחורה קנווד 450 ואט 90 ארמאס

עליהם מגבר של קלריון 4*60

סאב פי 1 של רוקפורד 300 וואט 150 ארמאס ועליו מגבר 2 יציאות של פלטיניום האודיו

הממלצות ושיפורים יתקבלו בחום

תודהה

פורסם

אהלן רועי...

 

קודם כל אני ממליץ לך לבנות מערכת ככה שהרמקולים מקדימה יהיו העיקריים

כדאי לשים קומפוננט טובים

 

במערכת שלי אין בכלל רמקולים מאחורה, אלא רק זוג קומפוננט טובים מקדימה, סאב, רדיו דיסק טוב (8650 פיוניר) ומגבר סטנדרטי.

 

אני הייתי אומר לך לוותר על הקנווד (גם הדגם שהבאת לא ממש מוציא צלילים יפים, מניסיון אצל חבר), ולהשקיע את הכסף

של הרמקולים מאחורה על הרמקולים מקדימה.

 

לגבי הסאב, יש לי את הרוקפורד P1 ואני ממש מרוצה ממנו, עושה עבודה טובה ומדוייקת

 

מקווה שעזרתי

פורסם

אני סגור על קומפוננט של מורל הפשוט לא הדוטק ואני לא כל כך בטוח שהקמופננט יספק אותי כי יש לחבר אותם מקד'ימה ומאחורה ולא שומעים מי יודע מה אני רוצה איכות ועוצמהה ולא תמיד אני יהיה הנהג יש מצבים שאני ישב מאחורה

בגלל זה אני דואג לרמקולים לאחורה

ועם הקנווד ה450 ואט לא טוב אז אני יכול לקחת ת400 ואט 80 ארמאס

ולגבי הסאב אמרו לי שהוא נשרף מהר וגם לחבר שלי הוא נשרף מה אתה אמר כמה זמן יש לך אותו?

זאת מערכת ראשונה שאני משיקע ככה ואני פוחד להתאכזב

תודהה אשמח לתגובות נוספות

פורסם

הP1 לסל וחסל.

סאב שממש לא שווה את הכסף שלו. במחיר שלו קח את הC12 של קיקר. טוב בהרבה.

וותר על האחוריים מקסימום אם אתה מאחורה תפעיל עם הפיידר את הרמקולים המקוריים של הרכב מאחורה.

בכסף שתחסוף תחליף את הטוויטרים TW1 של הפולס לMT22 של ההיבריד.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם
הP1 לסל וחסל.

סאב שממש לא שווה את הכסף שלו. במחיר שלו קח את הC12 של קיקר. טוב בהרבה.

וותר על האחוריים מקסימום אם אתה מאחורה תפעיל עם הפיידר את הרמקולים המקוריים של הרכב מאחורה.

בכסף שתחסוף תחליף את הטוויטרים TW1 של הפולס לMT22 של ההיבריד.

 

אמיר

 

אתה חושב שהוא צריך טוויטרים של הייבריד? מדובר סה"כ על פולס וזה רק בגלל שהוא קומפוננט ועולה ב 10 או 15 % יותר מרמקול קואקסיאלי רגיל. וכבר ליקפוץ לMT22?

 

בניתי לי מערכת לאוטו ורציתי לדעת מה אתם אומרים עליה:

פאנל פיונר 5950

רמוקלים מקידמה קומפוננט של מוראל

מאחורה קנווד 450 ואט 90 ארמאס

עליהם מגבר של קלריון 4*60

סאב פי 1 של רוקפורד 300 וואט 150 ארמאס ועליו מגבר 2 יציאות של פלטיניום האודיו

הממלצות ושיפורים יתקבלו בחום

תודהה

 

שמע חבר אודיו לרכב זה סיפור ארוך מאוד והוא לא ניגמר כאן זה רק בסיס של בסיס של התחלה. זה תהליך ענק.

בן אדם צריך קודם לישמוע TW1 ורק אחרי זה הוא יכול וזה לא בטוח, להגיד ש "כן הMT22 יותר טוב. :-)

תירא להסביר את כל הנוסה זה מאוד קשה. תקרא את הפורום לתנסה כל מיני דרכים רק אז אתה תילמד.

אבל הצעות של חברי הפורום הם יהיו שונים בגלל כל אחד נימצא ברמת ההיתמקרות שונה לתחביב. אם תיקרא את הפורום אז דבר רשאון יהיו לך תשובות לשאלות אבל זה הכל על הנייר אם לא תנסה כלום לא תדע שום דבר.

הצעה שלי לדוגמה יכולה ליהיות דווקה אולי רמקול אחורי הוא חסר טעם. ומישהו אחר יבוא ויגיד שהוא היה מעדיף אותם. ולכל אחד התפקיד שלהם יהיה שונה. בעיקרון זה רק ניסיון ואחרי זה ידע תאמין לי.

 

אם אתה באמת רוצה לבנות מערכת טובה אז אתה חייב לדעת משהו אחד שזה יקר. אתה מסקים? אז ממשיכים הלאה.

תבוא פה ושם למיפגשים. תשאל, תישמע דברים. תחלית על איזה מוסיקה אתה יותר נימשך. תתחיל מרדיו דיסק טוב. קניתה יפה תהנה ממנו. אחרי זה יבוא רמקול טוב. לדוגמה בעני רמקול טוב מתחיל לפחות מ 1000 ש"ח ומעלה. מה זה רדיו דיסק טוב זה נגיד 1700 2000 ש"ח 3000 ש"ח.

אחרי זה יבוא מגבר . אולי עוד מגבר וסאב. זהוא ניגמר הסיפור יש לך רכיבים יחסית די טוסים. נישאר לך לעשות עוד כמה דברים. לאטום לדוגמה את הדלות לדוגמה לעשות תיבה חדשה לסאב. וכל מיני דברים שאפילו לא שמעתה אולי. בקיצור זה יכול להגיע לסכומים של 15000ש"ח, לדוגמה. אתה מוכן?

פורסם

רומן, כן . כולה פולס, אבל המיד של הפולס הוא מיד טוב מאוד. בעוד שהטוויטר שלו לפעמים צווחניים בצורה מעצבנת ובנוסף לכך הם לא מפורטים בכלל.

התלהבות גדולה מהMT11 ממש אין לי, לכן הMT22 נראה לי בחירה נכונה ששווה גם את הכסף.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

יכול ליהיות שאתה צודק. גם לי יש MT22. אבל רצוני להחליף אותם במשהו אחר, הכל נופל על כסף משהו טוב עולה טוב. אני לא יודע אני ביכלל לא שומע הבדל. כנרא שאני אשמע אותו רק כאשר יהיו לו רכיבים של הטופ והתקנה נורמאלית רק אז אולי אני באמת יהיה מרוצה כי עד עכשיו התקופה הזאת לא מתחילה.

נירא... :-)

פורסם

א. הMT22 הרבה הרבה יותר חדים מהTW1

ב. אם כבר הטוויטרים של הפולס פחות מדוייקים וחסרי פירוט ביחס ל22 - זה ששמעת אותם צועקים ברכבים מסויימים זה בגלל שפתחו להם אתה יודע את מה - חבל.

ג. אם כבר אז לשדרג את הטוויטרים לMT12 - שזה השדרוג של הMT11 מהדוטק המקורי לדוטק אוביישן.

 

ד. בקשר לסאב ולאחוריים אני קופץ ישר לסעיף מספר שבע, רק שאני לא רוצה לאיית את האות. - תבעט אותם קיבינימט. תיקח סאב יותר טוב - C12 של קיקר שאני ממליץ עליו המון לאחרונה כי הוא ברירת מחדל כמעט כמו הפולס של מורל והוא מתאים להם גם באופי. או שלפחות תשקיע קצת יותר ותיקח את הP2 שיוסיף קצת חדות לעניין - אבל באס מעולה.

 

ח. כמו שכבר אמרתי את הסעיף הקודם אני לא מאיית - בהצלחה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני רק רוצה להוסיף שלא חייבים (בחירה אישית של כל אחד) להשקיע את כל הכסף שיש לך על המערכת.

 

מה שאני מנסה להגיד שאין בעיה לבנות מערכת עם עלות תועלת טובה. צריך רק לעשות קצת בדיקות ושיעורי בית ולתכנן היטב. ככה תוכל למצוא את הרכיבים האופטימאליים מבחינתך למסגרת התקציב שלך.

 

רועי 1990, תחליט מהו התקציב ברזל שלך - שממנו אתה לא חורג, הכל כולל הכל.

אף פעם אל תזלזל בסעיף ההתקנה. התקנות "מתנה" או "כולל התקנה" וכו' הן לא משהו בד"כ.

 

אח"כ תראה מה הסכומים שיש לך לכל רכיב ותתחיל לחפש. לפעמים אופציה של קומפוננט, סאב ומגבר 4 ערוצים יכולה להתאים.

אם אתה מרגיש שאתה חייב לשים רמקול אחורי - המלצה שלי להוריד את ה 6X9 מהרשימה שלך ולשים רמקול פשוט יחסית של מותג מוכר ולהגבירו מה HU. לדאוג לאפשרות של לעמם אותו עם ה פיידר.

 

אם יש עוד שאלות - קדימה. עדיף לשאול לפני מאשר להצטער ולהחליף חלקים כל חודשיים אחרי!

 

בהצלחה, יואב

יואב :arrow:

×
×
  • תוכן חדש...