Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בבקשה עזרה בקשר ללנצ'יה דדרה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום.

בתור נציגה ה(בלתי רשמי) של סמל"ת - הרשו לי להרחיב:

 

בשנת 1988...

 

תומר.

 

:mm_yeah:

:mm_yeah:

:mm_yeah:

או שהעתקתה או שיש לך זיכרון סופר חזק.... לא משנה

תמיד נעים לקרוא הודאות כאלה וללמוד פרטים חדשים (ומדוייקים)...

 

רועי, יש מצב לאיזה ארכיון של הודעות כאלה..... וכמו של יגאל M3 בשרשור על M3??

פורסם
הדלתא שבתמונה נראית דומה מאוד חיצונית לדדרה.

האם זוהי גירסת לנצ'יה לבראבו-בראבה, 145\6 של פיאט ואלפא ?

או שזו עדיין אותה שילדת דלתא ישנה וטובה ?

 

טל.

 

שלדת הדלתא הישנה והטובה מעולם לא היתה כזאת.

 

הדלתא המקורית היתה מבוססת גם היא על פיאט - פיאט ריתמו "האגדית". החבר'ה בלנצ'יה תכננו מחדש את המתלים, אבל באופן בסיסי השלדה דומה. לדלתא לא היתה התנהגות מדהימה במיוחד, והיא נפלה מהאלפא-סוד או הגולף GTI שהקדימו אותה.

 

אם בתחילת שנות ה 90 הם היו מוציאים מכונית שמבוססת על שלדה מיושנת כל כך, מישהו היה מאשפז אותם המחלקה סגורה.

 

הדלתא אינטגרלה תוכננה למסלול המרוצים ופותחה שם. הדמיון בין שלדתה לדגמים הרגילים קלוש למדי.

פורסם
אני מוכן להשבע שראיתי ברודוס דדרה עם 3 דלתות....

הייתכן?

לא מצאתי שום דבר ברשת....

 

כנראה שראית Lancia Delta מהדור האחרון

 

אכן, זה כנראה מה שראיתי.

הגריל הקדמי בהחלט מטעה....

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

אז לאחר הדיון הארוך הזה, מישהו ממליץ לקנות את האוטו הזה? שנת 95

א ל פ א - רק אם אתה מתאים לה

_________________

חולם על 147GTA

פורסם

great value if you're not looking for performance

my brother has had a 94 1.6 litre for the past 3 years

and has been very satisfied with it's excellent reliability

it's price is ridiculously low by any standard

 

my parents baught a 97 1.6 litre for my sister a few months ago and are also very happy with it

 

since they're not Italian car enthusiasts like me i trust their judgement enough to highly recomend it

 

if you're looking to buy one, pay extra attention to the climate control

פורסם
הדלתא שבתמונה נראית דומה מאוד חיצונית לדדרה.

האם זוהי גירסת לנצ'יה לבראבו-בראבה, 145\6 של פיאט ואלפא ?

או שזו עדיין אותה שילדת דלתא ישנה וטובה ?

 

טל.

 

נגזרות אחרות של שילדת הטיפו היא אכן הפיאט בראבו/בראבה, הלנצ'יה דלתא וגם האלפא 145/146 הנהדרות, המדהימות, היפהפיות... :inlove: :inlove::inlove::inlove:.

 

ולסיום - התשובה היא שהדדרה מציעה יופי של אוטו יחסית למחיר הזניח בו היא נסחרת.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

×
×
  • תוכן חדש...