Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מקצוע הנדסאי רכב האם זה כדאי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני עוד חודשיים משתחרר ומתכוון להתחיל ללמוד הנדסאי רכב

השאלה שלי היא איפה כדאי ברופין או בעתיד?

אני מחולון ולהגיע לנתניה על בסיס יומי נירא לי די בעייתי, מה גם שברופין זה רק לימודי בוקר, מה שאומר שאני לא אוכל לעבוד במיקצוע בזמן הלימודים.

ובעתיד בדיוק ההפך, לימודי ערב ואפשרות לעבוד בבוקר במוסך...

הייתי רוצה לשומע דעות לגבי הבעייה שלי של עבודה ולימודים ומרחק מהבית

בתודה לאון

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לאון שלום

בקשר לסוג המיכללה אני ממליץ לך בחום על מכללת עתיד.

אני גם בשלבי סיום של ההנדסאי ואני לומד בעתיד בחיפה

יש להם מורים טובים מדוסדנאות מושקעות כמו כן יש להם קורסים ברכב בתחומים רבים

בקשר לשאלה שלך לימודי ערב או בוקר זה כבר החלטה כלכלית שלך .

 

אם יש לך איך להתפרנס במשך שנתים לך על לימודי בוקר כך הראש שלך יהיה רק בלימודים

והדרך השניה והקשה...(מה שאני עשיתי ) לימודי ערב של שלוש שנים . רק קח בחשבון שאתה בא אחרי יום עבודה למוד וזה קשה

וצריך להשקיע הרבה מעצמך כי יש ימים שתסיים ללמוד אפילו ב 10 בלילה אז קח בחשבון את הכל

והכי חשוב שהייה לך בהצלחה!!:shock::-D

פורסם

לאון שלום

 

במקרה אני עובד במכללת עתיד כרכז קורסים בשעות הערב וגם אני מצטרף להמלצה הקודמת.

בוא אלינו לא תתחרט אפילו לא לשניה.

כל שאלה ולו הכי קטנה שלא תהיה אתה מוזמן ליצור איתי קשר אני אסביר לך כל מה שתרצה לדעת.

 

שיהיה בהצלחה אייל 054-4708733

פורסם

אני הבנתי שהתעודה של רופין נחשבת יותר בשוק מאשר התעודה של עתיד

וגם שבלימודי ערב כשה להוציא ציונים טובים בגלל שאתה לא משקיע 100% בלימודים ובגלל שאתה עייף כל הזמן

  • 10 שנים מאוחר יותר...
פורסם

בן 22 , משוחרר שלושה חודשים ומת להתחיל ללמוד ולא יודע מה !

המקצוע שכרגע הכי מושך אותי זה הנדסאי רכב, הביקורות ששמעתי מאנשים בתחום לא משהו.. המשכורות לא בשמיים והעבודה קשה

השאלה כמה זמן צריך לעבוד ובמה כדי באמת להתברג למעלה ?

מישהו עם ניסיון שיכול לתת כיוון מעניין ?

 

 

תודה

פורסם

העבודות העיקריות שיש להנדסאי רכב היום (לא בהכרח בשביל הנדסאי אבל יתרון משמעותי):

מעתד מלאי (יבואן)

נציג תביעות אחריות (בצד היבואן / צד המוסך)

פקח שירות (יבואן)

מדריך טכני (יבואן)

מחלקה טכנית (יבואן)

דיאגנוסטיקה (מוסך)

יועץ שירות (מוסך)

 

כלימודי המשך:

קצין בטיחות בתעבודה

שמאות רכב

ניהול מוסך

 

כמובן הכל תלוי בנסיון שלך בתחום הרכב/טכני

וכדאי להתחיל לעבוד בתחום תוך כדי הלימודים כדי לצבור נסיון

והמכללה היא "עתיד ת"א"


×
×
  • תוכן חדש...