Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כאשר אני נמצא בעליה יחסית תלולה ואני על D הרכב מתדרדר אחורה.

האם הדבר תקין?זה קורה רק בעליות יחסית תלולות,בעליות לא ממש תלולות זה לא קורה.

מאזדה 3 2005.

38000 ק"מ.

הרכב עדיין באחריות לעוד כ-3 שבועות,האם כדאי ללכת לבדיקה במוסך?

פורסם

כן, זה תקין.

בין המנוע לממסרת יש מצמד נוזלי שנותן מקום להחלקה.

כאשר השיפוע גדול, למנוע בסיבובי סרק אין מספיק כוח כדי להתגבר לעליה והרכב מתדרדר.

פורסם

שלום.

 

זה לא תקין אבל!!! במזדה זה כך.

יש בעיה במימסרות האוטומטיות של מזדה שגורמות לתופעה הידוע הזו ואין מה לעשות.

 

כן, זה תקין.

בין המנוע לממסרת יש מצמד נוזלי שנותן מקום להחלקה.

כאשר השיפוע גדול, למנוע בסיבובי סרק אין מספיק כוח כדי להתגבר לעליה והרכב מתדרדר.

 

נכון אבל לא מדויק!!!

למה זה לא קורה בכול המימסרות האוטומטיות?

 

בשיפוע חזק סביר שהרכב ידרד לאחור אבל במזדה יש ליקוי בתיכנון הגיר החברה יודעת מודעת ולא מתיחסת לבעיה ועובדת על האנשים בעינים!!!

 

כך על הדרך תבינו שמזדה זה "רכב מעולה" עלק ותיכף כול החכמים יקפצו .

ישראל מוצפת במזדות למיניהם מהסיבה הפשוטה, עיסקות ליסיג גדולות אם היצרנן והיבואן.

המדינה מוצפת במזדות לא כי הם רכבים טובים אלה ביגלל עיסקאות של החברות [בזול הכול בזול].

רוצים רשימה של ליקוים ברכבים האלה?

הנה על קצה המזלג וזה לא הכול.

גירים בעיתים

בולמים קדמים זבלה מיתבלים מהר [נוזלים]

תושבות מנוע ניפגמות ויקרות

רדיאטורים מיתפוררים

מנועים מיתרסקים אחרי 100.000 ק"מ [לא כולם] רק אלה שמחליפים שמן פעם בה---------- ועוד ועוד ועוד

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

אני לא מכיר את גודל התופעה במאזדה אבל כמעט כל רכב אוטומטי ידרדר מעט בעלייה משמעותית.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

בגולף שברשותיי בעליה תלולה מאוד כמו בחניונים תת-קרקעים הרכב לא מתדרדר.

כיצד זה עובד ? פשוט מאוד, כאשר יחידת הבקרה של התיבה האוטומטית מזהה שיפוע ובו זמנית בודקת את מהירות הרכב ומזהה שהמהירות היא 0 אזי התיבה עוברת להילוך 2, בהילוך שני הרכב לא יכול להתגלגל אחורה בגלל מבנה התיבה.

.

איזה כייף לי :)

פורסם

איך ממאזדה הגענו לגולף?

 

בני, השאלה שנשאלת זה מאיזה שיפוע מתחילות המאזדות האוטו' להתדרדר? הרי כל הרכב בנוי אחרת, ולפי מבנה הממיר מומנט, לחץ שמן התיבה האוטו' וסל"ד הסרק נקבע הזוית שבה הרכב יכול עוד להחזיק את עצמו במעלה מבלי להתדרדר לאחור.

 

מעניין שעד עכשיו אנחנו שומעים הרבה על תקלות של תיבות ה AL4 המפורסמות של רנו/פיג'ו ועל התופעה הזו של המאזדה אני שומע רק עכשיו, למרות שבפורום אני יודע שיש חברים עם מאזדות. גם פותח השרשור מעיד "זה קורה רק בעליות יחסית תלולות, בעליות לא ממש תלולות זה לא קורה".

פורסם

שלום.

במזדה אני מדגיש מזדה ולא מכוניות אחרות כמו גולף שנחשבת למכונית הטובה בעולם חחחה :lol:

יש בעיה שגם בעליה הכי קטנה כלומר עליה מעפנה ברגע שמרפים מדוושת הבלם הרכב מידרדר לאחור .

חברת מזדה מודעת להבעיה ומתעלמת במיתכוון ומתעלמת מהתלונות כמו בהרבה בעיות אחרות.

לפי מידה שיש בידי ולא משנה המקורות יש פגם בתיכנון וביצור הגיר וזה מה יש .

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

בתיבות מסוג FN4A-EL המשודכות למנועים LF ו-Z6 עד כמה שידוע לי מתוך ספרות הייצרן אין מגנון שמונע התדרדרות אחורה בשיפוע תלול. ככה זה בתיכנון וזו לא תקלה.

איזה כייף לי :)

פורסם

סליחה שאני מתערב בנושאים לא קשורים אלי אבל זה לא יכול להיות מזדה זה האוטו הכי טוב בעולם והכי אמין הרי לא יכול להיות שחצי מהישראלים שקונים רכב בארץ טועים !!! ( בנימה צינית עמוקה )

הכביש הוא כמו בדיקת אק"ג אם זה קו ישר אתה מת -------------

פורסם
שלום.

 

זה לא תקין אבל!!! במזדה זה כך.

יש בעיה במימסרות האוטומטיות של מזדה שגורמות לתופעה הידוע הזו ואין מה לעשות.

 

כן, זה תקין.

בין המנוע לממסרת יש מצמד נוזלי שנותן מקום להחלקה.

כאשר השיפוע גדול, למנוע בסיבובי סרק אין מספיק כוח כדי להתגבר לעליה והרכב מתדרדר.

 

נכון אבל לא מדויק!!!

למה זה לא קורה בכול המימסרות האוטומטיות?

 

בשיפוע חזק סביר שהרכב ידרד לאחור אבל במזדה יש ליקוי בתיכנון הגיר החברה יודעת מודעת ולא מתיחסת לבעיה ועובדת על האנשים בעינים!!!

 

כך על הדרך תבינו שמזדה זה "רכב מעולה" עלק ותיכף כול החכמים יקפצו .

ישראל מוצפת במזדות למיניהם מהסיבה הפשוטה, עיסקות ליסיג גדולות אם היצרנן והיבואן.

המדינה מוצפת במזדות לא כי הם רכבים טובים אלה ביגלל עיסקאות של החברות [בזול הכול בזול].

רוצים רשימה של ליקוים ברכבים האלה?

הנה על קצה המזלג וזה לא הכול.

גירים בעיתים

בולמים קדמים זבלה מיתבלים מהר [נוזלים]

תושבות מנוע ניפגמות ויקרות

רדיאטורים מיתפוררים

מנועים מיתרסקים אחרי 100.000 ק"מ [לא כולם] רק אלה שמחליפים שמן פעם בה---------- ועוד ועוד ועוד

 

בברכה בני ל.

 

 

למחוק את ההודעה הזו !!

יפניות לעולם לא מתקלקלות, והכול היא קונספירציה להשמיץ את מוצרי האל מיפן...

 

בני, אולי מידי פעם תעשיר את ידיעותינו מנסיונך העצום ברכבים, ותאיר את עיני כולם בממצאיך המכנים ברכבים הפופולארים בארץ ??

 

סתם הצעה..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

×
×
  • תוכן חדש...