Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מקצוע הנדסאי רכב האם זה כדאי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא צריך להיות מהנדס כדי לפתוח מוסך-

 

לפי מיטב הבנתי כל מי שלמד/לומד הנדסאי מכונות (לא משנה באיזה התמחות)זכאי לגשת למבחן לניהול מוסך של משרד התחבורה(מבחן 13 התחנות),אם היה לו מזל והוא עבר אז נמצאת בידו תעודת ניהול מוסך שאותה הוא צריך כדי לפתוח מוסך.

יוסי.

קצת אבסורדי שמי שאין לו שום רקע ברכב יכול לעשות את המבחן הנ"ל אבל ככה הוחלט בארצנו הקטנטנה.

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סדר בדברים! זה לא ככה מי שעבר מבחן לא יכול לפתוח מוסך גם אם יש לך הנדסאי רכב צריך מספר שנות נסיון אחרי קבלת התעודה (לא זוכר כמה?) + צריך להיות בוחן רכב שזה הסמכה בפני עצמה

על מנת להיות מוסמך לעשות סיבוב על הרכב אחרי הטיפול לתת אחריות שהוא בסדר למרות שהיום לא המנהל עושה את זה אלה כל מוסכניק אבל כן צריך שלמנהל תהיה הסמכה לזה (שיהיה מי שיקח את האחריות)

בשביל להתקדם הלא יש צורך להיות {מהנדס רכב} משהו שנלמד רק בחול ואז אפשר להגיע למקומות כמו מהנדס הראשי של umi למשל שמאשר החלפת מנועים ברכבי שברולט וכו (למשל אישור לשים מנוע v במקום רגיל) נסיון אישי

פורסם

רק אציין שנושא "מהנדס רכב" כבר נבדק על-ידי חבר שלי..

 

אין בארצנו עבודה בתחום מהנדס רכב!!!! זה דבר נפלא לחובבי הרכב, אלב זה תואר שנרכש בחו"ל ומתאים לתעשיות הרכב שם!

פורסם
סדר בדברים! זה לא ככה מי שעבר מבחן לא יכול לפתוח מוסך גם אם יש לך הנדסאי רכב צריך מספר שנות נסיון אחרי קבלת התעודה (לא זוכר כמה?) + צריך להיות בוחן רכב שזה הסמכה בפני עצמה

על מנת להיות מוסמך לעשות סיבוב על הרכב אחרי הטיפול לתת אחריות שהוא בסדר למרות שהיום לא המנהל עושה את זה אלה כל מוסכניק אבל כן צריך שלמנהל תהיה הסמכה לזה (שיהיה מי שיקח את האחריות)

אפשר לדעת מאיפה הגעת למסקנות האלה ?

 

רפי.

שואל ועונה, ירוחם

פורסם

socho אולי בכל זאת תוכל לענות לי איך הגעת למסקנה שמי שמסיים הסמכה לניהול מוסך לא יכול לפתוח מוסך ?

שואל ועונה, ירוחם

פורסם

היום מכונאי שהוא לא הנדסאי (גישה לדיאגנוסטיקה,חשמל,אלקטרוניה) הוא לא שווה הרבה .

היום עם כניסת המחשבים יותר ויותר לתחום הרכב - הנדסאי רכב הוא מקצוע נדרש .

אני כיום מכונאי ולומד הנדסאי רכב - ממומן ע"ח המוסך ומקבל תוספות שכר על הלימודים - זה רק מראה כמה זה חשוב למוסך .

JDM :twisted:

פורסם

אני סיימתי שנה ראשונה בתחום הנ"ל של הנדסאי רכב ולפי מה שאני יודע אין בעיה לפתוח מוסך לאחר שקיבלת את תעודת מנהל מוסך או לעבוד בתפקיד הזה במוסך אחר .

 

יש הרבה מוסכים שאין להם את התעודה הזאת ומוכנים לשלם לא מעט לבן אדם שיעבוד שם .

לגבי המשך הלימודים אני עדיין לא יודע האם יש ממש צורך לתואר מהנדס מכונות כרגע בארץ חוץ מאשר להרחיב את הידע האישי, כי הרי בתחום הרכב לא מרחיבים בלימודי ההנדסה אלא פשוט מתווספים כל המקצועות היותר כלליים שקיימים בשנה הראשונה של ההנדסאים ופשוט מעמיקים יותר בנושא.

אני השמח אם מישהו מתוך התחום יוכל להרחיב בנושא!

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

יש לי שאלה שאני כבר כמה ימים לא מצאתי את התשובה

 

יש מכונאי רכב סוג 1, 2 ו - 3

 

ויש הנדסאי רכב

 

אז מי שהוא הנדסאי רכב הוא מעליהם, נכון? כלומר הוא עבר את ההסמכות של מכונאי רכב 1, 2 ו-3?

 

כי יש איזה מסלול שברצוני ללמוד, וצריך שם הסמכה של מכונאי רכב סוג 2

 

אז אמרתי אם כבר אז אני ישקיע כבר בלימודים בהנדסאי רכב, ואז אני יוכל להתקבל למסלול,

 

זה נכון?

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם

כדאי באמת לעשות סדר בדברים:

הנדסאי רכב לא צריך תעודה המעידה על ותק מקצועי של Xשנים

מצד שני הוא צריך לעבור מבחני הסמכה שלב א' ורק אח"כ את מבחן התחנות

קורס מכונאי סוג 1 ו2 מתבצע בדר"כ דרך לשכות התעסוקה ולא במכללות

ושתבינו שהנדסאי רכב מקבל מושג על קצה המזלג לגבי העבודה במוסך וכמעט לא רוכש ידע מעשי

(ישנם שיעורים באנגלית טכנית,בטיחות במוסך,ניהול נמוסך מבחינת ניירת ועוד)

רב הלימודים הם תאורטיים,למי שיש הנדסאי מכונות הדרך מתקצרת עוד יותר


×
×
  • תוכן חדש...