שלום לכולם
יש עכשיו מבצע ב"חבר" על קניית פיאט ברבו , העיצוב שלו מאוד מרשים
גם המפרט לא רע
האם כדי להתקרב לאוטו הזה?,הרי יש שם רע לפיאט...
מה לגבי עלות טיפולים וחלקי חילוף?
מה עלות ביטוח רכב ביחס לרכבים אחרים?
תודה רבה
אלכס
שלום לכולם וחג שמח
ראיתי אופל אסטרה ENJOY שנת 2005 למכירה ב 40K .
רציתי לדעת האם כדאי בכלל להתקרב לאוטו הזה בהשוואה למשל פורד פוקוס 2005 מבחינת:
1.מס' תקלות
2.עלות תיקון או עלות טיפולים לאוטו
3.עלות ביטוח של הרכב
4.צריכת דלק
תודה רבה על העזרה
שלום לכולם
שמי אלכס ואני עוד שנה הולך להתחתן ואני מאוד הייתי רוצה שהרכב החתונה יהיה חיפושית שנת 79.
רציתי לדעת האם יש מקומות שיסכימו להשכיר לי רכב כזה או יש משהו שמכיר שיסכים להשכרת רכב מסוג זה ליום אחד
תודה מראש
היי לכולם
אני רוצה לקנות רכב שנת 2001 ולא בטוח מה עדיף: אלנטרה פוקוס או קורולה כשהתקציב שלי הוא 40000-45000.
אשמח לקבל חוות דעת מקצועית כשמאוד חשוב ש: 1.אמינות 2.חיסכון בדלק 3.מחירון לא יורד משמעותית 4.נוחות
תודה מראש