Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6849 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי סובארו DL אוטומטית שנת 88 שאני מוכר.

אני רוצה לקנות מכונית קטנה יותר, נוחה יותר באותו תווך מחירים משהו עד 10K.

 

חשבתי על לקנות רנו קליאו, ראיתי רכבים כאלה משנתון 94 במחיר שאני רוצה. מה אתם אומרים?

 

או אם יש לכם הצעות אחרות אז הדרישות הן:

גיר אוטומט

חסכוני כמה שניתן

רכב לא גדול

מזגן חובה

 

כמו כן ראיתי פונטו שנת 95 אוטומטית במחיר, מה עדיף?

 

תודה.

HU: Blaupunkt Bahamas mp46 amp: soundstorm d350.4 front: morel pulse 6.5 rear: DHD crap

פורסם

מהפונטו האוטמאטית הייתי יורד- הן לא ממש מוצלחות.

בקשר למכוניות בתקציב זה אין מומלץ או לא- צריך למצוא אקזמפלר במצב טוב והרבה מזל...

במקומך הייתי רוכש ידנית- פתח אחד פחות לצרות.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

קודם כל, אני אתמול מכרתי סובארו DL אוטומטית כמו שלך, מודל 91, תקינה לגמרי, רק עם צבע שרוף, ב 6000 ש"ח.

זה היה מחיר מקסימלי שהצלחתי לקבל על הרכב, ואל תחשוב שתוכל למכור את שלך ב 10000.

 

אין פונטו אוטומטית בארץ עד מודל 2001, לא יכלת לראות פונטו אוטומטית מודל 95.

המבחר של מכוניות אוטומטיות קטנות ב 10000 לא גדול במיוחד, היפניות הקטנות הרבה פחות נוחות מהסובארו DL (הרי ביקשת נוחות) ובאירופאיות ואין כמעט משהו נורמאלי במחיר הזה.

 

אני ממליץ לך, אם הסובארו שלך תקינה, לא להחליף אותה בינתיים, עד שיהיה לך לפחות 25-30 אלף ש"ח.

ב 10000 אתה לא תתקדם לשום מקום. זו דעתי לפחות.

 

 

 

כאן זה כבר לא דעתי, אבל אני רוצה לצטט את המוסכניק, שבדק את הסובארו שלי עבור הקונה,

וזה נשמע בדיוק כמו דברי חבר הפורום GL-10:-D:

במהלך נסיעת מבחן שהוא עשה, שאל אותי - מה קנית במקום ?

עניתי לו - רנו קליאו אוטומטית שנת 2000.

ואז הוא אומר לי : אני לא סובל את המכוניות האלו, כשמתחילות שם תקלות חשמל, בא לך לבכות, ממש לבכות .

 

 

פורסם

תודה על ההמלצה.

 

העניין בסובארו האלה זה שכל דבר קטן מוריד לך ממש מהערך, לכן בגלל הצבע לא הצלחת למכור במחיר גבוה יחסית.

היו לי הצעות של 10 כבר על האוטו (מנוע וגיר יבוא, כל המערכות תקינות) ולא חסרים בעלי DL שמכרו דגמים במחיר מחירון או בקצת פחות.

 

כנראה לא צלח לך המזל עם המכירה. בכל מקרה תודה ונראה מה אני אעשה.

HU: Blaupunkt Bahamas mp46 amp: soundstorm d350.4 front: morel pulse 6.5 rear: DHD crap

×
×
  • תוכן חדש...