Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6848 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תגיד מה עים ה775 הוא 24 BIT ? כי אם אתה מחפש רק דואל אז אין (אולי יש למקינטוש DEC זהה ל9255 ובו יש דואל אבל אז זה יפני , וזה לבטח יעלה יותר)

בברכה יהודה

פורסם

יגאל,

המכשיר היחידי של קלריון עם מעבד דואלי מלא זה ה HX-D10, יוצר ב2001.

דואל 24 ביט מלא עם אוברסמפלינג של 128.

אם אני לא טועה גם לאחד הדגמים של ה9255 הישנים לא יודע אם זה הEX או הEXL

אבל לא 128 אוברסמפלינג.

הDRZ9255 בעל אוברסמפלינג של 96 והוא לא דואלי.

כל שאר המכשירים של קלריון הם 24 ביט עם 64 אוברסמפלינג בלבד .

הנה קישור למכשיר הנ"ל :

http://www.analogstereo.com/cassette_deck_clarion_hx_d10.htm

 

אגב, אם תרצה לשמוע מכשיר כזה תצתרך להתאזר בסבלנות עד שאני אסיים להתקין את המערכת:)

under construction..

פורסם

למה אתה מחפש דווקא דגמים של קלריון?

 

מה אתה זומם?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

*סתם ללמוד משהו אם כבר דנים בנושא - מה זה DUAL 24BIT ?

שני מעבדים של 24BIT שעובדים ביחד או מה ? כי בחיים לא שמעתי על זה..

דרך אגב, עם יד על הלב , מישהו יכול להעיד שהוא שומע הבדל בין 16/24 ו DUAL ?

זה הבדל שהוא שמיע בכלל ?

תודה..

לא מתיימר להיות מומחה באודיו לרכב. אבל לומד כל יום משהו חדש..

פורסם

זק'ו - כן שני מעבדים .

הבדל - אני משאר שכן (בטוח)

אני מחפש את זה עבור חבר ..

 

טוב חשבתי שאתם (ניר , זהזהזה) קצת יותר מצתיינים אבל כנראה שלא :) בלי להעליב כמובן .

 

מצאתי מכשיר העונה לשם - dxz835mp

אשר במקרה הוא בעל שני מעבדים :)

 

ציטוטים :

"

Say goodbye to dashboard boredom — Clarion's ProAudio DXZ835MP CD receiver has a motorized face with an amazing 728 display colors to choose from! It's perfect for showcasing your MP3 and WMA song titles, so load up some CD-Rs (or CD-RWs) with your favorite files and hit the road.

The 18-watts RMS of 4-way high-power gives your music full-bodied sound. Clarion's Beat EQ is a 3-band parametric equalizer that features three preset curves and a fourth "Custom" preset curve that you can create — it'll whip your music into shape and make it sound great. For CDs, the DXZ835MP uses dual 24-bit D/A converters for pristine playback and sound quality. For radio, the Magi-Tune+ AM/FM tuner is the ultimate station-grabber, delivering radio reception that's strong and clear. "

 

נלקח מקראצ'פילד .

http://www.crutchfield.com/S-0hm88UM1H9n/App/Product/Item/Main.aspx?I=020DXZ835M&omnews=2566039

 

מה דעתכם ?

פורסם

אכן ה835 כמו ה935 בעל מעבד דואלי של 24 ביט עם אוברסמפלינג של 128.

אבל יחד עם זה, יש לו בעיה אחת, הוא בעל מגבר פנימי ובעיה שניה, באור יום בקושי רואים את התצוגה שלו, והוא די מכוער:), אבל זה כבר עניין של טעם.

 

ואגב, רוני אם רצית , הנה קישור לMANUAL של המכשיר:

http://www.sirius.com/pdf/manuals/DXZ835MP.pdf

 

אגב, בד"כ קלריון לא הרבה הכי רברבנית בנתונים האלו ומאוד קשה למצוא מידע האם מדובר על מעבדי 24 ביט ואם כן באיזו שיטה, כמה אוברסמלינג ומי יצרן המעבד.

אגב, גם לאקליפס יש מכשירים בעלי מעבד דואלי של 24 ביט עם 128 אוברסמפלינג, כמו ה באחת מהגרסאות הדגם 55090 והוא גם DVD:).

under construction..

פורסם

אבל הוא מכוער ברמות. אפילו לסטנדרטים של אז.. (מדובר בשנת 2003 לא?)

לא מתיימר להיות מומחה באודיו לרכב. אבל לומד כל יום משהו חדש..

פורסם

אם כל המומחים כבר פה ומגיבים.. אולי מישהו יסביר לי מה ההבדל בסאונד בין מפענח 16 ל 24 ועל הדרך גם ל DUAL 24..

כשדברתי לפני כשבוע עם חבר טוב (מי שבקיא בטראנסים ואלקטרונית אולי מכיר אותו - OMC - לשעבר מהרכב דאבל אמפקט)

(סתם למי שמעניין אותו http://bin.co.il/nolad.php?article_ID=168 )

דברנו ככה על מוסיקה ועל הדיסק שלו שהולך לצאת בקרוב וככה השמיע לי דברים שהוא עובד עליהם ומקליט בימים האחרונים..

בכל מקרה , העלתי את השאלה לאויר - מה ההבדל בסאונד שמושמע עם מפענח של 24BIT אל מול אותו הקטע שמושמע ב 16BIT רגיל.. למרות שאת כל ההקלטות שלו הוא עושה ב 24BIT הוא לא היסס לשניה ואמר לי - אין הבדל לאוזן. ההבדל בהקלטה קיים לפי מה שהוא אומר וגם מושמע חזרה כשמתנגן אבל, האוזן לא מסוגלת להבחין בפירוט הנוסף שנכנס לתדרים כי הם מחוץ לטווח התדרים של השמיעה שלנו..

והנה קצת חומר יותר "מדעי" בנושא - הטענה פה היא שההבדל , למרות שטכנית אנחנו לא מסוגלית לשמוע אותו - קיים.

http://www.tweakheadz.com/16_vs_24_bit_audio.htm

אני פשוט חייב פעם אחת לשמוע את זה בעצמי ולהבין. חייב. אולי באיזה מפגש בעתיד התעלומה שלי תפתר סוף סוף.. :|

לא מתיימר להיות מומחה באודיו לרכב. אבל לומד כל יום משהו חדש..

פורסם

ניר אכן יש לו את בעיית הנראות אבל זה חפיף - הבחור שומע דיסקים אורגינל כך שאין לו מה לדףדף יותר מדיי .

המגבר הפנימי ניתן לניתוק - אולי זה לא כמו דאק אבל זה גם משהו :]

 

למעוניין במכשיר היה את ה775 של קלריון , אבל כנראה גירד לו בראש מתישהו שהוא שמע שני מעבדים - אידיוט - אבל שיהייה .

×
×
  • תוכן חדש...