Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מקצוע הנדסאי רכב האם זה כדאי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • שנה מאוחר יותר...
  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ראיתי מכללות שמציעות לימודי הנדסאי מכונות בהתמחות לרכב,

השאלה שלי היא האם זה כדאי?האם זה יעזור בעבודה בתחום הרכב?או שאולי התקדמות לפי השלבים עדיפה יותר?

אני מתלבט כבר תקופה אם ללכת ללמוד את זה אבל אינני יודע כמה זה יוסיף לי בתור מכונאי וכמה זה ישתלם בסופו של דבר ולכן אני פונה אליכם חבריי לפורום(בעיקר למנוסים שיודעים ומכירים את התחום הזה)אולי תוכלו לעזור ולהמליץ בעד או נגד.

חשבתי ללכת וללמוד לפי הסוגים השונים(01,02,03 וכד')ואינני יודע מה להחליט.

מקווה שתוכלו לעזור לי להחליט את ההחלטה הנכונה,

בתודה מראש,

יוסי.

פורסם

למודי הנדסאי יקצור ל את הדרך, ויעשו אותה קלה יותר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני לא מבין אם אתה רוצה להתחיל מ 01 אז כרגע אתה לא מכונאי

אז מה אתה כותה "מה זה יוסיף לי בתור מכונאי"

פורסם

לא חייב 01 כדי לעבוד במוסך או כדי לדעת לעבוד על רכב כלשהו,

יש ידע אישי שנצבר עם הזמן...

זה גם תלוי למי אתה קורא מכונאי-רק למי שמטפל ברכב או גם למי שמטפל באופנועים,מטוסים,מסוקים,מנועי סילון מכונות שונות וכד'.

פורסם

ולא זה היה דווקא מוסך מורשה של יבואן והייתי אחד המכונאים הטובים יותר,

 

והתקבלתי בלי שום ידע מיוחד ברכב - רכב זה משחק ליד מסוק.

פורסם

וחוץ מזה בשביל זה רשמתי:

"בעיקר למנוסים שיודעים ומכירים את התחום הזה"

יש אנשים שיש להם את זה,ויכולים לעבוד עם הידיים בכל דבר,זה שאתה לא מרוצה אולי זו בעיה אך ורק שלך,תחליף מקצוע!

אני אוהב את זה ומעדיף את זה על כל עבודה "נקייה" כמו שהגדרת את זה תן לי להתלכלך משמן וגריז ואני יהיה מרוצה...

פורסם

השאלה לאן אתה רוצה להגיע בתחום הזה..

אם אתה מתכוון להמשיך בזה לטווח רחוק לך על לימודי הנדסאי כי אחר כך הדרך להסמכה מתקצרת מאד, סתם לדוגמא קטנה-

 

מי שלא הנדסאי ורוצה ללמוד להסמכה חייב סוג 3, כדי להיבחן לסוג 3 אתה חייב לעמוד באחר מהתנאים הבאים :

- נסיון מוכח של 6 שנים לפחות (לאחר גיל 18 )

- סוג 1 ונסיון של 4 שנים לפחות לאחר שקיבלת את הסוג 1.

- סוג 2 ונסיון מקצועי של שנה אחת לאחר קבלת הסוג 2.

 

הנדסאי שרוצה ללמוד להסמכה אינו צריך שום ותק או סיווג מקצועי ובנוסף ,וזה אחד היתרונות הגדולים, הנדסאי פטור מרוב הבחינות (נכון להיום הנדסאי נבחן רק בתחנות).

 

אם אתה מתכוון ללמוד רק הנדסאי אני לא יודע כמה זה יתרום לך אחר כך.

 

הדרך להנדסאי לא בטוח שקלה אבל אולי זה שווה את זה, תעשה את השיקול שלך עם הנתונים האלו....

 

יום טוב,

 

רפי.

שואל ועונה, ירוחם

פורסם

הסמכה לניהול מוסך

 

המשך לימודים לתואר מהנדס מכונות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
הסמכה לניהול מוסך

 

המשך לימודים לתואר מהנדס מכונות.

סתם לידע כללי

 

מהנדס מכונות יכול לפתוח מוסך?

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
סתם לידע כללי

 

מהנדס מכונות יכול לפתוח מוסך?

סתם מהנדס מכונות -סביר שלא.

 

מהנדס מכונות שעבר התמחות ספיצפית ברכב ועמד בבחינות להסמכה לניהול מוסך - כנראה שכן.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית


×
×
  • תוכן חדש...