Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם

אני רוצה לקנות רכב שנת 2001 ולא בטוח מה עדיף: אלנטרה פוקוס או קורולה כשהתקציב שלי הוא 40000-45000.

אשמח לקבל חוות דעת מקצועית כשמאוד חשוב ש: 1.אמינות 2.חיסכון בדלק 3.מחירון לא יורד משמעותית 4.נוחות

תודה מראש

 

פורסם

הפוקוס עדיפה על שתיהן,ומפגינה בנוסף לתכונותיה הטובות אמינות טובה מאד.

התחום היחיד בו הטויוטה עולה על הפוקוס הם הביצועים וצריכת הדלק,אם כי ההפרש לא מאד משמעותי.

לגבי ירידת ערך,אתה יכול להיות רגוע;את עיקר הירידה הן ספגו מזמן,ובסכומים הללו זה אינו משמעותי.

בכל מקרה,את האלנטרה תוציא מהמישוואה-היתרון היחיד שלה הוא מחירה הזול שמאפשר לך לקנות מכונית חדשה יותר.

היא לא מכונית גרועה,אבל רחוקה מהפוקוס.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

האלנטה לא באותה רמה כמו הקורולה או הפוקוס.

 

מבחינת אמינות טובה יותר,שמירת ערך,זריזות מנוע וגיר, הטויוטה עדיפה.

 

גש לעשות נסיעה קצרה על הפוקוס ועל הקורולה,ותיווכח לדעת מה יותר מתאים לך.

 

אני הייתי הולך על הקורולה בלי לחשוב פעמיים.

פורסם

בעיני - פוקוס בלי לחשוב אפילו פעם אחת :)

היתה לי כזאת במשך הרבה שנים (3 שנים אחת מודל 2001, ואח"כ הוחלפה למודל 2004 למשך עוד כשנה עד שעזבתי את העבודה).

 

לקורולה יתרון בתחום הזריזות - היא קצת יותר נמרצת מהפוקוס (לא הצד החזק ביותר של הפוקוס). חוצמזה, הקורולה ככל הנראה תפגין אמינות קצת יותר גבוהה (בכל זאת טויווה), למרות שגם הפוקוס בהחלט מפגינה לאורך שנים אמינות ראויה.

 

בכל יתר ההיבטים - הקורולה נופלת בהרבה מהפוקוס. התנהגות הכביש שלה פחות מוצלחת. היא מאוד מאוד קשה (כלומר מתלים נוקשים) - מה שהופך את הנסיעה בה, בכבישי ארצנו המשובשים, ללא במיוחד מהנה, והיא גם מאוד מאוד מאוד מאוד צפופה בשנתונים האלה (אם פעם תרצה להסיע מבוגרים מאחורה... אתה תבין את הבעיה מאוד מהר). בסה"כ - היא מאוד משמימה, בעוד שהפוקוס היא מכונית מהנה לנהיגה ומאוד כיפית. צריך לזכור גם שבכמעט כל מבחן רכב שנעשה בשנים האלו (2000-2001-2002), הפוקוס נצחה באופן עקבי את כל הרכבים בקטגוריה.

---

אמור לי באיזה רכב אתה נוהג, ואומר לך מיאטה

פורסם

מהעבודה זה משהוא אחד ולקנות זה משהו אחר.

הפוקוס זה רכב לעצלנים,נותן תחושת סרבנות כאילו אומר לך...עזוב אותי עכשיו,אני רוצה לנוח.

בנוסף, אם תכניס למשוואה את ירידת הערך והסחירות.

אני לא כל כך בטוח שתרוץ לרכוש פוקוס על אף שהיא עם ידה עליונה במבחנים.

פורסם

הקורולה היא קניה עדיפה, הפוקוס היא המכונית העדיפה.

אם תקנה את הקורולה, אתה תוותר על מרווח סביר בתא הנוסעים,

תתפשר על רמת בטיחות נמוכה יותר,

תסע במכונית ברמת נוחות בינונית,

תשלם הרבה ותקבל שנתון ישן,

תסע במכונית שאמנם היא זריזה, אבל היא סמל השעמום של עולם הרכב.

אם אתה רוצה רכב שיעמוד בחניה, אז קורולה היא בהחלט הבחירה הנכונה.

אבל אם אתה הולך לסוע ברכב כמו רובנו אז הפוקוס לוקחת בגדול.

 

אנשים מוכנים להתפשר על הכל ברכב שלהם רק כדי שיהיה לו את סמל האמינות על הגריל,

קנית קורולה משומשת היא מעשה מטופש נקודה.

פורסם

דווקא ירידת הערך משחקת לטובתך.

כי אתה יכול לקבל רכב יותר חדש בעד אותו המחיר.

 

והפוקוס הישנה (להבדיל מהחדשה) לא כל כך עצלנית כמו שאתה מתאר. נכון שהקורולה יותר זריזה, אבל עדיין - אין מה להשוות בשום צורה את האיכות של הרכב.

---

אמור לי באיזה רכב אתה נוהג, ואומר לך מיאטה

פורסם

כפי שציינתי,ירידת הערך כבר אינה רלוונטית בשנתונים האלו ובמכוניות בתקציב הנ"ל.

ובקשר לביצועים-ההפרש הרבה פחות משמעותי מכפי שנידמה,בין הפוקוס לקורולה,והוא מיסתכם בהפרש אורך של מכונית לכל היותר ברוב סוגי ההאצות.

לעומת זאת בכל שאר הפרמטרים הפוקוס טובה בהרבה מהקורולה-מרווח פנימי,היתנהגות כביש ונוחות נסיעה,שלא לדבר על כך שהפוקוס היא היחידה בקבוצתה שמהנה לנהיגה,מונח שהקורולה עם ההגה הבצקי שלה לא שמעה עליו עדיין.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
היי לכולם

אני רוצה לקנות רכב שנת 2001 ולא בטוח מה עדיף: אלנטרה פוקוס או קורולה כשהתקציב שלי הוא 40000-45000.

אשמח לקבל חוות דעת מקצועית כשמאוד חשוב ש: 1.אמינות- הקורולה עדיפה, אם כי האמינות תושפע מהיסטוריית הטיפולים של האקזמפלר הספציפי. 2.חיסכון בדלק-שוב הקורולה עדיפה, מיד אחריה בהפרש קטן הפוקוס והאחרונה אלנטרה. 3.מחירון לא יורד משמעותית-שוב הקורולה עדיפה, בעלת שמירת הערך הטובה ביותר, אחריה הפוקוס והאחרונה האלנטרה. 4.נוחות-הפוקוס הינה הנוחה מבין השלוש אחריה הקורולה ואחרונה האלנטרה.

תודה מראש

 

 

תשובתי התייחסה בדיוק לדרישות שלך מהרכב.

 

מתשובתי ניתן להסיק שאת האלנטרה יש להוריד מהרשימה- היא אינה עומדת בסטנדרט של השתיים האחרות.

 

לגבי קורולה/פוקוס, עפ"י הדרישות שפרטת הקורולה עדיפה, לטעמי יש לבצע נסיעות בשני הרכבים ואז להחליט!

 

יש לייחס חשיבות מכרעת לאקזמפלר ממנו תרכוש את הרכב, שכן פוקוסים רבים היו בעבר מליסינג (לא מומלץ), עדיפות גבוהה לרכב פרטי ומטופל עפ"י הוראות היצרן!

 

בגדול, שני הרכבים טובים, כל אחד בתחום אחר, אני הייתי הולך על האקזמפלר הטוב ביותר אותו אמצא.

 

בהצלחה

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם
הקורולה היא קניה עדיפה, הפוקוס היא המכונית העדיפה. אז למה לא ללכת כבר על C5?

אם תקנה את הקורולה, אתה תוותר על מרווח סביר בתא הנוסעים, יותר מרווחת

תתפשר על רמת בטיחות נמוכה יותר,בטיחותית יותר

תסע במכונית ברמת נוחות בינונית,הרבה יותר נוחה.

תשלם הרבה ותקבל שנתון ישן,משנתון יותר גבוהה.

תסע במכונית שאמנם היא זריזה, אבל היא סמל השעמום של עולם הרכב.בדיוק ההיפך משעמום,רכב מיוחד ברמות.

אם אתה רוצה רכב שיעמוד בחניה, אז קורולה היא בהחלט הבחירה הנכונה.

אבל אם אתה הולך לסוע ברכב כמו רובנו אז הפוקוס לוקחת בגדול.למה לא סיטרואן ?

 

אנשים מוכנים להתפשר על הכל ברכב שלהם רק כדי שיהיה לו את סמל האמינות על הגריל,

קנית קורולה משומשת היא מעשה מטופש נקודה.

מהמשוואה שלך יוצא שבמקרה הזה הרבה יותר חכם לקנות סיטרואןC5 .

 

תקן אותי אם אני טועה.

×
×
  • תוכן חדש...