Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מולטיפלה בת 5 והמזגן התקלקל. בדיקה הראתה שהלך מרכז הקירור ושהחלפתו עלתה 6000 שקל !!! (חלק מקורי ועבודה). עברו חודשיים והמיזוג הפסיק. הדיאגנוזה: הלך המדחס וגם קרע את רצועת המנוע. התיקון - 6000 שקלים !!! (כולל מדחס מקורי חדש במחיר של 3700 ש"ח . בקיצור - 12000 ש"ח על מזגן. מה אתם אומרים? והאם ניתן למצוא חלק מקורי במקום אחר?

פורסם

אני אומר שנפלת על מוסך שבעליו רואה $$$ לנגד עיניו ולא את טובת הלקוח ורכבו .

 

מישהו שם פישל בתיקון האחרון שגרם לנזק הנוסף .

 

במקומך הייתי לוקח שמאי ועו"ד שיתבע את החוצפן שתיקן את הרכב ועוד דורש תשלום לתיקון חוזר !!

פורסם

נראה לי שהכוונה שבתיקון הראשון הוחלף מאדה מזגן פנימי שמצריך את פרוק הדשבורד עם כל יחידת המיזוג/חימום הפנימית.

כעת מדובר בהחלפת מדחס מזגן הנמצא בתא המנוע וכמובן שאין קשר בין 2 התקלות.

הכותב שכח לכתוב מה שנת הייצור של המכונית וכמה ק"מ היא נסעה, בודאי הרבה.

יתכן וניתן להשיג מדחס בזול יותר או ישירות מיצרן המשנה או משופץ ולהוזיל את עלות החלפת המדחס.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

שווה לבדוק את המחיר ישירות מסוכני חלפים של פיאט (סודאי ומ.י.ר)

וגם לגשת גם לקבל חוות דעת אצל מזגניסט מומחה..

יש אחד בבני ברק ששמו הועלה פעמים רבות בכל מה שקשור למזגנים אצל איטלקיות.

2001 Opel Astra 1.6

×
×
  • תוכן חדש...